Egy nap fáradtan értél haza a munkádból. A főnököd nagyon leszidott, mert úgy véli, hogy nem koncentrálsz eléggé, és a munkatársaid is felidegesítettek. Mivel tegnap jött meg a menzeszed amúgy sem érezted magadat annyira jól, de így aztán az egész nap egy szenvedés volt. Nem akarsz már mást, csak megcsókolni a barátodat Felixet, meginni egy pohár bort a fürdőkádban, és lefeküdni. Azonban amikor hazaértél nem várt rád más, mint rengeteg szemét, és mocsok. Beléptél az ajtón és legszívesebben kirohantál volna.
"-Szia Baba! Megjöttél? Milyen volt a munka?"
Jött oda hazzád Felix, majd átölélt.
"-Felix, mi ez a nagy kupi? "
"-Átjött ma Hyunjin, és videojátékoztunk! Majd segítesz rendetrakni?"
Kérdezte mosolyogva. Te nagyon dühös lettél ettől a kérdéstől. Már máskor is volt ilyen, hogy rumlit csinált valamelyik taggal és neked kellet utána kitakarítani, de most a szokásosnál jobban felháborodtál a fáradság miatt.
" -Na idefigyelj Felix! Igyekszem nyugodt maradni, de te nem fogsz megint kitakaríttani velem magad helyett. Nagyon fárasztó volt a munka, szóval szeretném ha ezt a disznóólat eltüntetnéd mire visszajövök."
Nem vártad meg, hogy bármit is reagáljon, csak kimentél a konyhába és töltöttél magadnak egy pohárka bort. Mikor elindultál a fürdőbe még minden ugyan úgy nézett ki mint azelőtt, hogy távoztál a nappaliból.
Nem kérdeztél semmit, csak megfogtál egy törölközőt és bementél a fürdőbe. Engedtél magadnak egy nagy kádnyi forró vizet. Tettél bele habfürdőt, a hajadat kontyba raktad és már el is merültél a vízben. Rettentő jó érzés volt, ahogy a forró víz körbeölelte a testedet. Teljesen felfrissültél tőle. Körülbelül háromnegyed órát ültél a kádban, majd megfürödtél és kimentél. Felvetted a törülköződet. Indultál ki Felixhez, de akkor észrevetted, hogy minden ugyan úgy néz ki, mint azelőtt, hogy elmentél fürdeni. Nagyon dühös lettél. Az ökleidet összeszorítva mentél el megkeresni Felixet. A hálószobátokban meg is találtad őt. Ott aludt az ágyba ahelyett, hogy kitakarított volna. Legszívesebben felpofoztad volna, de annyira fáradt voltál, hogy csak sírva összeestél a padlón. Felix természetesen felébrett a sírásodra.
"-Mi a baj T/N?"
Rohant oda hozzád majd átölélt. Te azonnal ellökted magadtól.
"-Csak annyit kértem, hogy takaríts ki magad után. Csak annyit, és te basztál rá. Máskor mindig megcsinálom helyetted. Egyszer vagyok fáradt és te egy alkalommal sem vagy képes megcsinálni. Most húzzál kifelé a hálóból!"
Felix szótfogadott neked, és kimenet. Te magadra zártad az ajtót és leültél előtte.
" -Szerinted én nem vagyok fáradt? "
Kérdezte Felix. Hallottad, hogy ő is leült az ajtó előtt.
" -Ma 2 próbánk volt. Hyunjint nagyon túlterhelik manapság, és ezért megkért, hogy beszélgessünk kicsit. Leültünk videojátékoztunk és ez lett a vége. Én is rettenetesen fáradt vagyok. Gondoltam, majd holnap reggel rendet teszek. Akartam is mondani neked, de nem is hagytál szóhozjutni. Mindegy látom most hisztis vagy. "
Miután ezt elmondta hallodtad, ahogy elmegy az ajtó elől. Lett egy kis enyhe bűntudatod, de még mindig haragudtál rá. Elalvás előtt még egyszer utoljára kimentél inni egy pohár vizet. Felix a kanapén összekucorodva aludt. Amikor visszamentél, már nem zártad be az ajtót, csak bedőltél az ágyba. Az utolsó gondolatod az volt, hogy milyen szörnyű lessz a holnapi napod is mert, munkába kell menned. Végül becsugtad a szemed és elragadott az álom.Másnap reggel arra ébredtél, hogy Felix simogat a pici kezével. Puha ujjai az arcodat csiklandozták. Automatikusan kinyitottad a szemedet és rámosolyogtál.
"-Jó reggelt Lixie!"
Koszöntél neki. Láttad, hogy fényesen besüt az ablakokon a nap. Olyan korán szoktál munkába menni amikor még nem süt ennyire a nap, ezért azonnal leesett, hogy elaludtál.
"-Uram isten Lixie! Elkéstem! Miért nem csörgött az ébresztő?"
Pánikoltál, de barátod megfogtam az állad és egy puszit nyomott az ajkadra.
"-Este gondolkodtam. Eszembe jutott, hogy tegnap mondtad, hogy megjött, és összeraktam a dolgokat. Bocsánat T/N, hogy olyan bunkó voltam tegnap! Gondoltam valahogy rendbehozom, ezért felhívtam a főnökod, hogy ma nem tudsz bemenni."
Lixie vidáman felkelt mellőled és felkapott. A karjaiban vitt ki a nappaliban ahol meg soha nem volt nagyobb rend mint most.
