《ALEKSEJEVA PERSPEKTIVA》
Tiho otvorim vrata sobe, te se smjestim u fotelju ispred kreveta gde spavaju Katja i Katina. Ne upjevam ni tren da sklonim pogled sa njih, a onda pozelim da kaznim sebe jer jos uvijek volim zenu koja me je ostavila. Pravilo da ko ode ne moze da se vrazi zbog nje je palo u vodi jer od kad je otisla sanjam da se vrati i nisam odustao dok je nijesam pronasao i ako je to trajalo godinama. Imam dijete koje jebeno lici na mene, vaspitana je kao mama, ima manire kao mama i brbljiva je na mamu i to mi izvlaci osmijeh na lice.
Ustanem te njezno prekrivac usporeno prebacim preko njih i izadjem iz Katjine sobe. Doveo sam Katinu u vilu znajuci da ce joj to biti velika kazna i opomena da druga sansa itekako kosta posebno kad je da Aleksej Smirnov. Shvatice zasto nikad nisam hteo da je upoznam sa mojom porodicom,zasto sam planirao dom posebno od njih. Hteo sam postati bolji covjek ono sto sanjam od kako sam shvatio sta ce biti moj posao kad predjem 18. Nikad nijesam hteo naslediti oca, nisam hteo postati kao on ali nadmasio sam ga. Zatim sam sreo Katinu ispred fakukteta, citala je neku knjigu... Ne verujem u slucajno,ali bas ta slucajnost me je dovela ispred fakulteta knjizevnosti gde sam je sreo prvi put.-" Mama..."
Katja tiho kaze te pomazi Katinu,potom odmah nastavi da spava. Nikad ne bih mogao da povredim moju kcerku odvajajuci je od majke ali hteo sam! Hteo sam da je odvojim iz osvete da osjeti kako je bilo meni kad me je ostavila. Nisam zver prema jedinoj zeni koju sam voleo ali to vise nece moci da vidi. Zelim biti otac,posvetiti se Katji i pokazati joj da je mogla biti srecna i bezbjedna i bez bjezanja. Jebeno sam postao gori od zveri kad je otisla,probudila je u meni ono najgore sto postoji,a koliko sam samo bio spreman da je volim.
-" Zasto si doveo ovu droljetinu u nas dom!"
Moja majka bijesno hoda prema meni.
-"Umoran sam"
Prorezim prolazeci pored nje kao da ne postoji ka svojoj sobi. Ispustim jedan dug izdah hvatajuci se za glavu, zena koju volim vise nije brbljiva, vise nije stara Katina,ja sam otac i jebeno nikad ne bih saznao da je nijesam trazio toliko. Vrela voda mi nije pomogla da dodjem sebi moja zena je ljepsa nego ikad u istoj kuci kao ja.
(***)
-"Dobro jutro tata"
Zacujem njen sanjiv glas,u pidzami je koju drzi jednom rukom da ne sklizne dok u drugoj drzi plisananog medu kojeg je i sinoc grlila.
-"Dobro jutro, sta radis ovde?"
Pitao sam je tiho jer se moja kcerka ocigledno krije od nekog.
-"Vestica je u velikoj dvorani, a mama me juri sa napitkom crvene boje kojim mogu poraziti vjesticu... Napitak je odvratan i ja ti ne mogu da popijem."
Odgovorila je jos tise,ovo me nasmije nemam pojma o kakvoj se vjestici radi ali napitak mi je poznat jer Katina od kako je poznajem svako jutro pije sok od voca i povrca.
-" Hajde da vidimo kakav to napitak pominjes"
Sisao sam prema kuhinju u kojoj ugledam svoju suprugu u platnenom mantilu i spavacici koja ocrtava njene grudi. Cim me ugleda zaveze se i pokaze na casu sa nekim crvenim sokom.
-"Katja ako ne popijes ovo nema igranja danaa bila sam jasna!"
Ostro je rekla na sta ja spustim Katju i uzmem "napitak" iz njene ruke.
-"Ako ovo popijes danas idemo u grad na sladoled kad se vratim sa posla"
Rekao sam ubjedjivackim tonom.
-" aaa mama je vec pokusala da me tako podkupi"
Rekla je prekrstajuci ruke.
-" Mama i tata pa zar moram da popijem to?"
-"moras"
Oboje odgovorimo u isto vreme te se pogledam zadrzim svoj ostar pogled jer se cesto srecemo istim. Dodjavola moja zena je savrsena cak i u odjeci za spavanje.
-" dva sladoleda i igraonica"
Povecam ulog.-"Park sa ljuljaskom kao sto ima u Kanadi"
-"Mnogo bolji, veliki tobogan i klackalice"
Poceo sam opisivati obliznji luna par za decu te ona ispije veselo sok od cvekle i limuna. Potom ispije i vodu. Moja kcerka je vrlo pametna i poprilicnonzahtjevna kada se sa njom cenkas.
-"Sad je vreme za igranjeeeee!!"
Istrcala je iz kuhinje, te ja krenem za njom kulirajuci postojanje svoje zene. Dok je nije bilo umirao sam, sada kad je tu inat me unistava. Usao sam u auto i jos jednom bacim pogled prema svojoj kcerkici koja mi veselo mase. Takvog malog bisera sam uspeo ja da napravim.
Ponosno pomislim dok odlazim sa svojom pratnjom u fabriku.-"Vratio si se Filipe"
Potapsem ga po ramenu, dok ok spusta kofer novca od posla koji smo imali.
-" Kako se osjeca novopeceni otac koji je konacno vratio ljubav svog zivota u zivot?"
Odmahnem glavom zauzimajuci stolicu
-" Osjecam se uplaseno jer ocinski osjecaj je preplavio cijelo moje tijelo i pre nego sto sam je video, a onda sam shvatio da Katina nije jedina zena koju cu da volim dok sam ziv... Covece imam minijaturnog sebe u zenskom rodu koji ne moze bez Katine. Plasim se kakav cu otac biti jer je ona savrsena majka,savrsena zena"
Iskreno kazem,nisam nikad pomislio da cu imati djecu jer moj svijet ne dozvoljava takvo nesto. Kada sam procitao pismo da Katina odlazi kao da mi je sam vrag govorio da je trudna ali sam odbijao tu cinjenicu jer nikad nijesmo pricali na tu temu.
-" ali osjecam se kao jebeni kralj kad je uzmem u narucije i kad me oslovi sa tata. To pobije sve strahove, Katina joj je pricama o meni,a sakrila je od mene"
♡♡♡♡♡
Kako vam se dopada Aleksej?Cilj mi je bio da ga prestavim kao savrsenog lika, markantnog u pdijelu sa opasnim pogledom, sexy hodom koji je prosto poziv na grijeh 😂 Ne znam kakav je vas utisak.
CZYTASZ
Sansa za nas
RomansNisam prestao da je volim ma koliko bio unisten njenim odlaskom i sada. Sada sam je opet nasao ali sa minijaturnom zenskom replikom sebe. Zeleo sam osvetu, zeleo sam da joj oduzmem sve ali kako je vrijeme prolazilo samo sam hteo jedno... Hteo sam sa...