4.bölüm ~gidiyoruz~

19 1 0
                                    

Sevgili okurlarim öncelikle size cok sevdigim sözü takdim edeyim.

 “Yaşam ne kadar kötü gözükürse gözüksün, her zaman yapabileceğiniz bir şeyler vardır. Mutlaka başarabileceğiniz bir şeyler vardır. Yaşamın olduğu yerde, umut da vardır.” 

~~gidiyoruz~~

Yemek yiyecektim o gıcık la aman önüme bakarim 5 dk da yer kalkarim fatma teyze gel ya bundan kurtar beni ne kadar gıcık bi tip .

"Büşra?"

"Ne"

"Yesana be düşünüyosun "

"Sanane yiyecem iste "ters ters baktım

"Cidden cok komiksin"

"Komik olan ne acaba!"

"Tamam tamam abla bisey demedim"

Göz devirdim yemegimi yemeye basladimfatma teyze cok guzel yapmış ya eline sağlık ama senin cocugun neden boyle iyi degil tam bi ODUN .

"Büşra sen ne meslek yapiyosun"

"Avukatim ama görevime başlamadim "

"Belli baksama laflara başlasana?"

"Bu seni ilgilendirmez sen hangi mesleği yapiyosun?"

"Polisim"

"Hmm güzel "

"Aynen"

Şuna bak bu polismi simdi he he ALLAH imin gıcığı aslinda benimde hayalimdeki meslek polislikti ama olamamistim zorla avukatlık okumuştum mesleğimi calmis hırsız polis olamamamin nedeni kısa olmam! Bu deve olmus baksana gıcıkkk ya..
bana noluyor ben kimseyi takmam ki kendine gel büşra!

"Neden polis oldun peki?"dedim tıslayarak.

"En büyük hayalimdi. Ne zaman bi polis görsem hayranlıkla bakardim"

Tam ben ya bende bakardim ama olmadi iste kime niyet kime kısmet bide sırıtıyo döverim olum seni!

"Hmm güzel hayırlı olsun ne diyim?"

"Sağol sen isteyerek mi avukat oldun"

Yoo ne avukatı ya ben polis olmak istiyodum nasil söyleyebilirim boyumla dalga gecebilir o yuzden tabiki söylemiycem daha tanimadigim birine asla hayallerimden bahsedemem dimi.

Derin bi nefes alıp verdim söze başladım.

"Tabiki benim de en büyük hayalim avukat olmaktı nihayet olabildim ama kendi büromu acmak istemedim istemiyorum da"dedim gülümseyerek.

Ic sesim:
"Büşra yalanim enünde sonunda ortaya çıkacak ne uğraşıyon"

Sen bi sun bidaha nerde görecem bu gıcığı hem hayatımdan onane ya bilmesin hayallerimi.

"Çok guzel hayalindeki mesleği olman da acsana ne guzel hayalini gerçekleştirmissin"

"AÇMAK ISTEMIYORIM SANANE YA"

"bisey demedim say "

"Ben doydum afiyet olsun"
Diyerek odaya geçtim. Ne gıcık ya. Tam icimden saydırmaya basliycam telefonumun melodi sesi yükseldi ekranabaktim ugur abim ariyo...
EYVAH..!
Ben konum atmayi unuttum hemn acitim aramayi.

"ALO BÜŞRA  HANIM KEYFİNİZ YERİNDE  GALIBA  BENI GEÇIŞTIRDİN   KONUMU   ATMADIN!"  Diye kükredi ayvayi yesin büşra...

"Abi ben unuttum ya kusura bakma hemen atiyorum"

"TABİ UNUTURSUN BEN SENİN NEYİNİMKİ"

-------------------------------------------------------------------------------------------

Uğur abime atmistim konumu gelsin ya artik tam 30 dk olduu of su beyinsizle daha fazla duramiycam bari o gelsin .
I.s
'Büşra o çocuk beyinsiz degil kocaman poliss polis olmus adam hahhah'

Ic sesimi öldürmek istiyom katil olacam ya bi sus kizim.
Ayy zil caldii ohh be...

"Kimki bu saatte"

Sanane olumm

"Bilmiyorim emre görücez "dedim ters ters bakarak

"Tamam be sanada bisey sorulmuyo"

Ölümcül bir bakis attim ve kapiyi actim bekletmeden.
Yaa canim abim ozlemisim direk atladim üzerine kokusunu icine cektim canim abim be su odun dan bikmistim minnettarim sana .

"Büşram bu kim?"

"Simdi :
Emre;bu benim bitanecik abim
Uğur abi;buda fatma teyzenin oğlu emre"

ugur abim elini uzatti el sıkıştılar ve odaya geçtik.

"Büşra fatma teyze nerede sen bununla tekmisin?"

"Abi simdi fatma teyzenin bi tanıdığı hastalanmis o yuzden gitmek zorunda kladi napalim bizde böyle kaldik yanlis anlma!"

"Uğur ne demek istiyosun sen yanlis anlaşılacak bi durum yok ne ima etmeye calışıyosun!"

"EMRE! SEN KENDINI NE ZANNEDIYOSUN SENI BURDA ÖLDURRUM PARÇALARINI BULAMAZLAR!!!"

Ayy olaya müdahale etmem gerek ugur abim cok güçlü ve sinirli biridir emre naptin sen pisliikk.

"Heyy abiii sakin sen emreyi yanlış anladin o sana sadece yanlis anladin dedi yolculuk biraz yormus galiba yanlis anladin ya emre sesini bile yükseltmedi nen simdi sana bi iahbe yapip geliyorum:)"

Emre bana soru sorar gibi bakmaya basladi bende karsilikolarak öldürcek gibi baktimm!

"Tamam BÜŞRAM!"

Noluyo ya beni kıskandı abim emreden aa emre ve ben öğ öldürün beni midem bulandı.
I.s
'Bu cümleyi ben sana hatırlatırım büşra hanım '

Bak beni katil yapacan sen! Bananeee olm  bekle ya onlar biseymi konusuyo ben kahve yaomaya gitmistim önemli olmali kapi dinliycem tabi..

"Koçum gördüm BÜŞRAM 'a nasıl baktığını eger seveceksen adam gini sev!"

uğur abi senne diyosun ! Aklın yerindemi içip mi geldin? Emre ne dicek acaba cok sessiz geliyo sesleri....

"Abi.... sen yanlış anladin galiba öyle bisey yok..."

"Utanmanin saklamanin anlami yok büşra da yok anlat bakalım "

"Abi aramizda kalsin ama ben ilk defa bi kiza karsi biseyler hisse....."

Nefess alamiyorum bana noluyo böyle zar zor mutfaga attim kendimi

~Bölüm sonu ~

Cancazlarim Bölüm nasildi yorumlayin bakalim ?

Bölum sorularina gecelimmi🙃

Emre sizce ciddimi veya ilerleyen bolumlerde emre bu duygulari busraya beyan edecekmi?

Büşra  bunlati duyduktan sonra evi terk edermi?

Sorular bu kadarcik olsun :)
Diger bölumde gorusmek üzere  en kisa zamanda yayimiycam:)

psikolojikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin