Jakmile jsem vylezla z koupelny tak jsem svůj zrak přesunula na Wila a jeho vypracovanou hruď...
A ku**a....
Jestli někdy existovala hranice mého sebeovládání,pak je tady.
Tady přede mnou,protože jsem měla vážně namále abych z něj nestrhla i to poslední co na něm zůstalo.
,,Já vím že jsem hezký ale až tak koukat nemusíš Lisso"
A ku**a....
Jo možná že jsem vykolejená ale to neznamená že on nemůže být vykolejený ze mě.
Sundala jsem si ručník z hlavy a nechala jsem moje mokré vlasy na ramenou.
Šla jsem ke stolku a rozsvítila jsem lampu,stále se na mě z postele díval
,,Teď nemusíš ty koukat na mě"
Díval se jak na mě tak na moje tělo až mě to začínalo štvát,,A co když nepřestanu?" Kulišácky se usmál,jak chce,naschvál jsem si sedla na parapet okna.
Podívala jsem se ještě na něj a pak jsem se podívala na noční oblohu.(Z pohledu Wila)
,,a co když nepřestanu?"
Kulišácky jsem se usmál,nejspíš jsem ji naštval,a nebo to nechala být a Sama si sedla na parapet okna,i když větší pravděpodobnost je že se naštvala,,jsi naštvaná?..."
Jo mrzelo mě to,protože je to konečně nějaký člověk se kterým se dokážu bavit u o něčem jiném než je biologie a podobný předměty.
,,Ne.." že se mi ulevilo? Slabé slovo.
Byl jsem štěstím bez sebe protože jsem si teď a tady mohl znepřátelit člověka kterého mám rád.
,,nejsem naštvaná,jen jsem si na něco vzpomněla,ale to už je minulost.
O čem se chceš bavit?"
Vadilo mi že seděla na parapetu místo mě,vadilo mi že se ten parapet mohl dotýkat jejího až přehnaně sexy zadku! A já tu seděl na zadku na její postely na které by mohla klidně sedět sama,,Nevím...Nechceš si jít sednout sem?" Jo,dost mě znervozňovalo jak mlčela jako by se bála vůbec něco vypustit z té její krásně pusy.
,,Asi jo... ale počítej s tím že půjdu brzo spát" ,,Dobře"
Seskočila z parapetu a já ji udělal místo na postely protože ta postel byla docela malá.
Neskutečně jsem na ni oceňoval že se nezajímala tolik o moji minulosti a ještě více jsem oceňoval že si dávala pozor aby to nějak nedávala najevo to že se o mě chce něco dozvědět,věděl jsem že se toho o mě chce dozvědět hodně ale prostě to co jsem,je především moje věc a nechtěl jsem aby se do něčeho takového zamotala,bylo by toho na ni moc.
Věděl jsem kdo jsem ale nikdy jsem to nechtěl dát najevo ani světu ani nikomu jinému.(Pohled Melissi)
Lehla jsem si na pravou stranu postele jak jsme se domluvili a pořádně jsem se zabalila do deky.
Když už mi oči padali abych konečně usla tak promluvil
,,budeme si teda povídat?"
,,spala bych kdybys teď nepromluvil"
,,promiň....Myslel jsem že jsi vzhůru"
Byl roztomilý,to byla první věc a za druhé,mohlo mu být jasné že se chystám usnout když jsem mu to oznamovala.
,,V pohodě...O čem se chceš bavit?"
,,já ani nevím....Vše už jsme probrali.."
,,Jo to jo..."Strašně jsem se chtěla zeptat na jeho rodinu,třeba jak je na tom jeho mamka. Jestli je na něj milá nebo jestli je to matka která mu je prakticky u něčeho.
,,Zeptej se na mojí rodinu"
,,cože?" Jo,opět mě vykolejil
,,zeptej se,na mojí rodinu,vidím že se chceš zeptat ale bojíš se jak budu reagovat" Koukal se na mě,koukal se mi do očí.
