10. valentines day

46 7 0
                                    

Η μέρα των ερωτευμένων έφτασε. Ξέρετε η μέρα για αυτούς που βλέπουν καρδούλες, νιώθουν πεταλούδες και φυσικά όταν όλα πάνε καλά πετάνε στα ουράνια και όταν πάει κάτι στραβά πέφτουν στην θάλασσα. 

Ο ήρωας μας τα θεωρούσε όλα αυτά αηδίες και ξεράσματα και συγκεκριμένα φέτος τους ερχόταν πιο πολύ τάση για εμετό παρά κάθε άλλη χρονιά.  Φέτος ο ψωνισμένος Λονχαρτ είχε αποφασίσει να διακοσμήσει το κάστρο με καρδούλες, βελάκια και ότι άλλη μαλακία θες.  Μια μυρωδιά λεβάντας τριγυρνούσε στη σχολή και το χειρότερο...;;; Καλικάντζαροι ντυμένοι στον γιο της Αφροδίτης πηγαινοερχόντουσαν μεταφέροντας ερωτικά ραβασάκια ή ποιήματα, ανώνυμα και μη. 

Έχει λάβει και αυτός μερικά, ξεπερνώντας τον Ντράκο, αλλά ποιος μετράει;;; Κάποια είχαν και ονόματα Τα περισσότερα ήταν από το Slytherin αλλά υπήρχαν και από το Ravenclaw και το Hufflepuff. Του άρεσε που αυτά τα κορίτσια είχαν και ελπίδες. Δηλαδή σίγουρα με μια καθαρόαιμη Slytherin θα καταλήξει, αλλά με σπασίκλα Ravenclaw;;; Ή με γλυκανάλατη Hufflepuff;;; " Δεν είμαστε καλά!" Σκέφτηκε.  

Πάντως από το Gryffindor ούτε για δήγμα, τουλάχιστον από αυτά με όνομα.  Και αυτοί φημίζονται για το θάρρος τους, άρα ήταν δεδομένο ότι έπρεπε να βάλουν όνομα. Άλλα την τον ένοιαζε για τους Gryffindor;;;; Σιγά μην έκανε ποτέ κάτι με  μια Gryffindor. Με μια ξεφτιλισμένη ψωνάρα προδότρια, άλλη όρεξη δεν είχε. 

Βέβαια ήταν πολύ κωμικό το όλο της ημέρας. Έβλεπες καλικάντζαρους να  κυνηγάνε μαθητές σε όλο το σχολείο. Το πιο γελοίο ήταν αυτό με τον Πότερ.

Ντράκο " Τι γίνεται εδώ;;" 

Σε μια πομπή από πρωτάκια του Gryffindor στις σκάλες στεκόταν ο Πότερ με έναν καλικάντζαρο να κρατάει ένα κομμάτι ύφασμα από την σάκα του Πότερ και ο ίδιος βουτηγμένος στο μελάνι όπως όλα τα πράγματα του που τώρα έσκυβε να τα πάρει. 

Πέρσι " Τι φασαρία είναι αυτή;;;" 

Ο καλικάντζαρος τράβηξε από το πόδι τον  Πότερ σωριάζοντας τον χάμω.

Ντράκο " Καλικάντζαρος - Πότερ 1-0!" 

Ψιθύρισε  γελώντας ειρωνικά!

Καλικάντζαρος "Ωραία. Ορίστε το τραγούδι σου : 

Μάτια καταπράσινα σαν νεογέννητο βατραχάκι, 

μαλλιά κατάμαυρα σαν το κοράκι. 

Ω, πλάσμα θεικό, να 'σουνα δικός μου.

JJ's Hogwarts worldWhere stories live. Discover now