Každý vesničan nebo vesničanka musí vědět jaké to je vstávat s rušnou vesnicí. Kohouti kokrhají,sousedi sekají trávu a nebo slyšíte zrovna jak si to vedle ve vašem pokoji rozdává váš bratr. Ne samozřejmě tohle jsem myslela čiště ze srandy,ale komu se to děje tak ti držím palce aby jsi se vyspala👍
No kdo zná tyto věci tak,si vůbec ne stěžuje protože tohle je krásné zvonění Androidu hoši a hošťata,to je přímo krásný zvuk pro vaše uši. Ale kdybyste měli spát s mým tátou v jednom domě,tak už si ten večer můžete domluvit s vašim ušním kdy můžete nastoupit.
Já tohle zažívám denně,DENNĚ,a uši mám jak kdybyste mi do nich nalili mléko a do toho dali cereálie!,ehm ehm promiňte kdybyste tam dali cereálie a pak tam dali mléko!
Jo tohle je peklo hoši!
A ne to kokrhání to je přímo hymna toto.
Ale samozřejmě neříkám že toho kohouta nechci někdy plesknout pánvičkou po hlavě to neříkám!
Ale pořád je to krásnější zvuk než toto.
Jako každé ráno.... Víte co? Já přeskočim ranní rutinu a prostě už půjdeme rovnou k snídani Hm?
Ok.
Šla jsem se nasni- Teda šla jsem udělat tátovi jídlo protože dokud se nenají on tak já budu muset čekat.
Jo až tak hnusný můj otec je,to je ale cool co?(PS: ironie)
,,Volala mi teta Elizabeth" ,,A?"
Tetu Elizabeth jsem měla strašně ráda ale viděla jsem se s ní sakra málo.
Myslím že v létě a sem tam i na vánoce ale to jen výjimečně.
,,Je nemocná a nikdo se o ní nedokáže postarat.Pojedeš tam za ní"
,,Jasně" ,,Nedělej si z tohohle srandu Melisso!!" ,,vždyť nedělám....."
,,to jen aby!" Jo můj táta dokázal být chvilku kliďas a pak se dost rychle dokázal přeměnit na dost rozzuřeného draka,jak krásné že?
Naštěstí že moje teta,neboli táty ségra není jako on. Ona nikdy nepila,teda pokud nepočítám její pubertální zážitky které mi mimochodem vypráví pořád dokola protože vždy najdeme cestu jak se k tomuto tématu dostat.
Takže jsem si hned začala balit protože už zítra odjíždím. Tady mám v podstatě jen kamaráda,ano slyšíte dobře já se bavím jen s klukem a co jste čekali?čekali jste snad tohle?Ještě se musím jít rozloučit se svojí nejlepší kamarádkou která je mimochodem hned o několik baráků dál takže mi nedělá problém jít za ni a rozloučit se s ní. Takže aby jste věděli tento příběh bude neobyčejný to znamená že co od tohoto očekáváte.Nebude. tak konečne je to venku:>
Nu teď jelikož je deset ráno tak půjdu za svým nejlepším kámošem což je Justin(ne není to Justin Bieber)
Ale jelikož je to Můj nejlepší kamarád tak mu budu muset přinést samozřejmě nějakou mňamku jak je zvykem když k němu mám přijít.
Ano já vím je to retardovaný ale to už k životu patří ne?
Tátovi jsem to Teda řekla a pak se vydala směrem Justin.
Takže cestou vám ještě řeknu něco o mém tátovi. Teď si můžete myslet že svého otce nemám ráda. Mám ho ráda a hodně,ale to jak o něm mluvím není tím že bych ho neměla ráda ale tím že to tak je.A hlavně jsem vyrostla z půlky na Moravě takže můj slovník nemůžete prostě jen tak hejtit ju?
Nu takže Táta pije to už jsem se zmínila (Už asi pětkrát ale to vynecháme) ale není to takový že by byl velký alkoholik. On pije jen ráno a večer což začíná fotbal. Nevím proč večer neptejte se mě Já tomuto nerozumím. Ale s pitím začal také proto že mu odešla přítelkyně kterou měl strašně moc rád. Ne není to moje máma moje máma zemřela už když jsem byla hodně malá asi když mi bylo osm měsíců nebo tak nějak mi to táta říkal,no ale tuto konverzaci jsme hned upnuli takže tak. Ona ta přítelkyně nebyla pro mě moc sympatická,to vám řeknu hned. Ale také nebyla k zahození.Ne nemyslím její postavu ale tím jak se chovala k tátovi. Dělala snídani, oběd ,večeři a dokonce i uklizela ale pak si nejspíš uvědomila nebo Já nevím co ale prostě tátovi řekla že je na ní moc složitý a že jí to mrzí bla bla bla, toto téma už nebudeme probírat jou?ok.
Ehm jak jsem se tak rychle dostala z krámu rovnou k Justinovu domu?
A kde jsem vzala čokoládu?
Ehm no nic jdeme zazvonit.
Jakmile jsem zazvonila tak z dveří vylezla postarší paní s hnědýma vlasama a modrýma očima. Jo to je přesně kopie Justina.
