Prolog

156 5 0
                                    

Toti suntem prea obositi sa stim asta. Ringul de dans este plin si majoritatea danseaza desculti, in special fetele care nu mai rezistau pe tocuri. E clar, banchetul e pe sfarsite. Dau din cap si ma simt in largul meu pe o piesa rock ceruta de clasa a VIII- a D. Totul se intampla prea repede. Nu am baut, nu am fumat si nici droguri nu am consunat, cred. O colega  ma prinde de mana si ma trage dupa ea spre iesire. Mai multi fac asta si sala se goleste treptat. Ajungem afara, ne formam un grup si o luam spre club. Ritmul house isi bate joc de bataile inimi mele inca de la intrare. Trecem de intrare si ne indepartam de luminile colorate spre blocuri.

            -Nu intram?

            -Nu, raspunde cineva din fata.

Nu stiu cine a vorbit, dar imi pare cunoscut. Picioarele merg inainte dar eu nu le dau nici o comanda. Altcineva rade si se aud voci, dar nu pricep nimic. Ceva din interior zice ca e bine, ca totul va fi bine. Nu ne indepartam prea tare si intram intr-un bloc. Coboram la subsol de unde se aude niste muzica. O petrece in toata regula aici jos. In jur de 30 de adolescenti se misca pe ritm leganadu-se cu tigara intr-o mana si un pahar cu ceva in cealalta. Ma amestec prin multime si automat fac parte din peisaj, nu e greu sa te simti bine cand vine din interior. Primesc un pahar si il dau pe gat automat. Aau… ce e asta? Caldura lichida?! A plecat pe canal in jos si acum parca urca la cap. Nu inteleg, am mai baut asa ceva si niciodata nu a avut un semenea efect. Constiinta mi-a luat somn si ma simt atat de bine!

Cineva ma apuca de mana si ma trage spre ea prinzandu-ma intr-un sarut umed. Nu stiu ce fac, dar o incurajez. Ne miscam pana afara din apartament si intram pe o alta usa. Daca ne oprim as exploda de ciuda. Mi-e cald si vreau mai mult decat o giugiuleala. Ma lovesc si cad pe ceva moale. Un pat? Sau o canapea? Nu stiu. E peste mine si cu toata fericirea mea ma simt dintr-o data curajos.

VanillieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum