•
•Her şey 10 Kasım'da oldu.
Zeynep artık çok zengin biri fakat hiç kimse o nasıl böyle zengin olduğunu bilmiyor.
Hadi her şeyin başladığı zamana gidelim🕰
1 Kasım
Her şey Zeynep'in bu sabah kalkıp
"ben artık bazı maceralar yaşayacağım"
demesiyle başladı.Hemen 4'lü arkadaşlarını arayıp Emir, Eymen ve Melek Naz'a bunları dedi:
"Ben ücretsiz bir şekilde Amerika Birleşik Devletler'ine gitmeyi biliyorum, benimle beraber bu yola gelecek misiniz?"Ve arkadaş grubundan sadece Eymen kabul etmedi fakat Emir ve Melek Naz bunları kabul edip hepsi birlikte küçük bir çete grubu oluşturdular.
Çetenin ismi: Slyılanlar 🐍
Zeynep, Emir ve Melek Naz birlikte ilk olarak kafelerde güvenlik kameralarına yakalanmadan ve kimsenin farketmeyeceği şekilde masalardan pahalı telefonları ve pahalı saatleri çalmaya başladılar.
Eymen Zeynep, Emir ve Melek Naz'ın bu nesneleri nasıl çaldığını izliyordu ve Eymen öğrendiği kadar slyılanlar'ın çok fazla para kazandığını duyunca hemen kendiside slyılanlar çetesine girdi.
Zeynep grubun kurallarını anlattı ve yakalanmaları daha zor olması için yüzlerine makyaj, sahte yara izleri yapacaklarını söyledi.
Ve sonrasında ikinci bir kafeye gidip orada da aynı hırsızlıkları yapıp çıktılar ve çaldığı tüm malzemeleri sattılar.
Zeynep akşam London şehrine gideceklerini söyledi ve tüm slyılanlar grubu bunu kabul etti.
Acaba slyılanlar uçakta sakin durabilirler mi?
Tabii ki de hayır. Uçakta her fırsat bulduklarında en pahalı küçük malzemeleri çaldılar.Ve saat 23:40'de hotele yetiştiler ve hotelde güzelcr dinlendiler.
Zeynep 2 Kasım yani yarın ne yapacaklarını anlattı..Devamı 2. bölümde olacaktır, gelecek bölümde görüşmek üzere 🤍.
Umarım kitabı beğenmişsinizdir.Beğendiyseniz takip etmeyi, bölüme oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
Sosyal medya hesaplarımı aşağıya bırakıyorum:
Instagram: aidenrare
TikTok: aidenrare
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte Kimlik
AdventureZeynep artık fakirlikten ve beş parasızlıktan sıkılıp artık farkı maceralar yapmaya karar verir. • Fakat o maceralar o kadar güvenli miydi? • Yazar: EnderAyredin