Spakovala sam nase stvari dok je Katja umorno spavala posle vrtica... Nije se budila i grlila je svog plavog medu, mala mamina pametnica. Smjestila sam se pored nje i ne uspjevam da se uspavam,nisam spremna psihicki da se vratim u Rusiju.
-"Mama..."
Sanjivo kaze i stavi ruku na moje lice nastavljajuci da spava, pored Alekseja ceka me pakao i svjesna sam i spremna da ga prozivim zbog nje. Aleksej je covek koji nikad nije dao drugu sansu nikom,nije me pozvao da zivim u njegovoj kuci jer mi dava istu vec jer zeli da me unistava postepeno dok ne poludim. Katja je vezana za mene,ako me ne osjeti pored sebe uvece place i niko osim mene ne moze da je smiri. Ne mogu bez nje!
Sati i sati tekli su brze nego sto sam htela, brze nego ikad u zivotu svanulo je sunce i moje srce je svakim otkucajem kazaljke kucalo brze i brze toliko da sam mislila da cu dozivjeti srcani udar pre nego se ukrcam na Avion za Rusiju. Drzavu iz koje sam pobjegla od svih pa cak i od najvece ljubavi svog zovota.-"Mama dobro jutro"
Rastegla se i poljubila svog medu zastitnika te potom otisne poljubac na moj obraz i sokirano pogleda kofere te protrlja oci.
-"Gde idemo mama?"
Govorila je engleski, a to se okorelom Rusu nece dopasti.
-" Idemo u Rusiju"
Skocila je sa kreveta i brzinski uzela haljinicu sa stolice te svuce pidzamu i kucne papuce.
-"Pomozi mi mama,u Rusiji zive baba i deda"
Nasmijem se jer je zapamtila ovu informaciju, retko sam jok pricala o bilo kome ali upija kao sundjer bas svaku rijec.
-"Upoznacu ih i plavko ce da ih upozna"
Podigla je veselo plisanu medu te joj ja obucem omiljenu haljinicu uzimajuci je u narucije.
-"Prvo cemo da doruckujemo"
Sjela je na svoje mjesto i kao princeza stavi krpicu u svoje krilo da slucajno nesto ne kane na njenu haljinu, postavim joj pahiljice i miljeko da sama uzme dok se ja smjestim pored nje ali vrlo kratko... Zvono na vratima se zacuje, a onaj osjecaj jebeno pocne da plavu mojim tijelom. Zasto sam se nadala da nece znati nasu adresu? O da, znao je Aleksej sve sto pozeli.
-"Dobro jutro"
Pokusam zvucati normalno dok on samo prodje pored mene zajedno sa Filipom covekom koji mu je desna ruka.
-" Iznesi kofere"
Tiho kaze na ruskom te pridje Katji koja se blago okrene
-"Dobro jutro"
Pogledao je u mene,potom u nju. Znala sam cim cuje engleski poludece.
-" Dobro jutro malena"
-" Ja se zovem Katja, a ti?"
-" Aleksej..."
-" Poznajes li moju mamu?"
Pitala je radoznalo te on opet ljuto pogleda u mene, ali kad vrati pogled na nju izgledao je kao potpuno drugi covek.
-" Poznajem, kupio sam nesto za tebe"
Rekao je veselo te rukom pokaze nesto Filipu koji je upravo usao nazad u stan.
-"Mama smijem li?"
-" Naravno"
Kazem sa osmijehom,dok ona gleda u veliku kesu koju koj Aleksej pruza.
-" mama pogledaj kolika barbikaa! Mogu li da je zadrzim?"
Odusevljena barbikom krene vikati, dok se ja i Aleksej smeskamo njenom izrazu lica.
-"Naravno Katja ta barbika je sada tvoja i nju nosimo u Rusiju"
-" Da li i ti ides?"
Pitama je Alekseja.
-" Da..."
-" Govoris li Ruski?"
Pitala je tecno na Ruskom na sta Aleksej nekako zbunjeno,srecno gleda u mene,potom opet u nju i sjeda na stolicu pored Katje. Cesto smjenjuje pogled sa mene na nju mozda jer shvata da je Katja mala replika njega.
-"Veoma dobro govorim,a ti?"
-" naravno, ja sam Ruskinja i u Rusiji imam baku i deku koje je mama rekla da cu upoznati kad budem dosla"
Ustao je sa stolice mazeci njenu dugu braon kosu, potom je njezno uzem za ruku i krene ispitivati da li se vozila avionom i da li se plasi. Hodala sam iza njih sa rukama u djepovima gledajuci Katju koja veselo mase rukama. Prisla sam njegovom autu te on otvori vrata i saceka da obje udjemo, zatim udje i on dok par auta krene tik iza nas. Objasnjavao je Katji da joj je on otac na sta je ona pocela da ga grli ali i da pita da li ce imati svoju sobu sto joj je bilo mnogo vaznije sada kad prelazi u Rusiju o kojoj masta od svoje druge godine zivota.
-"Naravno imaces veliku sobu samo za sebe sa puno lutkica"
Odmahnula je glavom
-"Ova lutka i Plavko ce biti uredu,hocu samo veliki krevet. Znas da ja ne mogu da spavam bez mame. Uvek placem kad je ne pomazim po licu jer se uplasim da negde ne ode"
Njegov pogled ovoga puta bio je drugaciji,vidjele su se emocije koje oznacavaju da je srecan sto ga je Katja prihvatila...
-"Mama zna tako da ode i da ostavi..."
Cula sam to i ako sam se napravila da nijesam.
-"Mama mi je pricala o tebi"
-"Katja dosta si pricala, smiri se i lepo sjedi"
Opominjem je strogo na sta on isti tren poslusa.
-"Sta je mama pricala"
Nakrivio je glavu te ona zaboravi moje rijeci isti tren, dijete brbljivo.
-" Rekla je da ces doci po mene, rekla je da si lep kao ja."
Zastala je i skenirala ga je.
-" I upravu je znas,ali ja sam lepsa ipak"
Ponosno kaze, a on nastavi da je posmatra i slusa dok brlja,moram pod hitno da je umirim jer ona nema dlaku na jeziku.
-" Rekla mi je da si strog, ali nisi imas topao pogled kao mama"
-"A je li?"
-"Nedostajao si mami"
-"Katja"
Opominjem je.
-" I mama je nedostajala meni"
-" Znaci volis moju mamu?"
Pitala je veselo na sta je on uzme u svoje krilo izbjegavajuci odgovor. Ne moze reci "ne" povredio bi je odgovorom zato ga je vjesto izbjegavao pokazivajuci joj veliku kucu porodice Smirnov.
♡♡♡♡♡♡♡
Danas sam puno ucila, znate koliko me zanima sta ce biti dalje u prici da me sve moguce tera da sjednem i pisem 😂
Nadam se da vam se dopada ❤
YOU ARE READING
Sansa za nas
RomanceNisam prestao da je volim ma koliko bio unisten njenim odlaskom i sada. Sada sam je opet nasao ali sa minijaturnom zenskom replikom sebe. Zeleo sam osvetu, zeleo sam da joj oduzmem sve ali kako je vrijeme prolazilo samo sam hteo jedno... Hteo sam sa...