Capítulo 11
Amor di 2 algen nen senpri ta ser felisis para senpri. Y di mi ku T, termina mas rápidu di ki komesa.
Sertu é ke sa abri si korason pa mi, mas nha korason sta Xeiu kaku, Xeiu firidas y nhas sekatrisis inda sta spostu. T, senpri foi nha grandi amor, des di primeru dia ki nu gruza.N ta lenbra inda, di si sorizu y di si voz ta diklama si midjor poezia. Inda N ta lenbra primeru bes ke fla me ta '' ama-m '' y nha menti sa pensa kantu algen ke dje fla mesmu frazi.
Nha rostu sta modjadu y mas si voz sta kontinua ta ser nha pontu fraku. Obi-l ta fala sta dexa-m indisiza y nha vontadi e di torna kai na si brasus.
Nha universu sta tudu sploradu y vagalumi dja toma konta di nha spasu. N ka sta preparadu pa sufri, ningen ka sta.
T sta na nha korason y gosi dje pasa pa nha ragas. T, senpri ta deta li a ke sta konta-m sis problemas. N sta ku odiu dosi del, mas nha amor sta fasel kuida del.
-Lenbra kuze ki nu prometi? Ma senpri nu ta ser universu un di otu. Ka inporta obstakulu, ma senpri nu ta sta na vida un di otu.! T fla-m ku un sorizu inkrivelmenti lindu.
- N ta lenbra. N rispondi.
T, trazi lus pa nha vida, un algen ineskesivel y insuportávelmenti inkrivel ❤️. N ka podi kulpa-l, nu kria regras eradu.
N prendi és lizon, y T, tanbe, nu ta ama realmenti kunpanheru. Mi é midjor amiga di T, Nton N konxe-l Ben pa sabi ma nunka é fika asi pá ningen.
T, aprosima di mi, ku si mo na nha kabelu, T, aprosima si bexu vermelhu di nha bexu, e inkaixa na di meu.
Nha vontadi era da-l un soku,N pensa diferenti forma di matá-l y fazi me asidenti, mas nha korpu rispondi si beju, si toki, y nha alma xinti en pas, afinal nha uniku amor sta ama-m.
Nhos beju inkontra y nos xama asendi di novu, konekson perfeita e mi ku T.
- Erika N ta ama-u 💓. N kre-u di volta.! Ningen ka ta ama-u nunka sima T.
T, é di bo a partir di oji si bu aseita-m, nu ta vivi di amor y poezia😂❤️📖✍️N ta, prometi txoma-u tudu dia di, linda, princess, kode, Bb, B nene, xuxu, crush, bebe, amor di nha vida, E, lovi, mor, amor, nha midjor amiga... Tudu pa fase-u algen mas felis du mundu.
Nu ri, lol...
Nha pateta tanbe sabi ma N ta ama-u 💓
Abo e strela ✨ ki ta lumia nha skuridon🌟❣️Satanás😂💓✍️
Erika y T fika djuntu, T senpri ta teni Erika komu pontu vital di si pulsason, és e txeu felis, y mas inportanti és e midjoris amigu.
Ps: Aprendi a kuida antis vida inxinau di pior manera. 💓📖
Fin
Literatura Em casa
THÉO Gael ✍️
VOCÊ ESTÁ LENDO
Descobri que somos mais do que amigos
RomanceT e Erica são melhores amigos, mas, com o tempo os 2 começam a sentir algo a mais um pelo outro. Erica pedi a T para serem amigo colorido. Meses depois os dois começam tipo um romance .Lê essa história e saiba mais desse belo romance 📖