Moja mala princeza je citala bajku sa svojim tatom pored kamina dok pucketa vatra. Kao u nekim bajkama napisanim nekada davno. Pokrili su se cebencetom i pritom vodili razgovor o tome kako ce uskoro krenuti u skolu.
-"Hocete li da me uspavate?"
Pitala je zvejvajuci.
-" Naravno, hajde ja cu"
Rekao je ali ona odmah odmahne glavom.
-"I ti i mama,sada zivimo zajedno, sami u kuci i vi mozete da spavate u istu sobu"
Zastala je te pogledala u mene
-"spavacete u istoj sobi zar ne? Hocu da ujutru ulatim kod vas u krevet i da nastavim jos malo da spavam izmedju vas"
Veselo je rekla.
-" Naravno Katja, ti imas svoju sobu... Ja i mama imamo nasu i uvek mozes da upadnes u nas krevet"
Ostro ga pogledam, a on navuce onaj neodoljiv osmijeh na svoje lice koji mi govori " ja nisam nista uradio ona je"
A Katja?ona je gora,smjeska se i nastavlja da prica o tome kako oduvek zeli to sada kad se vise ne plasi da spava sama.-"Katja znas da neke stvari ne mogu da budu po tvom?"
Pitala sam pokusavajuci da odgovorim svoje dijete da me natjera da spavam pored njega. Koza mi se i na njegov pogled jezi,srce kuca kad me pogleda ne mogu jos dijeliti krevet sa njim.
-"Znam mama,ali to je mala sitnica sada kad smo porodica. Pa sve mame i tate spavaju zajedno"
Rekla je veselo.
-"I zelim brata"
Dodala je dok se proteze i ustaje iz Aleksejevog krila. Ni njemu ni meni ovo nije prijalo ali on za razliku od mene pazljivo je proucavao moje lice.
-" Onda,ujutru cu da uletim kod vas u krevet"
I evo me,kazem kremu za tijelo u kupatilu dok moj suprug lezi u krevet zauzimajuci desnu stranu. Stojim u kupatilu sat vremena i kao dijete prepirem se sama sa sobom. Ne shvatam sta je toliko tesko otici i leci pored njega nije kao da bih to uradila prvi put.
-" Katina, jesi li uredu?"
Pitao je zabrinuto,a ja odlucim da nije vreme da budem djetinjasta
-" Jesam... Laku noc"
Rekla sam te se smjestim pored njega u krevet pribijajuci se uz sam kraj kreveta. Ne zelim da probudim pozudi za njim...
-" Nasa kcerka je vrlo pametna"
Rekao je prekidajuci tisinu, te osjetim da se okrenuo prema meni,a ja uradim isto praveci susret sa tim tamnim ocima
-" Toliko da nas je natjerala da dijelimo krevet... Vrlo je bistra, ja nijesam uradila mnogo da bi bila takva"
-"Nasli smo se i napravili smo malog genija"
Rekao je kroz osmijeh.
-" Jednog dana cemo joj objasniti da mi vise nijesmo u braku vec da eto samo tako imamo potpise na papiru"
Rekla sam to tako hladno,kad se njegova ruka nasla na mojoj. Svoje prste je stavio izmedju mojih i pogledao me smireno uprkos tome sto se mrstim spolja,a u sebi vristim od srece.
-" to cemo vidjeti jos"
Iskuluram to ne pomnerajuci se.
(***)
Jutro je osvanulo, a mene budi sunce,topao dah na vratu ruka oko struka i Katja koja lezi na mojoj strani kreveta. Djavolica me je gurala, a ja sam nesvjesno uspjela da se primaknem i zavrsim u Aleksejovom zagrljaju. Pravim se da spavam,ma koliko bilo glupo nastavljam zmuriti ne pomjerajuci svoju ruku koja je jos uvijek u njegovoj. Trudim se da ne podrhtim ali sve Alekaino pa cak i dodir u meni bude emocije pozude za njim. Dugo se nijesam budila u njegovom zagrljaju, a on nikad me tako pohlepno nije drzao u njemu.♡♡♡♡♡♡♡♡
Sjutra objavljujem ostale 😂
YOU ARE READING
Sansa za nas
RomanceNisam prestao da je volim ma koliko bio unisten njenim odlaskom i sada. Sada sam je opet nasao ali sa minijaturnom zenskom replikom sebe. Zeleo sam osvetu, zeleo sam da joj oduzmem sve ali kako je vrijeme prolazilo samo sam hteo jedno... Hteo sam sa...