༄༄༄
Yazar'dan;
"Bu kekten de ye bence hayatım! Tadı çok güzel cidden..."
Jisoo, Jin'in ona doğru uzattığı keki gülümseyerek eline aldı ve ardından da hızlıca ağzına attı. Gerçekten de Jin'in dediği kadar vardı çünkü bu kek, Jisoo'nun oldukça hoşuna gitmişti.
Okulun birkaç hafta önceden planlamış olduğu partideki atıştırmalıkları aşıran Jin ve Jisoo'nun birkaç adım uzağında duran Taehyung, Jungkook, Jennie ve Lisa ise, bu sırada sohbet etmekle meşgullerdi. Gerçi sohbet etmekten daha çok birbirleriyle tatlı bir şekilde atışıyorlardı da diyebilirdik.
"Biliyorsun ki her zaman yardımcı olabilirim sana Taehyung..."
"Bilmez miyim hiç Lisa?! Bu sefer de karşılığında 15 koli çikolata falan istersin herhalde!" Taehyung'un dedikleriyle beraber Lisa, Jennie ve Jungkook kahkaha atarken, Taehyung ise sadece gözlerini devirdi.
Taehyung, kızların arasında kendine en yakın olarak Lisa'yı gördüğü için Jennie hakkında öğrenmek istediği şeyleri de Lisa'ya sormamanın en mantıklısı olacağını düşünmüştü.
Lisa ise, fırsat bu fırsat diyerek bu durumu sonuna kadar kullanmıştı tabii ki de. Gerçi Taehyung, Lisa'dan böyle bir şey istediği için hiç de pişman değildi çünkü aldığı bilgiler sayesinde Jennie'yi oldukça mutlu edebilmişti.
"Uğraşma sevgilimle, Taehyung!"
Jungkook'un, Lisa'yı alçılı olmayan kolunun altına doğru çekerek dedikleriyle beraber Lisa'nın yüzünde kocaman bir gülümseme oluşurken; Taehyung ile Jennie ise, bu durum karşısında histerik bir şekilde güldüler.
"Asıl senin sevgilin uğraşmasın benim sevgilimle, tavşan çocuk!"
Jennie'ye karşılık Jungkook gözlerini devirirken, Taehyung ise bu sırada hayran olduğu kıza tebessüm ederek baktı ve kendini tutamayarak Jennie'nin yanağına minik bir öpücük kondurdu.
"İnanamıyorum şu an! Jennie'nin yanakları kızardı resmen!"
Rosé'nin dedikleriyle beraber Jennie haricindeki diğer herkes gülerken; Jennie ise, Rosé'ye karşılık gözlerini devirerek konuşmaya başladı. "Siz Jimin'le hava almaya çıksanıza yine ya!"
Birkaç dakika önce Jimin ile Rosé, hava almak için dışarıya çıkmışlar ve hem hava alıp hem de güzelce sohbet ettikten sonra da içeriye dönmeye karar vermişlerdi. Jennie ise, şu anda Rosé'ye sinir olduğu için tekrardan Jimin ile hava almaya çıkmasını söylüyordu.
"Az önce bir kız gördüm. Kız resmen bir içim suydu ya..."
Hoseok'un hayran olduğu her halinden belli olan bakışlarla beraber Jungkook'ların yanına doğru geldiği sırada, "O kız sana bakmaz kardeşim!" diyerek dalga geçen Namjoon ile beraber Hoseok haricindeki herkes güldü.
"Uğraşma benimle, Namjoon!"
Hoseok'un dedikleriyle beraber Namjoon, sinir bozucu bir şekilde sırıtırken; bu sırada Jin ve Jisoo' ise, nihayet partideki atıştırmalıkları aşırmayı bıraktılar ve Lisa'ların yanlarına doğru geldiler.
"Partide yiyecek bırakmadınız amına koyayım!"
Yoongi'nin dedikleriyle beraber Jin, "O zaman siz de bizden önce yeseydiniz Yoongi!" diyerek omuzlarını silkti ve gözlerini onlara doğru gelmeye başlayan Mark ve arkadaşlarına doğru çevirdi.
"Geliyorlar yine, tiplerini siktiklerim!"
"Geçen gün nöbetçi hoca zilin çaldığını falan söylediğinde bu burada bitmedi demiştim, hatırlıyorsunuz değil mi?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Crazy Quad
Fiksi Penggemar"Sanırım biz kendimizi tam olarak tanıtamadık size ama olsun, hiç sorun değil. Nasıl olsa siz de çok yakın bir zamanda bizim kim olduğumuzu anlayacaksınız!" ༄ Çılgın Dörtlü • Bts❦Bp ༄ Taennie • Liskook • Jirosé • Jinsoo ༄ Başlangıç Tarihi: 27.06.202...