Kulpa É Di Kenha

6 0 0
                                    

Capítulo 10

Keridu leitores N ta spera ma nhos sta gosta y N kre sabi opinion di kada algen sobri es romance 📖.

Erika sai dexa-m mi so,
Mi só xintadu ku skada, nunka mas N ka ta odja Erika na nha vida 🌻 ♥️

-Sol na ta ilumina-m mas, estrela  🌟 teni raiba T, y por du sol ☀ dja torna nha inimigu.

-🌻 Nha vida sen Erika ka ten sentidu!
Gosi N sta mi ku nha skada, bandus di animal ta pasa, ma mi sta xinti mi ku nha skada, munti bes Erika xinta ku mi li, mas oji N sta mi so.

Erika dja bai si kaza, Vanessa sta atirada na Karlos. menus mal, N ka teni kabesa pá N fala kol, nha menti ten só un pensamentu :Erika♥️

GRANDI AMOR DI T, KI GOSI KA KRE NEN ODJA-L

Ten dia ki nu ka divia nen sai di kaza, pesoas idiotas ka nasi pá ser felis!

N txiga kaza, mas N ka sta Konsigui sta sen Erika, sen nha amor y sen nha midjor amiga.

Nha menti sta palpita y nha brilhu sta  na fin.

ERIKA N KA PODI PERDI NHA ROZON DI VIVI.

ERIKA

- T foi nha maior desepison, nunka N pensaba ma ta troka nos amor pa un dia Di prazer. Senpri é foi nha lus, so ku el ta sta konpleta.

- N sa  ku nha movel na , N komesa odja nos fotu, nos surizu y rizadas y lagua sta baza-m pmd N foi un idiota di gosta di és Satanás,. Nha pateta nha midjor amigu, nha amor.

Kulpa foi di meu, mi ki kria és regra. Mi ki fla-m ma nu podi fika ku ken ki nu kre. Ma N ama-l di verdadi y é ka podia fazeba isu ku mi.

N sta detadu ta odja pa tetu kaza, nha movel sta toka é msm di T, msm 99.
T, magua nha korason, y nha korason ka sta kebi dentu mi,

Nha movel sta toka, é xamada 100 di T. Xan atendi.

- Oi, boa noiti pateta, N kre nha amiga di volta. - sai N sta na rua.

Nha korason sta bati mas forti, y nha indisizon dja toma konta mi.

N SAI NA RUA, T STA XINTADU TRÁS DI PORTA.

-Oi,.. T resebe-m ku si sorizu dosi ki senpri e ta resebe-m kol.
- Oi,.  N respondi na ton di indiferensa.

-Sodadi bo, princess.
T, é fofu mesmu sabendi me magua nha alma.

Nu entra y nu bai pa kuartu, T deta y fika ku rostu na tetu kaza.

- N tivi medu di txiga li, nunka N txigaba ton lonji di ama algen.

Nu konbina di ka apega y fika ku ken ki nu kre. Odja-u djuntu ku karlos faze-m pensa ma era só aventura ku kria, da kabu nhas sintimentus.

N sabi ki Kela ka diskulpa, N ka fazi dretu, N divia flaba bo, ma N fika ku Vanessa,mas N foi fraku y N tivi medu perde-u.

-N apaixona pa bo, N diskubri ma nu  torna mas ki amigu, bu torna nha amor.
Kela foi razon di ka fla-u. N kria agradese-u, pmd abo e nha lus di dia. Strela ka kre brilha pa mi, Pmd bu ka sta mas djuntu ku mi.!!

Descobri que somos mais do que amigosOnde histórias criam vida. Descubra agora