•25•

1.1K 129 134
                                    

༄༄༄

Lisa'dan;

Kızlarla beraber okula geldiğimizde, bugünün ilk dersi olan matematik dersinin başlamasına daha yarım saat olduğundan dolayı kantinde oturmaya karar verdik.

Kantinden içeriye girdiğimizde ise, az ilerde duran Jungkook'u ve de yanındaki gülüşerek konuştuğu kızı -kızın kim olduğunu bilmiyordum- görmem de bir oldu.

"Yok artık! Jungkook mu o?!"

Jennie'nin dedikleriyle beraber sinirlice bir nefes alıp verdim ve, "Ta kendisi!" diyerek hızlıca ilerlemeye başladım. Kızlar peşimden gelmeye başladığında ise, duraksadım ve onlara doğru döndüm.

"Siz oturun kızlar, ben hallederim!"

Dediklerimle beraber üçünden de onaylayan mırıltılar çıktı ve boş olan masalardan birine doğru ilerlemeye başladılar. Bu sırada kantine Yoongi'lerin de geldiğini ve kızların olduğu masaya doğru ilerlediklerini fark ettim.

Onlara bakmayı bırakıp Jungkook'un olduğu yere doğru baktım ve tekrardan hızlıca ilerlemeye başladım. Şu anda aşırı derece sinirli hissediyordum ve her an Jungkook'un yanındaki o kızı boğabilirdim.

"Jungkook?!"

Yanlarına gittiğimde Jungkook'a seslenince, korku dolu olan gözleriyle beraber bana doğru dönmesine sebep oldum. Bu sırada Jungkook'un yanındaki kız ise, anlamsız bakışlarıyla beraber bana doğru bakmaya başladı.

"Sevgilim?!"

"Ben gideyim en iyisi..."

Önce Jungkook'un, ardından da adını bilmediğim kızın konuşmasıyla beraber histerik bir şekilde güldüm ve, "Yok yok gitme sen! İşimiz var daha seninle!" diyerek kollarımı göğsümün altında birleştirdim.

Bana karşılık kız ise, ne diyeceğini bilemeyecek bir şekilde gözlerini Jungkook'a doğru çevirdi. Bu sırada ben de gözlerimi Jungkook'a doğru çevirdiğimde, Jungkook ise tedirgince güldü ve dudaklarını hafifçe araladı.

"Seo Hyun okulumuza yeni nakil olmuş da, işte bana da okulla ilgili sorular soruyordu."

"Soru soracak başka birilerini bulamamış mı?!"

Dediklerimle beraber, "Bugün fizikçi nöbetçi de, biliyorsun onun gözde öğrencisi de benim. Neyse işte, Seo Hyun'a yardımcı olmamı o istedi aslında." diyerek şirince gülümsedi.

"Anladım... Anladım anlamasına da, hâlâ daha anlamadığım bir şey var ama!"

Jungkook dediklerime karşılık, "Neymiş o anlamadığın şey?" diyerek merakla baktığında, ben ise dudaklarımı tekrardan araladım. Söylediğim şeyler ise, Jungkook'un sertçe yutkunmasına sebep oldu.

"Okulla ilgili bu kadar komik olan ne anlatıyordun da böylesine gülüşüyordunuz, işte onu hiç anlamadım Jungkook!"

"Jungkook çok eğlenceli biri gerçekten de. Hocalardan falan bahsetti ve çok iyi taklit yaptığı için de hocaları tanımamama rağmen yine de güldürdü beni."

Seo Hyun'un dedikleriyle beraber histerik bir şekilde güldüm ve, "Çok iyi taklit yapar tabii! Hatta birazdan da ölü taklidi yapacak kendisi!" diyerek sadece Jungkook'un duyabileceği bir ses tonunda söylendim.

Jungkook telaşlı bir şekilde bana doğru baktığında, kız ise az önce dediklerimi anlayamadığından dolayı, "Anlamadım, ne dedin?" diyerek merakla bana bakmaya başladı.

Crazy QuadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin