Capitolul 2

74 3 1
                                    

Intr-o vreme in acea zi sunt trezit de razele soarelui care din geamul uitat deschis se reflecta exact in ochii mei urmate de un vat usor. Am o durere de cap ingroazitoare, ma ridic din pat si merg dupa un pahar cu apa dupa care tanjesc .Cam asa se intampla dupa orice noapte in care bei pana nu mai rezisti, cel putin acum capul nu ma durea. In timp ce incerc sa ma pregatesc pentru o zi plictisitoare, mor de foame, la propriu. Chiar simt ca stomacul incepe sa ma doara foarte rau si imi aduc aminte ca de vreo 2 zile de cand am sosit nu prea am mancat nimic. Ce nu as da acum ca oricare dintre prietene ale mele “Ana” sa fie aici, de preferinta una care stie si sa gateasca . Ajung in bucatarie si nu se vede nici o urma de aseara. Andy cu siguranta nu a lasat nimic la fata locului ca sa castige puncte bonus. Bun baiat!

Oua si lapte iau din frigider, faina si ulei din sertarul de sus si restul pentru clatite din alte dulapuri. Astea sunt simplu de facut mai ales pentru un lenes incurabil ca mine. Dupa cum a aratat bucataria dupa ce am facut in ultimul an de liceu clatite cu mojito ar fi trebuit sa sunam la o agentie de curatenie sa puna totul la loc si sa faca ordine, sa zicem doar ca nu eram tocmai “normal” cand venea vorba de baut sau de iesit cu prietenii sau prietenele in special .

                                                                                        ***

Iesisem intr-o seara cu Andy si un grup de fete in oras. Andy ma suna pe la ora 8 si imi cere sa vin cu el pentru ca e rost de o iesire ca lumea, doar noi cu mai multe fete. Cum era sa refuz asa ceva?

Partea cu statul in oras nu a durat prea mult. In 2 ore le conving sa vina la mine la apartament impreuna cu mine si Andy zicandu-le ca sunt un bucatar al dracului de bun si ca nu m-au vazut inca in bucatarie. Desigur eu nu ma refeream la gatit. Imi pusesem in gand sa raman cu cel putin una dintre ele peste noapte si speram ca si Andy va face la fel.

Cum nu stiam mare lucru in bucatarie am facut singurul lucru care mi-a venit in minte si care imi parea mai usor: clatite. Am luat ingredientele si am inceput sa amestec continutul. Lucy era asezata pe masa de bucatrie langa mine ea arata cel mai bine dintre toate, eram al dracului de convins ca pana la sfarsitul seri o sa ajung cu ea in pat.

Am avut o idee perfecta in dorinta de a impresiona pe toata lumea. In branza dulce facuta pentru a umple clatitele am turnat o jumatate de sticla de mojito care aparent a placut tuturor si le-a starnit apetitul pentru baut fetelor. Am distrus bucatatria incercand sa ducem la capat procesul de impaturire a clatitelor.

Se facuse cam tarziu asa ca le-am convins pe fete sa ramana peste noapte. 3 dintre ele au confirmat. Era perfect, ii facusem rost de o amica prietenului meu care de cate ori a avut ocazia in acea noaptea imi zicea ca nu ii vine sa creada ca am reusit, iar mie mi-a revenit draguta si timida Lucy. Din punctul meu de vedere Mara era in plus acolo dar a trebuit sa ramana si ea pentru a nu trebui sa mearga si Lucy acasa .

Am pus un film de dragoste la care nu s-a uitat nimeni. Eu eram prea ocupat sa o fac pe Lucy sa se simta perfect in camera mea in pat, iar Andy a ramas cu Mara si cu…(numele aleia a lu’ Andy) incercand sa o sarute. Din pacate in acea noapte nu am apucat sa fac nimic cu Lucy. Bause prea mult si era atat de adormita inca dupa ce am ajuns sa o dezbrac a adormit . Greseala pe care nu am mai repetat-o de atunci! De tinut minte, niciodata nu lasa o fata sa bea la fel de mult ca si tine mai ales daca ai de gand sa iti petreci noaptea in alt fel decat uitandu-te la tavan. 

Buun! Clatitele sunt gata. Soneria de la mesaj ma ridica de la masa sa vad ce e.

Neața! Ce faci?(Andy)

Neața!Clatiteeeee!(Eu) incercand sa infulec in timp ce scriu accentuand un cuvant la care stiu ca Andy va reactiona foarte bine. 

In 5 min ajung!!!!(Andy)

VanillieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum