~ first year ~
Βρισκόταν δίπλα στον Ντρακο, τον παιδικό και καλύτερο του φίλο, μέσα στο Hogwarts Express για πρώτη φορά! Αγχωνοταν πάρα πολύ! Ο Ντρακο ήταν βέβαιος ότι θα πάει Slytherin Και αυτός το ίδιο επιθυμούσε! Όλοι η οικογένεια του πατέρα του από εκεί είχε περάσει! Από όσο γνωρίζει και της μητέρας του αλλά δεν ξέρει πολλά για αυτήν! Τους εγκατέλειψε όταν ήταν ενός δίχως κατόπιν να δώσει σημείο ζωής Και ο πατέρας του δεν μιλάει σχεδόν ποτέ γι'αυτήν! Δεν δέχεται η περηφάνια την εγκατάλειψη! Ήξερε ότι άμα δεν πήγαινε στο Slytherin θα έτρωγε πολύ ξύλο το καλοκαίρι, ή απομόνωση ή κάτι παρόμοιο! Δεν ήθελε, φοβόταν τον πατέρα του! Έπρεπε να μπει στο Slytherin!
Ο Ντρακο συζητούσε με τους δύο στοκους, τον Κραμπ και τον Γκοιλ! Εκείνος χάζευε από έξω τα τοπία να αλλάζουν!
Ντρακο " Τι σκέφτεσαι?!"
JJ " Ε?!"Βγήκε από τον λήθαργο του!
Ντρακο " Αγχώνεσαι?!"
Ο Ντρακο ήταν το μόνο άτομο που του είχε εκμυστηρεύτει τις σκέψεις του!
Ντρακο "Μην το σκέφτεσαι! Είμαστε γεννημένοι Slytherin! Είσαι ένας Maybank και είμαι ένας Malfoy! Δεν υπάρχουν και πολλές επιλογές;)"
Παρόλα αυτά δεν μπορούσε να το βγάλει από το μυαλό του!
Ντρακο "Θετικές σκέψεις, μπρο! Φύγαμε από την τυραννία των πατεράδων μας!"
Οι πατεράδες τους ήταν κολλητοί, βέβαια οι Μαλφοι ήταν φουλ πιο πλούσιοι, αυτοί για καθαρόαιμοι δεν είχαν και πολλά λεφτά, αλλά όχι και Weasley! Φυσικά ανεξαιρέτως τα χρήματα ήταν ίδιοι! Δείξε μου τον φίλο σου να σου ποιος είσαι!
Ντρακο " Άντε που είναι ο ζωηρός κολλητός μου ?! Σήκω να πάμε τσάρκα!"
Τον τράβηξε από το χέρι και τον σήκωσε με το ζόρι! Από πίσω τους είχαν τα δύο τα στουρναρια ως μποντιγκαρντ!
Ο Ντρακο κάτι έψαχνε, κάποιον για την ακρίβεια! Φαινόταν από τον τρόπο που κοιτούσε στα κουπέ! Και ξαφνικά άνοιξε ένα! Μπήκε μέσα! Μα Φυσικά! Φήμες είχαν διαρρεύσει ότι το παιδί που επέζησε βρισκόταν στο σχολείο! Ο γνωστός σε όλους μας Harry Potter! Το σημάδι του αχνοφαινοταν πίσω από τα πυκνά μαλλιά του!