Capitolul 1

100 3 0
                                    

            -De ce vorbim despre chimie?

            -Pentru ca e chimie intre noi.

         Replici de genu erau bune cand au aparut, dar nu dupa ce au intrat la categoria “trecute”. Andy se pricepe de minune la multe lucruri dar e unul din restul baietilor care nu sunt in stare sa agate o fata. Dupa cateva shoturi si bere corpul ii preia o postura molesita si tot ce ii iese pe gura nu trece si pe la vama creirului. Ghinionista de saptamana asta il priveste dezgustata si incearca sa puna distanta intre ei de parca e infestat. Stau vis-a-vis de ea si o pironesc cu privirea. Ma las pe spatarul scaunului si incerc sa o fac sa fie atenta la mine.

            -Akcent  are si piese mai bune, spun asta nedezlipind privirea de la tipa.

            Ma urmareste si aproba. Iar fac pe crema dintre blaturi si in seara asta.

            -Mda, si care o preferi?

            -Nici una, dar un buchet de trandafir intr-un 9 mai  nu ar putea fi dragoste de inchiriat.

            Eu1- Fata0. Un zambet ii rasare pe buze si am prins-o in mreje. La cat o abureste Andy cele spuse de mine sunt tot atat de expirate. Ele vor sa iti pese de orice scot pe gura, sa o corectezi atent sa nu o superi si sa nu vorbesti urat in prejma lor. Asta e genul de fete cu care isi incearca norocul Andy. Eu m-am lecuit! Stiam de la parinti ca fete sunt gingase si trebuie ajutate si aparate, dar strada mi-a confirmat doar o parte. Ele sunt asa in prejma parintiilor pentru imagine, pentru a evita certuri, insa si ele sunt finite umane cu nevoi. Au nevoie de…iubire. Incep in forta pe la 12-13 cand sunt o banca de sentimente nedenumite, dar nocive acceptand anturajul “iubitului” si ajungand sa faca parte din el. Am uitat cate fete sau femei mi-au trecut prin mana, pentru mine toate erau Ana. De ce? Nu stiu, poate ca suna asa de cuminte si in realitate planau pe orice pala de vant.

            Andy ma fixeaza cu privire si stiu ce e in capul lui “ cum faci asta?”. E aiurea sa patesti atatea si sa nu poti sa extragi o invatatura din asta. Dupa o tura pe ringul de dans si cateva shoturi simt efectul serii care cred ca e dimineata. I-au fata, iesim afara din bar si sunam un taxi. Mergem la mine eu, ea si Andy.

Trebuie sa ies ca sa aibe gust prajitura. Fata e ametita si fericita ca cineva a bagat-o in seama in seara asta si nu i s-au studiat formele ca la biologie inainte de disecare. Nu vreau sa le stric cheful asa ca ma duc in camera. Din obisnuinta ii las cheile la Andy.

Ai mei sunt plecati din oras si nu trebuie sa dau explicxatii pentru ce fac cei doi sus. Mama  imi spunea mereu ca sexul nu este bun, poti sa te imbolnavesti si sa mori sau chiar sa iasa un copil de undeva si tu nu ai din ce sa ii asiguri un trai cand chiar tu esti un copil. In marea majoritate a cazurilor sa lasa cu scandal dintr-o astfel de greseala. Poate daca mama imi spunea ceva mai convingator si sa nu fi sunat ca un ordin nu incercam fara sa regret. A aflat tarziu ca incetul cu incetul intru in aturajul adolescentilor de azi cand eu incercam sa nu o impovarez si sa ii spun ca sunt adanc infipt. 

           Nu imi prea pasa ce fac cei doi in bucatarie. Cu siguranta o sa o convinga sa incerce sa iasa impreuna pana va obseva ca tipu' stie tot desprea ea. O sa o conduca pana in fata blocului si va afla unde sta, apoi ii va face rost de numar, pagina de facebook, e-mail si o sa depaseasca limita bunului simt din nou. Daca ea rezista mai mult de 3 zile ii dau diploma.

         Andy e genial. Mie mi-a fost suficient o singura data ca sa imi dau seama ca fetele vor relatie tip vanilie, adica dulce si usor. De obicei sunt dependente de ciocolata si timide ala vanilie. 

VanillieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum