Rüzgar yanıma geldi, "Beren'den ayrıldım." dedi Nasıl olabilirdi bu? Beren'in ailesi Rüzgar'ın annesinin masraflarını karşılamıyor muydu? "Nasıl yani, peki ya annen?" dedim. "Annem dün gece öldü."Rüzgar'a sımsıkı sarıldım, ardından dudaklarıma yapıştı. Dakikalarca öpüştük. Aniden kulağımda çınlayan bir ses ile irkildim. "Doğa, bi' bakabilir misin?" ses Oğuz'undu. "Rüzgar bir dakika.." diyerek Oğuz'un yanına gittim.
—Ne var!?
—Doğa.. şey.. Beren yanıma geldi.
—E yani?
—Rüzgar'ı kıskandırmak için benimle sevgili olmak istedi.
—Kabul ettin mi? Etme! Yani.. et.. ama.. Her neyse.
—Etmedim. Doğa-
—Efendim?
—Etmedim çünkü, b-ben seni seviyorum..
Oğuz arkadan gelen bir yumrukla yere yığıldı. Rüzgar konuşmamızı dinleyip Oğuz'a saldırmıştı. Oğuz'un canı yerden kalkamayacak kadar acıyordu. "RÜZGAR NE YAPTIĞININ FARKINDA MISIN?" diye bağırdım, çok saldırgan davranıyordu. "ASIL SEN ONUN NE YAPTIĞININ FARKINDA MISIN? İLAN-I AŞK EDİYOR SANA ÇOCUK!" Mithat Hoca'nın gelmesi ile kavga son buldu. Rüzgar'ın boyunundan tutup dışarıya götürdü "Sen akıllanmayacaksın!" dedi. Rüzgar'ı evine yollamıştı bu gün cezalıydı. Oğuz'u yerden kaldırıp dizlerime yatırdım. Ellerimi tuttu. "Ben yarabandı getirmeye gidiyorum-" diyerek kalkacakken elimi sıkıp durdurdu. "Gitme.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Portakallı Kek
ChickLitAilesinin ısrarları ile basketbol kursuna yazılan Doğa'nın erkeklerle imtihanı.