5

4 0 0
                                    


Megtöröm a csendet.

Ha valaki megkérdezné, hogy vagyok vagy hogy mi történt velem az elmúlt időszakban én a következőt mondanám:

Erősebb és boldogabb vagyok mint valaha. Megjártam az elmúlt 1 évben a poklok poklát, nagyon sok féle képpen. 

Kiléptem egy mérgező kapcsolatból ahol már az életem is veszélyben volt, megéltem azt hogy az élet mint olyan, milyen képlékeny és emberek akár csettintésre tűnhetnek el. Pár hónap leforgása alatt tudtam meg, hogy anya rákos, és elveszíthetjük. Megműtötték, azt mondták rendben van nincs áttét. Azonban most úgy fest a helyzet hogy mégis, egy olyan területn amivel nem nagyon tudnak mit kezdeni az orvosok, maximum agreszív kemó/sugár kezelés. De az borzalmas. Sose láttam anyát olyan elveszettnek mint a kemó utáni napokon. Mindezek ellenére kitartok. 

Új munkahelyet találtam amit szeretek, és ami által olyan anyagi biztonságott tudok előteremteni, hogy olyan életet biztosíthatok a kutyámnak és magamnak amiről csak reménykedni tudtam. Nem kell hatalmas összegekben gondolkodni mert nem sok, csak épp elég, hogy elköltözhettem (így most 2 sráccal és 2 kutyával élek) és tudom fizetni az albérletet, elő tudom teremteni a kutya étkezési és orvosi számláit, tudok adni haza, hogy segítsem édes anyám, és egy kevés marad magamra és a kajára. 

Új szerelemre találtam, egy régi barátom személyében akivel pár éve olyann szinten eltávolodtunk, hogy más csak azt kérdezi hogy hoztuk helyre azt a kapcsolatot. És olyan szerelem ez, amiből nincs még egy, és ha elszúrod nincs még egy esély. Az a fajta amiről azt lehet gondolni, csak a könyvekbenés a filmekben létezik. Köszönöm Neked, hogy megkaptam tőled azt amiről mindenki álmodik.

Szeretem magam kívűl, belül. Szeretem a testem, a lelkem. Magabiztosabb vagyok mint valaha. És leküzdöttem hatalmas félelmeket és akadályokat amelyeket részben magam, részben pedig a külvilág tett az utamba. 

Lesz majd jobbTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang