Ne ara 20.bölüme geldiikk...
(Seokjin ve Taehyung telefon konuşmasından itibaren)
'Seokjin hyung?'
'Taehyung, merhaba. Namjoon intihar etmeye kalkıştı ve senden başka haber verebileceğim kimse de yok.'
'N-Ne? Tamam, konum at geliyorum hemen.'
Hızla giyinirken Jimin'e haber verdi Taehyung. Evden çıkıp Seokjin'in attığı konuma gitti.
"Taehyung gel, buradayım."
Taehyung, ona seslenen Seokjin'in yanına ilerledi. Yüzünü silip sandalyelerden birine oturdu.
"Ne oldu? Nasıl oldu?"
"Tüm gece uyanıktık, sabaha karşı yatacağım dedi. Lavaboya gitmek için kalktığımda orada gördüm işte."
"Neden yaptı bunu? Sana anlatmıştır eminim."
Taehyung bir yandan ağlamasını bastırmaya çalışırken, bir yandan da sakinleşmeye çalışıyordu.
"Öncelikle sana anlatmam gereken şeyler var. Ben geçen hafta ailemi kaybettiğim için mecburen Namjoon'un yanına geldim, kendi evime giremiyorum çünkü. Benden önce Namjoon ailesiyle arasını iyice bozmuş, biliyorsundur zaten iyi anlaşamıyorlardı. O ara seninle de tartışmış hatta, öyle anlatmıştı..."
Seokjin durup nefes aldı, bir süre sessiz kaldı.
"Öğrendim ki, dün sabah babası Namjoon'a 'keşke bir an önce ölsen de hepimiz kurtulsak.' Demiş. Dün gece anlattı. İnkar ettim tabii, ona bu söze inanmamasını söyledim. Yatarken o kadar da takıyor gibi değildi ama demek ki kafasına koymuş bir kere."
Taehyung bakışlarını yere indirip derin bir nefes verdi. Namjoon'a yine sinir olmuştu, yine Taehyung'dan bir şeyler saklamıştı çünkü.
"Bana hiçbir şey anlatmıyor ki. Hiçbir zaman, hiçbir şeyinden haberim yok. İyi olup olmadığını hiçbir zaman tam bilemiyorum, belli de etmiyor çünkü. Sanki, onun sevgilisi değilmişim gibi davranıyor."
Seokjin derin bir nefes verip Taehyung'a baktı, "Hiç değişmemiş. Ama ne var biliyor musun, o seni gerçekten seviyor Taehyung."
Taehyung şaşkınca Seokjin'e baktığında Seokjin de ona baktı.
"Yani, garip bir durumun içindeyiz biliyorum. Sonuçta Namjoon'la eskiden bir ilişki içindeydim fakat güven bana Taehyung. Ben Namjoon'un senden sonraki en yakın arkadaşıyım. Evet, senden sonra çünkü sen onun hem sevgilisi hem de en yakın arkadaşısın. Hatta bir bakıma ailesisin bile. Namjoon sana hiçbir şeyini anlatmıyor çünkü seni sıkıp kaybetmek istemiyor. Tabii böyle yaparken daha çok kaybediyor ama bu huyunu değiştiremiyor işte."
Taehyung ellerini yüzüne kapayıp başını eğdi. Kendini daha fazla tutamayıp ağlamaya başladı. Seokjin nazikçe sırtını okşayıp derin bir nefes verdi.
"Sakın kendini suçlama, tamam mı? Çünkü bu durumun seninle bir alakası yok."
Taehyung hıçkırıklarını tutmaya çalışırken başını olumlu anlamda salladı.
"Tamam..."
"Taehyung?"
Jimin hızla Taehyung'a doğru ilerlediğinde Taehyung ayaklanıp ona baktı ağlayarak.
"Jimin..."
Jimin, Taehyung'a sıkıca sarıldığında Taehyung ağlamasını iyice serbest bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Two |Kookmin| ✔️
FanfictionFizik Öğretmeni ጋቿዐክ ጋሁክኗጕዐዐጕ ve öğrencilerinden የልዪጕ ጋጎ̇ጠጎ̇ክ 'in hayatı :) Her gece birbirlerine tutkuyla bağlanan ጋጎ̇ጠ ve ጕዐዐጕ 'un hayatı :) #kookmin içinde 1, 23/12/20 🥺