Bazen insan kendisini bir kuyu içinde gibi hisseder o kuyudan çıktığında herşey düzelecek zanneder ve surekli oradan kurtulmak için çabalar bende öyleyim sanırım o kuyudan kurtulmak icin tırmanmaya çalışırsın ama geri kuyunun en dibine düşersin.
Ne kadar karmaşanın ortasındayım yıllardır babam nerede kafamdaki kocaman bir soru işareti ....
"Fıstık nereye?"
Düşüncelerim den sıyrılıp sesin geldiği yöne doğru kafamı çevirdim.
Ugur abimdi.
"Canım sıkıldı biraz hava alıyım dedim"
"Senin icin hava almak bu kadar uzaklıkta mı?"
"Anlamadım?"
"Diyorum evden hava almaya çıkmışsın ama birazdan Eskişehir sınırlarının dışına ."
Dalga geciyor bide sahi biseyler düşünürken farkina varmamışım ama biraz uzaktayım galiba ..
"Dalga geçmeyi bırak sen beni nasıl buldun?"
"Tesadüf"
"Tesadüflere inanmiyorum heleki senin tesadüflerine"güldüm uzun zamandir yapamadığım şeydi.
"Tabikide tesadüf değildi seninle önemli bişey konuşmamız lazim gelsene arabaya"
Önemli diyordu uğur abim önemli diyorsa gerilmeye başladım neolabilirki.
Yavas ve titrek adimlarimla arabanin ön koltuğuna geçtim ne olabilirdi önemli olan merak ediyodum ama bi o kadarda duyacaklarımdan korkuyordum aslında.
"Merak etmiyormusun söyleyeceklerimi?"
"Merak degilde aslinda soyleyeceklerinden korkuyorum biraz"
"Korkmani istemem ama durum biraz vahim.."
" Konuya gec ugur abi "
Sinirlenmiştim bütün hücrelerim gerim gerim geriliyordu.
"Küçük hanım yada küçük kaçak da diyebilirim sana
Babam senin yokluğunda küplere bindi nere gitmiş olabilir diye seni ariyorlar polislerde seni arıyor heryerde ve ben bir polis olarak görevimi yerine getirmem gerekiyor" dedi ve güldü
"Ne gorevi ya ne diyorsun sen!?"
"Sakin ol bugun sabah sizin evdeki emre aradı beni kayip olarak arandığını oda biliyor ve ne yapmamız gerektiğini sordu bana bende bir çözüm yolu urettim basit de olsa babama bu yalani yedirirsin"
"Ne yalanı ben o eve gitmiycem bunu sende cok iyi biliyorsun"
"Biliyorum ama sen o evde bulunduğun zaman ne olucak bunun farkında mısın "
"Sende Emrede biliyorsunuz beni korursunuz "
"Kocaman sehirde tek iki polis bizmiyiz Büşra mantıklı ol biraz simdi eve gidiceksin ve arkadaşına gittigini haber veremedigini ve kendini kotu hissettiğini söyleyeceksin "
Ne yapabilrdim ne yapacağım ne yapmam gerekiyor bir çıkmaz daha .
Üvey anne ve babam iyi insanlar fakat onlar ve beraberinde amcam ugur abim bilmiyor amcamin bana yaptıklarını anlatirsam hersey daha kötü olucak. Eve gidip tekrar kaçmak bir fikir olabilir.
"Gidiyoruz ozman Büşra hanım eve olurmu?"
"Tamam gidiyoruz anne ve babami da çok özledim "dedim tebessum ederek.
"Bilmezmiyim"kahkha attı.Bölüm sonu.
Evde sizce neler yaşanacak?
(Yıllar sonra yeni bölüm geldi☺️)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
psikolojik
RastgelePiskolojik bir kitaptir guzel bir kitaptir olacaktir ama hicbirseyin imkansiz olmayacagini öğretecek sizlere ve hayata tekrarar baglanmaniz gerektigini sağlayacak:)♡