,,Dobrý den je doma Justin?"
,,Ahoj Mell prosim už to říkám po několikaté tykej mi Ano? A ano je pojď dále" ,,Děkuji a ano už ti budu tykat"její úsměv se teď roztáhl ještě více,,To jsem ráda.Je nahoře"
,,Děkuji",,Pořád dodržujete tu tradici?"Povytáhla na mě obočí
,,No jo,já vím. Žádné obaly po zemi"
,,jsem ráda že si to pamatuješ"
Rozesmála jsem se nad jejími grimasami,ona byla pro mě jako druhá máma...Dost jsme se zblížili za poslední čtyři roky co se znám s Justinem.
Vyšla jsem schody nahoru a rovnou si to namířila do Justinova pokoje,
Zaťukala jsem a pak vešla.Justin ležel na posteli a zrovna něco dělal na mobilu ,,No nazdar. Jsem tě tu nečekal,Snad o něčem promluvit nebo jsi konečně přišla navštívit svého nejlepšího kámoše?",,Přišla jsem protože jsem se přišla rozloučit"
,,Co????!!",,Klid....Je to nejspíš jen na nějaký měsíc.Jedu k tetě se o ní postarat. Je nemocná víš a její syn se o ní nedokáže postarat",,Ou... to mě mrzí,a kolik je tomu jejímu synovi?"
,,Deset",,Už jsem se lekl že je to nějaký závislák na počítačích nebo závislí na nějakém heroinu či kokainu"
Neudržela jsem se a Rozesmála se protože jsem si nedokázala představit zhuleného Malého Dominika
,,Kdy odjíždíš?",,Zítra....",,Cože?????!! Já si myslel že tak za týden"
,,dneska mu volala....Prý že je nemocná a měla bych se o ní jít postarat....",,A co ji vlastně je?"
,,Nevím na to jsem se táty nezeptala"
,, Hele zeptáš se potom. Teď půjdeš se mnou ven",,No?",,Potom půjdeme na jídlo",,Hmmm?",,A večer půjdeme k lišce" koho by zajímalo kdo nebo co je Liška tak to je bar...Jo to už vám podle Justinova povídání mohlo být nadmíru jasné,Ale přeci tu jsou i lidé kteří to nepochopili takže jou máte to tady :>
,,Justine...Já potřebuji být zdravá a čirá do zítřka...Však se budu muset postarat o Tetu" Věděla jsem už nějakou dobu že má mozek ve velikosti hrášku. Ale aby mu nedocvaklo že nepotřebuji do zítřka kocovinu,Nooo možná že o velikosti nitra hrášku.
,,Jen dvě skleničky slibuji "
,,oba moc dobře víme jak to dopadlo minule když jsi něco slíbil"
Tak a tady to budu muset říct. Tři dva jedna teď. Justin slíbil že přes den nepolíbí v baru ani jednu holku,a že jich už políbil hodně ehmmmmm(Nenápadný odkašlání)
Kde jsme to skončili?Jou už vím.
No jako že slíbil to. Ale nedodržel ani nevíte jak moc jsem byla zklamaná že jsme se nevsadili. Sakra!Já mohla flexit s jeho károu! Jo má Porsche koho by zajímalo a víte jaké? Ne??
Přece ČERNÉ!!!!![Nette085Áno vím že ozveš :D]
,,Jo vím ale tentokrát to dodržím a tamto byla úplně jiná situace. Prosiiiiim",,Fajn....Ale jen dvě skleničky",,Fajn aleeee",,tak fajn tohle se mi moc nezdá",,Budu ti to moct namíchat sám ",,A jak to chceš prosím tě udělat?si myslíš že tě barman jen TJ pusti místo něj?"********
On ho pustil místo něj???!!
,,Počkej. Jak?",,Známe se. Jsem teď dost zklamaný že jsme se nevsadili.
Mohl jsem mít dost velký výhody"
,, a o co by jsi se vsadil?",,Já nevím třeba o jednu pusu?",,Chceš jí zabalit a nebo sebou?",,sebou prosím"
,,Promiňte zboží došlo přijďte příště"
Oba jsme se začali nahlas smát až se za námi otáčelo pár lidí. No a co?
Tak nás mají za retardy,samozřejmě jestli si to myslí tak je to pravda ale nebudeme jim brát iluze třeba si o nás mysli že jsme tajní agenti z planety jagamaga nebo co já vím z jaké.
,,Se mnou se nechtěl sázet protože já to vždy vyhraju" ,,No jako dneska bych to vyhrál já,kdybychom se vsadili",,Ale nevsadili",,pravda ale mohlo to skončit jinak. No já ti teď namíchám můj oblíbený drink. Jmenuje se Pajamama",,Pajamama???"
,,Jo to je trošku story. Víš když jsem ještě neznal tebe tak mi bylo třináct.No to už jsem chlastal nevím jak jsem se k tomu dostal ale nechme to tak. No můj kamarád který je teď mimochodem někde na Ukrajině.
