《ALEKSEJEVA PERSPEKTIVA》
-"oticicu ti po kisjelu vodu"
Rekao sam te izasao do kuhinje, napila se i cutala je cijelo vrijeme u autu. Cak mi je rekla "izvini". Kada se napije pretezno zaspe ali ovog puta nije.
Uzeo sam vodu i krenuo prema sobi, a kad otvorim vrata ugledam je kako stoji samo u vesu okrenuta ledjima
Smiri se Aleksej pijana je i zaspace cim legne.-" Aleksej..."
Okrenula se prema meni, dok povlaci traku sa kose i ona pada niz njena ledja.
Napravim korak ka njoj dok me ona gurne prema stolici.-" bio si tako seksi na toj stolici bez majice omaj dan..."
Rekla je te napravi korak ka meni dok ja sjedam i kao kip ne mrdam.
-"Pijana si Katina..."
Pokusavam se izvuci ne zelim da se sjutra probudi i da me mrzi. Nismo imali razgovor o svemu sto se desilo, proslo je pola godine i svasta se izdesavalo. Nisam siguran ni voli li me jer je rekla da ce krenuti dalje kad nasa kcerka poraste. Zakljucala je vrata te mi prisla. Ma zajebi sve njene cvrste grudi, jebeno savrsne noge krenu ka meni i moj prijatelj vec ustaje iz mirnovnog stanja. Samo ona moze da ucini erakciju, a da nista ne uradi... dok sad vec osjecam kako sjeda u moje krilo i obmotava noge oko mog struka.
-"Ta mala smizla na zabavi je flertovala sa tobom"
Rekla je na moje uvo, prorezala je zapravi.
-"Flertovala je sa nekim ko pripada meni,ko je moje vlasnistvo"
I jesam, jebeno jesam pogledao zensko nisam 4 godine osim Teodore kad sam se mrtav napio ali i tad sam je dozivao i zamisljao sklopljenih ociju i nisam dotakao alkohol vise nikad. Osjecao sam se kao da je varam i to me je ubijalo koliko i cinjenica da je godinu dana trazim bez uspjeha. Srgala je svako dugme sa kosulje bacajuci je na pod, potom noktom krene sarati po mojim grudima
-" Katina, jesi li sigurna?"
Pokusavam zaustaviti pre nego bude kasno.
-"rasiri malo noge"
Rekla je, a ja je slusam te kako rasirim svoje tako rasirim i njene jer je sedela na mene. Uzela je moji ruku i uvukla je u svoj tanko ves.-"vlazna sam i spremna za tebe"
Prorezi,dok ja prstom povlacim po njenom centru
-" Zelim te duboko u sebi... uzmi ili ostavi"
Otkopcala je moje pantalone, a ja ih sklonim sa noga i ustajem drzeci njeno dupe u svoje dlanove. Ne stizem do kreveta vec stojeci ulazim u nju svom duzinom i to krenem ponavljati usporeno dopustajuci da se njena dubina prilagodi mojoj duzini.
-" jebem mu Aleksej ubrzaj!"
Izdahnula je sto mi izazove osmijeh. Nikad ne psuje osim kad dodje do naseg sexsa u kom ne stetimo snagu. Divljacki,erotski i nikad ne traje krace od 3 sata bez stajanja. Spusam je na krevet i zakucavam se ni malo njezno, ne secam se da sam ikad sa njom bio njezan osim prvog puta ali samo pri pocetku. Zadovoljno je stenjala i psovala sve sto moze, pustajuci me da vodim... Uskori se ona nadje na meni i krene jos dublje prodirati.
Podrhtavala je, te osjetim kako ubrzano dise dovodeci nas oboje do kraja u isto vreme. Ustaje sa mene te se okrece na stomak i podize dovoljno da uzimam njenu kosu u svoje ruke i nastavljam da se zakucavam dalje isppunjavajuci njene fetise.
-"Jace!"
Naredi, dok ja ispunjavam zahtjeve i davam svu svoju snagu tako da na kraju padam preko nje zadihan bez imalo energije.
-"Staris Aleksej..."
Rekla je dok njezno ljubi moje usne
-"Da shvatim to kao da sam bio los"
Sad vec pocinjem da budem vrlo skeptican, sta ako vise nisam dobar.
-"Vraski si dobar. Vrasi si mi falio vrasi zeli jos jednu turu ispod vode"
Hvata me za ruku i ne mari za moju skoro 4-tu deceniju zivota. Pustila je vodu u kabini potom krece da se spusta na koljena... Mislio sam da su to stvari koje nikada ne bi uradila, ali ocigledno su se stvari promenile. Nevjesto ga je primila, a kad uhvati tempo natera mene da psujem i stezem saku uz plocice tus kabine..
-"Dodjavola"
Rezao sam kao neka zivotinja prihvatajuci njene usne u pohlepan poljubac
-" Jebeno te necu pustati dok se ne otreznis"
Rekao sam dok je hvatam na svoje kukove.
-"Pijana sam ali svjesna sta radim! Jebeno mi dugujes izvinjene i objasnjena za sve. Treba da te mrzim skote savrseni"
-" Ti si moja zena i bices dok sam ziv. I dalje zelim da ti poklonim ceo svet na dlanu jer te jebeno volim Smirnova"
-" Prokleti Smirnov ne ukijem da te ne volim! Jebem mu zadovolji me!"
Bacam se na posao jer magicna snaga dodje kad cujem ove rijeci. VOLI ME i to mi je dovoljno!
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Nikako da se oslobodim da malo bolje opisem ove scene 😂😂
YOU ARE READING
Sansa za nas
RomanceNisam prestao da je volim ma koliko bio unisten njenim odlaskom i sada. Sada sam je opet nasao ali sa minijaturnom zenskom replikom sebe. Zeleo sam osvetu, zeleo sam da joj oduzmem sve ali kako je vrijeme prolazilo samo sam hteo jedno... Hteo sam sa...