"Şimdi beni anladınız değil mi? Herkes planı kavradı mı?"
"Evet!"
Pansy herkesin aynı anda "evet demesiyle sırıttı, o iki ahmak yüzünden cezaya kalmıştı ve bunu onlara göstericekti.
"Weasley'ler en büyük iş sizde dikkatli olun özellikle sakar olanınız."
Pansy'nin iğneleyici sözleriyle beraber Ron somurtarak başını salladı.
"Her şey hazırsa planı öğle arasında yapıyoruz."
• Aynı anda ihtiyaç odasında•
"Tek bir eksik bile istemiyorum zamanımı çalmanın hesabını verecekler."
"Peki, bunu yapacağımızdan emin miyiz Potter?"
"Benim kararımı mı sorguluyorsun Granger!"
"Ne, elbette hayır!"
"Güzel o zaman planı son kez tekrar edelim, onlara neyin çarptığını bile anlamayacaklar."
• Aynı anda iksir sınıfında •
"İkiside ne olduğunu anlamayacak."
"Evet Draco, ama hazırlıkları tamamlamak için topluca dersleri ekersek Granger bir şeylerden şüphelenebilir."
"O zaman bizde şüphe çekmeyecek kişilere yaptırız."
Draco'nun sözünü bitirmesiyle Luna başını salladı ve genç çocuğun yanından ayrılmadan önce bir kaç söz söyledi ve hızlı bir biçimde yürüyerek sınıfına gitti.
Tam da olması gerektiği gibi sınıfta Harry'den başka kimse yoktu, yavaşça yürüyerek yanına ulaştı, etrafa bir sessizlik büyüsü yaptı ve konuşmaya başladı.
"Draco çok büyük bir plan yaptı, engellememiz biraz zor olacak planı şu..."
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Hermione koşarak Draco'nun yanına gitti. Harry yokluğunu fark etmeden geri dönmesi gerekiyordu. Draco'nun yanına vardığında önce yakınlarında kimsenin olmadığına emin oldu ondan sonrada niçin geldiğini anlatmaya başladı.
"Harry, sizin için korkunç bir komplo hazırladı. Bilmeniz gerektiğini düşünüyorum çünkü sonu hiç iyi bitmeyecek."
"Sana neden güveneyimki."
Draco'nun tek kaşını kaldırarak sorduğu soru karşısında genç kız sırıttı ve cevapladı.
"Bilmiyorum neden güvenesinki ben sadece bir kaç şey söyleyip gideceğim inanıp inanmamak sana bağlı..."
"Harry'nin planı..."
→→→→→→→→→→→→→→→→→←
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Doğuşu
Fantasy"ᴋɪᴍsᴇ ғᴀʀᴋıɴᴅᴀ ᴏʟᴍᴀsᴀᴅᴀ ᴏ ғᴀʀᴋıɴᴅᴀʏᴅı, ʜᴇʀ ɢᴇçᴇɴ sᴀɴɪʏᴇ ʙüʏüʏᴇɴ ɪɴᴛɪᴋᴀᴍ ᴀʀᴢᴜsᴜɴᴜɴ ғᴀʀᴋıɴᴅᴀʏᴅı,ᴏ ʙüᴛüɴ ʙüʏüᴄü ᴅüɴʏᴀsıɴᴅᴀɴ ɪɴᴛɪᴋᴀᴍ ᴀʟᴍᴀᴋ ɪsᴛɪʏᴏʀᴅᴜ ᴠᴇ ʙᴜɴᴜɴ ɪçɪɴ ᴇʟɪɴᴅᴇɴ ɢᴇʟᴇɴɪ ʏᴀᴘᴀᴄᴀᴋᴛı!" 1→Black 4 sırada yer aldı. 2→Slytherin 4 sırada yer aldı. 3→...