Měl mámu . A já jsem jeho mámu našel rozdávat si to s jeho tátou v koupelně byl jsem v tu dobu u něj ale že najdu toto jsem nevěděl.
No a proto Pajamama. Pája to je můj kamarád. A máma. Pajamama super co?"tohle se nedalo vydržet ani těch debilních pět minut!....On mě rozesmál i rozlitou sklenicí od nějakého ožraly.
Justin přede mne postavil sklenici a odešel od barmanova místa ,,Ochutnej budeš v sedmém nebi garantuji.
Ještě to nikdo nehodnotil. Takže ti nemohu prozradit kolik hvězd to má"
,,Tak fajn ale jestli mě otrávíš tak chci na pohřbu tancující chobotnici"
,,Jasně někde seženu už to ale Ochutnej chlupy mi stojí až na prdeli z toho jak jsem nedočkavý"
Ochutnala jsem se Teda ale jakmile jsem pocítila chuť na jazyku tak jsem mohla poznat chuť jak sladkého tak slaného a do toho alkohol. On do toho dal cukr???,,Co jsi do toho dal???"
,,Kouzelník neprozrazuje svá tajemství",,Jasně takže Je to jen vodka ochucená pomerančem,citronem dal do toho kousek olivy, pak jsi dal do toho cukr a sůl a aby to nevypadalo blbě tak jsi na to dal paraplíčko aby to vypadalo jako plážový drink že?"
Kulil na mě své modré oči a až teď se odvážil otevřít ústa ,,ty máš až moc dobře chuťové buňky.... Až MOC"
,,Ne nemám jen jsem koukala jak to děláš",,však jsem se snažil aby jsi ti neviděla!",,Ten bar není to daleko od toho abych se ti nedokázala koukat pod ruce",,Tak fajn pro dnešek si vyhrála ale budu chtít odvetu slyšíš?ODVETU!" ,,Neboj bude"
,,Jasně Bestak si ze mě děláš prdel"
,,Jo dělám",,Ty Já bych tě teď a tady nejraději pozval do pěstního boje"
Jo. Pozval mě už několikrát do pěstního boje a kdo neví co to je tak názorně vysvětlím.
Jde o to aby jste tomu druhému rozdrtili obličej i vnitřnosti.
Ne dělám si srandu,pokud jde o vážný pěstní boj tak to už je jen pro velmi silné ale pokud jde o mě a Justina tak to je spíše takové škádlení.
Jou a vy nechte ty komentáře s tím
Kdo se škádlívá to se rádo mívá.
No jako moje kočka se s pavoukem kterýho jsem měla na stropě dost dlouho škádlila. A pak ho sežrala.
To je tak krásný když jsou dva zamilovaní že?
,,Hele já si od skočím ale ty nikam nechoď",,Ano veliteli"
Odešel a Já zůstala sama jen s namíchaným drinkem od Justina
,,Copak tady tak hezká kočička dělá sama?"otočila jsem se a uviděla docela hezkého kluka
,,Bejt tebou tak se mnou moc nerozvádím konverzaci. Umím ji totiž dost rychle ukončit "
,,Uuu kočička umí vytáhnout drápky"
,,Jo já umím na rozdíl od někoho alespoň něco vytáhnout když už někdo nic"Na chvíli se odmlčel ale ten přiblbý obličej ne zmizel
,,Hádám že kočička je i pěkně drzá.
Ale i pěkně ulhaná,ještě nevíš co se tam dole skrývá",,Zatím nic musíš to nejprve vypěstovat. A jestli jsi na to přišel až teď tak myslím že květinka už uvadla. Ale neboj v blízkém krámě prodávají protézy",,ha ha. Takže nevěříš že to je náhodou velice pečlivě vypěstovaný?",,Ani ne. Jen když se kouknu na ty tvoje kalhoty tak ani ta boule tam nejde vidět. Sorry ale s tímto ti Já opravdu nepomůžu takže by jsi měl jít "
,,když nejde po dobrém půjde to po zlem"přišel ke mě a začal mě líbat na krku. Odtrhl a jsem ho od sebe a tentokrát jsem ho dostala asi solidně do rozpaků. Přišla jsem k němu co nejblíže ,,nerozuměl jsi na slovu měl bys už jit?předpokládám že jsi zašel moc daleko a jestli si myslíš že ti hned skočím do postele tak omyl.
Já ti nikam ne skočím a jestli chceš tak ti tady předevšema nakopu prdel.
Pokud na mě sáhneš tak přijdeš i o to malé co ti zbylo takž být tebou zdrhám nebo si to rozmyslím a tu fasádu ti zmaluju tady a teď"
Utekl jak vyděšené kotě co dodat?Já vím jsem divná že takhle dělám nové a nové knihy ale ty nápady padají ani nevím odkud no nic snad se první část líbila :)
ČTEŠ
*/LVÍ PRINC/*
RomanceSedmnácti léta MeIissa. se vydá směrem k novému životu. její teta Elizabeth ji onemocněla a ona se o ní bude muset postarat protože její syn je věčně na počítači. což k desetiletému klukovi asi patří k dnešní době ne? Melisse Máma už dávno umřela...