"Kalk kızım senin halin ne bu soğukta buralarda uyan kızım hadi"
Evet bir yaşlı teyze sesi ama gözümü bile açmak istemiyorum of of
Titreyerek "sizdee kimsinizz ?"dedim birazda mırıldanarak.
"Kalk kızım evim karşıda oraya götüreyim kendine gel bunlari sonra konuşuruz hadi tatli kiz"
"Peki teyze teşekkürler"
30 dk sonra
- "Kızım iyimisin içtinmi ıhlamuru?"
- "Iyiyim teyzecigim ne kadar teşekkür etsem az"
- "Teşekkür etmene gerek yok da kimsin nesin neden oralardaydin anlat bakalım "
- "teyzecigim ben büşra yıllar önce beni dünyaya getirirken annem vefat etti babam kim nerede vefaatmi etti yoksa beni bırakıp gittimi hic bilmiyorum (gözyaşlarımı silerek devam ettim)
Beni bi aile evlatlik almis ve onlara soruyorum ailem hakkinda merak ettigim seyleri onlarda bilmediğini söylüyorlar ama inanmiyorum herseyi benden saklıyorlar tek istedigim onlara bi kez sarılmak "(Bana mendil uzatti ve aldim)
- "Kızım ağlama eğer hayattaysa babanı bulacaksın merak etme annen cenneten seni izliyo üzülme üzüldüğünü görürse oda üzülür annem ölse bile siz hayattayken daime yaşayacaktık sizleri izleyecektir"
- "Tessellin için teşekkür ederim hep söylenen şeyler :/
Peki sen kimsin teyze?"- "Ben Fatma yıldız burda yaşıyorum çöp dökmek icin dışarıya çıkmıştım seni orda gördüm kötü gozukuyodun titriyodun bende yanina gitmek istedim bu kadar"
- "Teyzecigim hersey icin cok sagolun benim gitmem gerek"
Selam cancazlarım bir bölümün daha sonuna geldik biraz berbat ve yarim bölüm oldu ama napalim merak edin diger bölümü 😁
Biraz devami hakkında sorulara geçelim😇
Sizce büşra nereye gidecek?
Busranin gitmesine fatma teyze izin verecekmi?
Sorular bu kadar kisa zamnda gelicek yeni bölüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
psikolojik
RandomPiskolojik bir kitaptir guzel bir kitaptir olacaktir ama hicbirseyin imkansiz olmayacagini öğretecek sizlere ve hayata tekrarar baglanmaniz gerektigini sağlayacak:)♡