" - Na? Elég tiszta? "
Te, csak tátottad a szádat. Meg sem tudtál szólalni. Nagyon jól esett az amit Felix tett érted.
" - Ezt most reggel csináltad?"
Kérdésedre egy hatalmas vigyorral bólogatni kezdett.
"-És még nincs vége!"
Tovább vitt téged a konyhába ahol az asztal gyönyörűen meg volt terítve, és tele volt finomabbnál finomabb ételekkel.
"-Ez hihetetlen Felix! Te vagy a legjobb srác a világon. "
Nagyon szorosan átölelted Felixet, és a fejedet a mellkasába fúrtad. Kihúzta az egyik széket és leültetett. Ketten megreggeliztetek. Nagyon finom volt amit a barátod csinált. Reggeli után, leültetek megnézni egy romantikus filmet. A film valami rettenetes volt. Olyan szinten szörnyű, hogy a végén már, csak egymást piszkáltátok. Elkezdtetek bírkózni, egészen addig amíg le nem estetek a fotelból a földre. Te voltál alul, és Lixie fölötted tartotta magát. Ahogy oldalra néztél, megláttad az izmos karját ahogy kitüremkednek rajta az erek. Teljesen beindított téged. Mindig is a gyengét volt, amikor befeszítette a bicepszét előtted. Amikor végre sikerült levenned a szemed a karjáról, azonnal az ajkaira hajoltál és magcsókoltad. Ő természetesen visszacsókolt. Már nagyon úgy tűnt, hogy a csókból több is lesz, de akkor eszedbe jutott...
"-Felix, ezt most nem lehet! Tudod... a piros napok."
Nevettél fel kicsit kínosan.
"-Jah tényleg... Hát akkor, majd máskor..."
Hallottad a hangján, hogy nagyon csalódott lett. Nem akartál neki csalódás okozni, ezért kitaláltál valamit. Megkérted, barátodat, hogy maradjon a nappaliban, és kirohantál a konyhába. Elővetted a maradék pisztácia fagylaltot a mélyűtőből, és visszamentél a kíváncsian váró Lixiehez. Oldalra húzott mosollyal álltál előtte, kezedben a fagyival.
"-Mit tervezel babygirl?"
Felvont szemöldökkel bámult rád. Te közelebb léptél hozzá, és levetted a pólóját és a macinaciját, így már csak egy boxer volt rajta. Ekkor megfogtál egy kanál fagylaltot és a szája felé nyújtottad. Amikor kinyitotta az ajkait azonban te nem szájába tetted a fagyit, hanem szétkented a kulcscsontja körül.
"-Hupsziiii..."
Ránéztél a lehető legártalmatatlan tekinteteddel.
"-Szemtelen vagy babygirl"
"-Bocsánat Felix! Várj rendbehozom!"
Mondtad, majd elkezdted lenyalogatni a fagylaltot Lixieről. Ő enyhe nyögéseket hallatott, miközben a nyelveddel dolgoztál a bőrén.
"-Lejjebb!"
Adta ki parancsba. Te engedelmeskedtél neki. Egy újjab kanál fagyit húztál végig ezúttal a kockás hasán. Miközben a hideg édesség a bőréhez ért, barátod hátradőltött fejjel feszítette a hasizmát. Ahogy onnan is eltakarítottad a fagyit, Felix megint lejjebb parancsolt. Pontosan tudtad, hogy mit szeretne, de te csak szemtelenkedtél vele. Már mindenhol összekented, csak ott nem ahol ő akarta.
"-Babygirl, ne szórakozz tovább velem!"
Felállt a szőr a hátadon ahogy rádparancsolt a mély hangjával. Nem szórakoztál vele tovább, megadtad neki amit szeretett volna. Felix hangos nyögései töltötték be a szobát. Egyre jobban gyorsítottál a tempón, egészen addig amég barátod a csúcspont közelébe nem került.
"-T/N, én mindjárt..."
Nem fejezte be a mondatot, mert abbahagytad.
"-Babygirl! Folytasd! Kérlek!".
"-Megérdemled Lixie? Jó kisfiú voltál?"
"-Én jó kisfiú voltam, de nem lesz jó vége, ha tovább folytatod ezt a szemtelenkedést!"
Felix mély hangja nagyon komolynak tűnt, ezért újra dolgozni kezdtél rajta a száddal. Végül Lixie elment, és te elégedetten dőltél hátra a kanapén.
" - Kurva jó a kis szádba élvezni Babygirl! "
Beletúrt az izzadt hajába, és begcsókolt téged.
" - Viszont a nyalogatással nem végeztél valami aprólékos munkát. Sok helyen még tiszta fagyi vagyok."
"-Menj el és fürődj le Lixie!"
Belenyomtál a kezébe egy törölközőt, és a fürdőszobába mutattál. Ő engedelmesen elment és lefürdött. A nap maradék részét, már nyugalomban, videójátékok társaságában töltöttétek. Este elég korán mentetek el lefeküdni, mert holnap Felixéknek dolga van.
" - Nagyon jó volt ez a hirtelen jött szabadság Lixie! "
Ölelted őt az ágyatokban.
"-Ennek nagyon örülök babám!"
Egy puszit nyomott a homlokodra, majd mind a ketten elaludtatok.
YOU ARE READING
Stray Kids rövid szorik
FanfictionRövid történetek Lehet részeket kérni kizárólag a Stray kids tagokkal❗ Szexuális tartalom és trágár beszéd előfordulhat