Το καλοκαίρι πέρασε σχεδόν γρήγορα! Με λιγότερη βία από ότι συνήθως γιατί ο πατέρας του έσκιζε φέτος στην δουλειά!
Το πρωί ξυπνούσε μεσημέρι, έτρωγε και το απόγευμα έβγαινε με τον Ντρακο! Πήγαιναν για Quidditch ή για κυνήγι άγριων καλικατσαρων! Α ο κύριος Μαλφοι τους πήρε το νέο σύννεφο και τους υποσχέθηκε ότι θα πάρει σε όλη την ομάδα του Slytherin για να τους βάλουν! Εκείνος λαχταρούσε να παίξει κυνηγός, να βάζει γκολ το ένα μετά το άλλο, ο Ντρακο πάλι, Έτσι για σπάσιμο στον Πότερ, ήθελε να παίξει ανιχνευτής! Πάντως ήταν τυχεροί, και οι δύο θέσεις ήταν άδειες φέτος!
Αφού τους ήρθε το γράμμα για τα βιβλία έδωσαν συνάντηση στο Φλορις και Μπλοτς για να τα αγοράσουν! Συναντήθηκαν έξω από το μαγαζί και μπήκαν μαζί μέσα! Στο βιβλιοπολείο γινόταν ο κακός χαμός, λες και όλοι σήμερα πήγαν για ψώνια! Υπήρχε μια τεράστια ουρά για αυτόγραφα από τον Γκιλντροι Λονγχαρτ! Ακούγονται φήμες ότι αυτός θα είναι ο νέος καθηγητής Άμυνας εναντίων των σκοτεινών τεχνών! Είχαν να αγοράσουν όλα του τα βιβλία, εγώ ο μάγος.... Ανέβηκαν στον πάνω όροφο για να έχουν πανοραμική θέα! Ένα γνωστό πρόσωπο φωτογραφίζοταν μαζί με τον Λονγχαρτ για τον ημερήσιο προφήτη! Ο Πότερ, ποιο άλλο ψώνιο???!!! Ο κόσμος ξέσπασε σε χειροκροτήματα! Τα πήρε τσάμπα τα βιβλία το καθίκι!
Ο Ντρακο δεν κρατήθηκε, όταν απομακρύνθηκε ο Πότερ από το πλήθος μαζί με τους Ουέσλι έτρεξε να τον προσβάλει και ο JJ τον ακολούθησε!
Ντρακο " Βάζω στοίχημα ότι το ευχαριστήθηκες με όλη σου την ψυχή, Έτσι δεν είναι Πότερ???!! Ο διάσημος Χάρι Πότερ δεν μπορεί ούτε σε ένα βιβλιοπολείο να πάει χωρίς να μπει στην πρώτη σελίδα!"
? " Άφησε τον ήσυχο, δεν το επιδίωξε!"
Ένα όμορφο μικρό κοριτσάκι μπήκε μπροστά από τον Χάρι ως ασπίδα!
JJ " Α ώστε έπιασες φιλενάδα Πότερ!"
Το πρόσωπο της έγινε τόσο κόκκινο όσο και τα υπέροχα λιτά μαλλιά της! Τα κάστανα γυαλιστερά μάτια της κοίταξαν κατω! Ένα χαμόγελο σχηματίστηκε στο πρόσωπο του JJ! Ο Ρον και η Ερμιόνη πλησίασαν με μια στοίβα βιβλία ο κάθε ένας!
Για κάποιον λόγο απογοητεύτηκε όταν είδε την ομοιότητα ανάμεσα στην κοπέλα και στον Ρον! Ήταν μια Ουέσλι, ένα αποβρασμα!