N TA AMA-U ERIKA

12 0 0
                                    

Capítulo 7

Caros leitores, esse capítulo será feito na língua de terra, espero que vocês gostem, amo vocês ♥️🌻

A INTIMIDADE PERFEITA, EU TE AMO MUITO ERICA

- keli e kuze T?? - oji inda sta mas grandi, y sta parsi mas sábi, kuze bu sta fazi kol T?? É pergunta.

-N abri un sorizu SAFADU, LOL.

OJI AGU STA NA REDI. N abri agu y N fika baxu xuveru.

Erika pega na nha kuza y, e dá un linguada ku kuidadu, e komesa txupa, e txupa na un ritimu lentu y si bexu inkaixa perfeitamenti na el.
N xinti ta nada na un mar di prazer.

Erika rialmenti sabi kuze ki T gosta mas ki ningen.

- T TA AMO-U ERIKA, SO BO KI SABI KONPLETA-M!

N pegal na kabelu, foi un prazer sen igual, N felisidadi kaba pa KONPLETA na movimentu ki Erika sta fasen.

Ningen nunka konsigia trazi kel tezon ki Erika sta kaba pa disperta na mi. - - - Erika mas un bes N ta ama-u. Non só pá isu, mas pmd bo é nha amor y nha midjor amiga.

Nha pensamento sta a mil por ora y Erika sta inkaixa na nha mundu, N tinha ki ser resipru ku es dilisia.

-T, bu sta gosta? - é pán para?
- E, E, N ta ama-u 💓
Palavra fika ta solta di nha boka, y Erika ku nha sexu na boka.

- N kre rola na kama ku bo. N botal ku kuidadu riba kama, N komesa beijá-l boka, dipos, petu, dipos biku, di riba ti txiga klitoris.

N dá-l un linguada lentamenti, otu y otu, Erika grita!

- T, T, Ko para! Ko para! Alen ta kaba T.
N aumenta movimentu y Erika txiga limiti, primeru stajiu pa felisidadi.

- T, mi tanbe N ta ama-u!

Erika lebanta pega na penis super esitadu komesa rabola riba del na ritimu kizonba, N sta adora, pa mi era mas ki un sinplis seksu, era 2 alma alma ki sta inkontraba.

N aumenta ritmu nos lokura, 2 loku dentu un kuartu, nu sta inkaixa prefeitamenti, kada puzison e un diskuberta uniku pa nos.
Nu sta jemi  mesmu prazer, N konxi korpu kunpanheru di un forma majiku.

- N kre mora na bo Erika!
Erika sta jemi y kel son sta Dexan maluku, N ka kre obi otu jemidu mas. Difinitivamenti é bo, é bo Erika, ki N skodji.

-"-E," N sta kaba,!! N sta grita.
- nau, mi tnb,
Nós limitu e sinkronizadu, mundu foi fetu pa nos.

N deta na si ragas, y erika akolen y karisia nha kansera, foi uniku, nos é alma jemia.

Descobri que somos mais do que amigosOnde histórias criam vida. Descubra agora