Posmatrala sam ih kako veselo trce kroz park koji je Katja spazila u autu. Naredila je gospodjica da stanu tu i da se igraju,a Aleksej slusa sve sto ona zeli... Gledam ga i ne vjerujem sta vidim. Trcao je sa njom i kao dijete pokusavao da se prilagodi njenom tempu. Aleksej ima 38 ali se ponasa kao da ima 10 uz nju.
-" Dodji mama tata hoce da mi pojede nos!"
Rekla je uplaseno te potrcala iza mene pokusao je da je uhvati ali vjesto se sakrila, a njeni skrivanje iza mene dovelo je Aleksu da stoji ispred mene dok prostudira moje lice.
-"Brani me mama"
Ciknula se srecno, ali Aleksejev izraz lica vise nije imao osmijeh. Cim mi se priblizi on promjeni izraz lica.
-" Je li ti zao Katina?"
Pitao je ostrim ali tihim glasom da ne bi uplasio Katju
-"Nije opet bih otisla"
Rekla sam ostro, na sta on snazno stisne moj uzglob.
-" Svjesna si da si u mojoj kuci samo radi nje,koliko se tebi ne dopada zivot pored mene, toliko se i meni gadi zivot pored tebe cak i duplo!"
Ostro kaze te skloni ruku ostavljajuci crvenilo na mom zglobu. Da vratim vreme opet bih otisla zbog svega sto se desilo... Ma koliko on mislio da sam ja srecna bila nisam troduplo mi je bilo teze progutati sve,nemati hrabrosti da mu kazem. Zar bi covek pre verovao meni ili svojoj krvi?
-"Tata, zasto si ljut"
Uzela ga je opet za prst te pogledala u mene.
-"Moju mamu nemoj da rastuzujes"
Opominje ga te on vraca osmijeh na lice.
-" Pricali smo Katja to rade mame i tate uvek... Pricaju i rese problem ne bjeze"
Rekak je sto je zbuni.
-" Ko bjezi?"
-"Tvoja mama bjezi od problema..."
-"Bjezi iza tebe da je zastitis bas kao ja iza nje sto bjezim"
-" ne ljubavi, mama bjezi dalje od mene... Ajde da kupimo sladoled tebi i mami sad"
Naravno da je odmah zaboravila sve sto je Aleksej rekao cim je pomenuo sladoled sto me zacudi jer ona bi zahtjevala inace da pojasni sta je hteo reci. Nije vazno,ja sam shvatila. On nije obracao paznju na mene,vidno ljut zbog mog odgovora na njegovo pitanje u parku.
-"Ja voli isti sladoled kao mama"
-" Od ljesnika i cokolade?"
Okrenuo se prema njoj, a ona veselo klimne glavom. Seca se svakog detalja bas kao i Katja. Sve sto mu jednom kazes on zapamti. Medjutin sladoled nikad nije voleo ali uz mene je i on svako vece sedeo na radni sto u kuhinji i jeo sladoled od ljesnika i cokolade. Aleksej bez majice sa kasikom u ruci sa savrsenim osmijehom sedi i uziva kao dijete.
-"Stavrno je drustvena"
Zastao je pored mene i kao da se do pre 10 minita nista nije desio zapoceo sasvim obican razgovor jer je nasa kcerka sama otisla da kupi sladoled za nas, ali upoznala se cak i sa prodavacicom usputno.
-"Da, nije na nas po tom pitanju"
-"Odradili smo dobar posao"
Toplina u njegovom glavu i miris muskog parfema koji blag vjetric raznosi do mojih nozdrva me prosto nateraju da sve na tren zaboravim i da se prepustim tom poznazom parfemu.
-"Tata ovo je kusur i ostavila sam napojnicu jer je ljubazna"
-"Kcerka mi je i vrlo velikodusna uzima kusur ali ostavlja napojnicu"
Nasa kcerka je ostavila napojnicu od 50e iz njegovog novcanika i jos je ponosna na to. On se i ovaj put obrati meni sa topinom u glasu.
-" to je znak da novcanik ne davas detetu od 4 godine"
Prsnemo oboje u smijeh.
-" Nisam ni znao da ona tako mala zna sta je napojnica"
Nastavio je da se smije dok joj otvara sladoled i vezuje joj pojas na prednjem sjedistu. Pustajuci joj pesmu koju je pjevusila jos prvog dana kad je dosla ovde. Stigli smo i ispred kuce,a ona u kantu baci svoj stapic od sladoleda hvatajuci ga opet za prst ne planirajuci da ga pusti na miru danas.
-"Hajde Katja, kasno je moramo da spavamo tata se umorio"
Pokusam da je odvojim ali ona ga ne pusta.
-"Ja cu je uspavati ako princeza zeli"
-" Zelim..."
Uzviknula je
-"ali da i mama bude tu"
Dopunila se, moja kcerka ocigledno planira nesto sto ni ja ni on ne mozemo da kazemo na glas ali osjecamo. Ne, ona jeste pametna i ponasa se kao da ima 10. a ne 4. Medjutim ne moze da zna da ja i njen otac i nijesmo u tako divnom odnosu kakvim se pred njom prestavljamo.
-"Naravno..."
Uzeo je u narucije i uneo u sobu trazeci njemu pidzamu. Potom joj je prizi, a ona ga ostro pogleda.
-" tata okreni se..."
sama se presvuce dok se Aleksej smeje njenom naredjenju i uredno ga ispuni kao i svako do sad.
-" Kakve su ovo mede?"
Pitao je kad legne pored njen, smjestim se u fotelju ispred kreveta i pokrijem tankim cebencetom.
-"Plavko je meda koja me stiti i cuva"
-"Mislim da Plavko moze da napusti nas krevet"
Rekao je ostavljajuci plavka na policu
-"Sada imas tatu koji ce da te cuva apsolutno od svega sto postoji. Tu je i mama ali mame su tu da budu stroge, a tate da budu zastita"
-" Upravu si,sada imam tebe da me cuvas i plavko moze da spava sam... Mama ce da ga cuva. Pricacemo pricu zar ne?"
-"Naravno"
♡♡♡♡♡♡♡♡
Nista novo nemam da vam kazem 😂
YOU ARE READING
Sansa za nas
RomanceNisam prestao da je volim ma koliko bio unisten njenim odlaskom i sada. Sada sam je opet nasao ali sa minijaturnom zenskom replikom sebe. Zeleo sam osvetu, zeleo sam da joj oduzmem sve ali kako je vrijeme prolazilo samo sam hteo jedno... Hteo sam sa...