Tak tohle bude těžké,tohle bude těžší než si dát na ruku tarantuly
,,A co tvoje rodina?" Zeptala jsem se nakonec,přece jen jsem pořád byla děsně zvědavý pošuk ale tohle je podle mě až někde za hranicemi zvědavosti já byla závislá na tom abych zjistila něco alespoň o jeho matce.
,,Amy už znáš,o tátovi jsem ti také něco málo řekl,pak nám zbývá matka"
Matka? To řekl spíš s nechutí....
,,Moje Matka.Můj táta si vzal matku z donucení jeho rodičů.
Jenže on měl rád jinou,která už dneska nežije,takže hádám že je s ní teď nahoře.
Ale má matka není zlá,dokáže byť milá když se jí zrovna chce,ale není to prostě takové že bych strašně moc jako matku miloval.
Vím že mi dala život,a vše co teď mám.
Ale nechová se tak jako kdyby to dělala z lásky ke mě,spíš to dělala z lásky k penězům.
A to je podle mě otřesný"
To jak mluvil mi přišlo jako kdyby mluvil o něčem o čem věděl že není dobré,mnul si ruce a díval se na ně jako kdyby z nich chtěl něco vyčíst.
Ale nic,on stále nic neříkal,právě se mi přiznal že jeho matku nemá rád jako matku ale ženu která mu dala život.
Já kdybych byla na jeho místě asi bych ji také asi moc ráda neměla,ne jen pro to že bych jako bohatá nebyla ráda ale také proto že nemám ráda bohaté mami.
Bohaté mámi bývají většinou nejvíce nafoukané a to je podle mě případ Wila.
,,Mrzí mě to..." Koukla jsem se na svoje ruce stejně jako před chvílí on.
Teď vím že se koukal na mě protože jsem jeho pohled na sobě cítila.
,,Nemá tě co mrzet"
Jasně a to že jsem se tě vyptávala na tvoji rodinu to je v pohodě.
A ještě ke všemu jsi se mi tu málem rozbrečel
,,Ale má...Neměla jsem se tě na nic takového jako je rodina ptát..."
,,Já jsem to chtěl Lisso,pamatuješ?"
,,Jo ale já jsem to chtěla také ale neřekla jsem to",,Ale mě to nevadí,já jsem rád že jsi se zeptala"
Co prosím?,,Ehm...Nechápu promiň"
,,Jsem rád že jsi se zeptala protože potom by jsi to v sobě Neudržela a vybuchla by jsi"E čo?
,,Zkrátka by jsi to na mě všechno vychrlila takže to byl prakticky nejlepší čas " ,,Aha...Já bych se udržela kdyby to bylo nutné "
,,Vážně?",,Jo",,jsi si jistá?",,......JO!"
,,o tomhle mluvím necháš li si o tomhle pořád mluvit tak vybuchneš"
Že mě tím dostal??Jo a hodně!
Je pravda že dřív nebo později bych se ho na to zeptala ale nevybuchla bych to by asi nikdo uklízet nechtěl.
,,Pravda je možná v tom že bych se tě na to někdy Zeptala ale rozhodně i za lepších situací" Koukal na mě nechápavě jako by nevěděl co tímto myslím ,,Za lesních situací jako třeba někde v kavárně a ne u mě doma kde jsi mimochodem dá se říct na černo"
,,Spiš jsem tu bez vědomí tvé tety a moji matky ale samozřejmě pokud si to myslíš takhle nemám problém to nazvat na černo"
,,A není to tak? To je to stejné jako kdyby jsi nezaplatil v autobuse,jsi tam ale řidič o tobě neví",,Já neříkal že s tím mám problém" dal ruce do obranného gesta a trochu si ode mě poposedl,,asi už půjdu spát zítra je škola" ,,Ježíš ta škola..."
,,Zítra je úterý, což znamená že zítra se budu věnovat především Dominikovi takže...Chápeš ne?",,Jasně půjdu s vámi",,Co??",,No proč ne? Naučím Dominika něco z vlastní zkušenosti, třeba nějaké chvaty z karate "
,,já také chodila na karate"
,,Fakt?to si mužem někdy dát souboj ale neboj nechám ti první kolo"
,,jen aby jsi se nedivil,a co jsi tím myslel že Dominika naučíš něco z vlastní zkušenosti?",,Já nevím třeba lézt po stromě?",,To nezkoušej!"
,,To byl vtip. Jo?",,Dobře jen aby"
,,Můžu ho naučit přece jen něco z karate nebo něco o přírodě"
,,přírodě?",,Jasně říkala jsi že je závislý na mobilních a počítačových hrách",,no to je ale co to má společného s přírodou?"
,,Docela hodně,Poslouchej,má tam přece hry ne?jako CS:GO nebo jak se to jmenuje a ještě minecraft.
Tak proč bych mu neukázal jak to chodí ve skutečnosti,v těch hrách se naučí akorát zabíjet tak mu ukážu jaké je to pomáhat"
,,je pravda že mi párkrát nadával a dokonce i uhodil..."
,,uhodil???",,Jen takový bouchanec za to že jsem mu nepodala šampon a když jsem mu ho podala tak mě praštil",,Je ti Jasné že až vyroste tak to může být stokrát horší???"
,,já vím ale tak co mám dělat?"
,,já se o to nějak postarám už zítra,můžu Teda s vámi?"
,,já neřekla že ne. Jen jsem se divila že by ji chtěl jít vůbec někam se mnou nebo s Dominikem"
Půjdu a velice rád víš o tom?"
,,Jo asi jo ale už půjdu spát doopravdy tak dobrou"
Otočila jsem se na pravou stranu a lehla si. Tentokrát jsem se pořádně zabalila aby mě už nemusel vyrušit
,,Tak Dobrou"
Konečně si lehl.
Už jsem si nechtěla povídat jelikož jsme zase našli cestu jak si povídat o jeho rodině a jak jsem už řekla
Nechtěla jsem se o tom bavit.
Jakmile jsem ale už usínala tak jsem ucítila něco teplého na mých bocích.
Proč mám pocit že to jsou jeho ruce?
Také co jiného to tak mohlo být maximálně že by ta deka hodně hřála a já to cítila až teď,i když to je nejméně pravděpodobné.
Takže jsou to jeho ruce.
Když už jsem jakž takž usla tak jsem uslyšela něco naletět do mého okna.
Děláte si srandu??! Já jdu zítra do školy!
Z rukou jsem se pomalu vymanila a namířila si to k oknu.
Ale nikdo tam nebyl,v tom jsem na svém parapetu uviděla kámen a na něm byl přivázaný papírek.
Že by výhrůžky od někoho?
Papír jsem pomalu otevřela a přečetla si ho
Doufám že si noc strávenou s princem užíváš,protože tohle ti jen tak neprojde holčičko,jestli se ho chystáš zbalit.
Potom jen přes moji mrtvolu.
Ještě se uvidíme Lisso.
Co??Noc strávenou s princem?
Jako je to princ to uznávám je až krutě hezký. Ale psát mi to nemusel,nebo nemusela?
Nejspíš je to od nějaké jeho fanynky protože tam je psáno že jestli se ho chystám zbalit tak jen přes její mrtvolu. A odkud zná moje jmeno?!
Koukla jsem se na Wila ten spokojeně spal ale já už nejspíš tak spokojeně spát nebudu.
Pomalu jsem kámen vyhodila z okna a papírek jsem si uklidila do župlíku tak aby ho nikdo nenašel.
Zalezla jsem zpět do postele a po nějaké chvíli se okolo mě dvě silné paže zase omotali
,,Kde jsi byla?..." Zeptal se mě Wil ospalým hlasem,,Na záchodě...."
,,Hm...Dobře"Po chvíli jsem uslyšela zase tiché oddychování.
To jsem zvědavá jak na tom budu zítra,protože jestli mě teta načapá s klukem v posteli pak to bude jiné éro.
ČTEŠ
*/LVÍ PRINC/*
RomanceSedmnácti léta MeIissa. se vydá směrem k novému životu. její teta Elizabeth ji onemocněla a ona se o ní bude muset postarat protože její syn je věčně na počítači. což k desetiletému klukovi asi patří k dnešní době ne? Melisse Máma už dávno umřela...