Το κάστρο είχε πλέων μια πλήρης γιορτινή ατμόσφαιρα! Η μυρωδιά από τα φρεσκοψημένα μπισκότα κανέλας στόλιζε όλους τους χώρους και όπου και αν βρισκόσουν άκουγες τα μελωδικά κάλαντα από τις μαγεμένες πανοπλίες που διακόσμιζαν τους διαδρόμους. Εφτά έλατα, στολισμένα με τα πιο εντυπωσιακά στολίδια, στεκόντουσαν καμαρωτά στην μεγάλη τραπεζαρία.
Το εορταστικό κλίμα όμως είχε καταπλακωθεί από τον φόβο που επισκίαζε οτιδήποτε άλλο, αφού οι επιθέσεις είχαν αυξηθεί και μέτρα ασφαλείας είχαν επιβληθεί και τα περισσότερα παιδία προτίμησαν να περάσουν τα Χριστούγεννα σπίτια τους, αφήνοντας το κτήριο άδειο.
- Οι μαθητές θα συνοδεύονται από καθηγητές για τις απαραίτητες τους μεταφορές στο κάστρο.
- Απαγορεύεται η φυγή από τον κοιτώνα χωρίς συνοδεία.
- Απαγορεύεται η κυκλοφορία μετά το βραδινό δείπνο.
Βέβαια είχε τα καλά της η όλη κατάσταση! Ως γνήσιοι Slytherin τρομοκρατούσαν τα πρωτάκια, ειδικά τα λασποαίματα, που εν τέλη κατέληγαν να φεύγουν με δάκρυα φόβου παντού στο πρόσωπό τους.
Το περίεργο ήταν ότι ο Πότερ είχε συλληφθεί πολλές φορές να πάνω από μαρμαρωμένους κάτι που έκανε τους ψίθυρους περί τον κληρονόμο του Sliyherin να φωνάζουν το όνομα του.
Αρκετές φόρες το συλλογίστηκε και ο ίδιος, μήπως όντως ο Πότερ ήταν ο κληρονόμος. Δηλαδή όλα τα στοιχεία καταλήγουν στο ίδιο συμπέρασμα. Μιλάει ερπετικά, όπως ο Salazar, και είναι ο μόνος μάγος ανά τους αιώνες που επέζησε κατόπιν της γονικής κατάρας, εξοστρακίζοντας την στον Άρχοντα του Σκότους κάτι που λογικά μόνο ένας πάρα πολύ σκοτεινός μάγος θα μπορούσε να κάνει.
Φυσικά μετά από ελάχιστα δευτερόλεπτα καταλάβαινε ότι η σκέψη του ήταν πολύ ηλίθια! Αρχικά ο κληρονόμος δεν θα ήταν πότε Griffindor και δεν θα έκανε παρέα με προδότες και λασποαίματους.
Ντράκο " Καλύτερα να γυρίσουμε JJ, αν μας πιάσουν την βάψαμε!"
JJ " Πρέπει να τους βρούμε!"
Ντράκο " Νόμιζα ότι σου έσπαγαν τα νεύρα!"
JJ "Φυσικά και μου σπάνε τα νεύρα, αλλά κανένας Slytherin δεν μένει πίσω! Πρέπει να προσέχουμε τα κατοικίδια μας;)Επίσης είπες ότι ήθελες κάτι αστείο να μας πεις όλους!"
Ντράκο " Ναι αλλά δεν έχω όρεξη να ξανά πάω στο απαγορευμένο δάσος για πάρτη τους!"