REVELASON DI T

12 0 0
                                    

Capitulo 8

N TA SPERA MA NOS AMOR TA SUPERA TUDU

- Bom dia nha prinsipi, dja sta bom di ronka-m na obidu lol 😂 .

Erika dja sta prontu pa bai skola, y e sta spera-m ku un kopu kafe na mo. E inkrivel modi ki e sta super linda, e teni bistidu un kalsa jeans y un blusa kor di jirason, ki debi e trazi na bolsa.

É Konbinason perfeita. Erika sta inkantadora  y n ka sta konsigui para di inkara-l.
- Difinitivamenti, Erika e minina mas Linda ki nha odju podi odja.

- Para baba mos.

- hummm, Konvensida!

Nu txiga skola uns meia ora atrazadu , Erika entra e mi si tras . Vanessa lansanu un olhar di ken ki ka intendi nada. N disvia olhar y N finji ma N sa skrebi algu.

Erika  sta radianti, un verdaderu princess.

Stranhu e ki dja-m odjaba es olhar antis na odju Vanessa.

N KA PODI KONTINUA KU ES TUDU DOZ,  Y ERIKA E NHA AMOR E NHA MIDJOR AMIGA.

- Bu ten ki skodji un, T, abo e realmenti un satanas, bu ka meresi amor di vanessa mutu menus di Erika.

N sabi me Erika ki N kre, ki realmenti N ta ama ,mas N sabi ma N ta magua Vanessa tnb ku nha revelason.

- N ka sabi kuze  N ta fazi propi!

Aula termina , N bai xinta na skada.

ERIKA SAI NA RUA ODJA-M SURI. N SURI PA EL DI VOLTA.

Nunka N xinti nha korason pizadu asin antis. Mas n ka podia kontinuaba ta ingana amor di nha vida y torna nha midjor amiga,

E xintã nha ladu y e dan un selinhu.

Descobri que somos mais do que amigosOnde histórias criam vida. Descubra agora