2. Fly fly!

145 17 6
                                    

Στον πίνακα ανακοινώσεων του Slytherin εμφανίστηκε μια ανακοίνωσε αποκλειστικά για τους πρωτοετείς!

Μαθήματα πτήσης με σκουποξυλο θ'αρχισουν από την επόμενη Πέμπτη. Οι μαθητές του Γκριφιντορ και του Σλιθεριν θα τα παρακολουθήσουν από κοινού!

"Γιατί με τους Γκριφιντορ?!" σκεφτηκε "Είναι βαρετοί και το παίζουν κάποιοι! Ψώνια! Ενώ οι Hufflepuff που τρέμουν μέχρι και τον ίσκιο τους, θα είχαν πολύ πλάκα στο μάθημα πτήσης!"

JJ "Πάντως ευκαιρία να δείξουμε  τις ικανότητες μας στον αέρα Μπρο σε αυτά τα σκουπίδια!"

Έδωσε μια απαλή μπουνιά στον ώμο του Ντρακο! Και οι δύο είχαν κάποιες αρκετα καλές δυνατότητες στην πτήση διότι οι πατεράδες τους τους πήραν από μικρά σκούπα!

Ντρακο " Σίγουρα ο Potter θα φάει τα μούτρα του!"

Είπε χαιρέκακα!

Ντρακο "Πάντως έπρεπε να επιτρεπόταν οι πρωτοετείς να πάρουν μέρος στις ομάδες!"

JJ " Θα τους πετούσαμε όλους! Αλλά βλέπεις δεν θα άντεχαν τον ανταγωνισμό και θα έφευγαν μόνοι τους!"

Η Πέμπτη αυτή έφτασε γρήγορα! Οι μαθητές του Σλιθεριν βρισκόντουσαν πρώτοι στο απαλό γρασίδι του γηπέδου!

Ντρακο "Αργοπορημένοι!"

JJ "Καθυστερημένοι!"

Είπε ειρωνικά χτυπώντας με τον δείκτη πλάγια το κούτελο του!

Επιτέλους κάποια στιγμή τους έκαναν την τιμή οι Γκριφιντορ να εμφανιστούν!

Η κυρία Χουτς τους έδειξε πως να τραβήξουν τα σκουποξυλα τους! Βαρετό.... Ο Potter προσέλκυσε κατευθείαν το σκουποξυλο του ξαφνθαζοντας μέχρι και τον ίδιο του τον εαυτό! "Σιγά μπρο, εγώ μπορώ να το κάνω μόνο με την σκέψη!" Άπλωσε το χέρι του και χωρίς καν να προφέρει την λέξη "Επάνω" το σκουποξυλο πήγε στο χέρι του!

Κοίταξε τριγύρω τα άλλα παιδιά! Η  Granger κοιτούσε το σκουποξυλο σαν μητέρα, αλλά το σκουποξυλο της απλώς κύλησε λίγο στο χώμα, "λασποαιματη που να ξέρει από αυτά?!" Του Νεβιλ ούτε καν να κουνηθεί, τον σνομπάρει πλήρως! Του Ουέσλι το σκουποξυλο τον χτύπησε στο κούτελο, "άχρηστος τι να πεις ?!  Σιγά μην έχουν τα λεφτά για να του πάρουν σκουποξυλο να καβαλήσει!" Γύρισε γελώντας στον Ντρακο ο οποίος φυσικά κρατούσε ήδη το σκουποξυλο του!

JJ's Hogwarts worldWhere stories live. Discover now