Çocuk zihin durvarının zayıf bir biçimde delinmeye çalışmasıyla sırıttı ve burada az da olsa bunu deneyebilecek tek kişiye çevirdi bakışlarını. Harry, basit bir çocuğun zihnine giremediği için neden giremediğini çözmeye çalışıyordu, tabi bunu düşünürken zihninde dolanan çocuktan habersiz bir biçimde.(Şimdi çocuğun Harry'nin zihnine girmesi önemli çünkü Harry zihnini Snape ve Voldemort'tan bile koruyabiliyor.)
Çocuk daha fazla beklemeden Harry'nin zihnindeki soruyu cevapladı.
"Benim zihnimi bu dünyadaki en güçlü büyücü koruyor, o yüzden kimse benim zihnime giremez"
"Kim o?!"
"Gelecekle ilgili çok şey bilmemeniz daha iyi."
"Senin gelecekten geldiğini neden inanalım"
"bana istediğini sor geleceği etkilemeyecek her soruyu cevaplayabilirim."
"Beni tanıyor musun gelecekte?"
"Hemde çok yakından"
"Onun ne olduğunu biliyor musun?"
Harry'nin tedirginlikle sorduğu soru karşısında arkadaşları ona anlamsız bakışlar atmaya başladı. Çocuk derin bir nefes alarak gözlerini Harry'e dikti .
"Biliyorum, ama onun kim olduğuyla ilgili hiçbir bilgi veremem. Tek söyleyebileceğim ona güvenmemen gerektiği."
" Neden?"
"Bu da yasaklı sorulara giriyor."
Harry, homurdandı ve ne sorabileceğini düşünmeye başladı. O sırada Draco atıldı.
"Oyun mu oynuyoruz yasaklı soru falan... "
"Oyun oynasaydık şuanda burada olmazdım değil mi? Bu kadar soru yeter To- Karanlık Lord bir kaç dakika içinde sizi çağıracak ve orada bulunmazsanız basınız belaya giricek"
"Sen bunu-"
"Zaman geçiyor ve emin ol vaktinde gitmezsen Draco seninle ölene kadar bu konuda dalga geçicek."
"Umarım önemli bir şeydir."
Tehditkâr bir biçimde konuştu ve arkasındakilere işaret vererek cisimlenme duvarının dışına doğru yürüdü.
Malikaneye cisimlenmeleriyle beraber bir ev cini önlerinde belirdi, ve korkuyla konuştu.
"Bu taraftan efendim"
Biraz ilerlediklerinde malikane gürültüden geçilmeyecek hâle gelmişti ve yanlarında getirdikleri çocuk haricinde kimse ne olduğunu anlayamamıştı. Bir anda önlerinde korkmuş ve gergin görünen bir lucius belirdi hızla Harry'nin önünde eğildi ve hızla konuştu.
"Karanlık lord çok kızgın yanına giren kimse geri gelmedi hiçbir şekilde onu sakinleştiremiyoruz lordum."
"Ben hallederim lucius, Bellatrix nerede?"
"Zindanlarda efendim"
"Pansy, yeni çocuğu Bella'ya götür biraz ilgilenin onunla. Draco ve Ginny sizde lucius ile gidin ben lordun yanına gidiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Doğuşu
Fantasy"ᴋɪᴍsᴇ ғᴀʀᴋıɴᴅᴀ ᴏʟᴍᴀsᴀᴅᴀ ᴏ ғᴀʀᴋıɴᴅᴀʏᴅı, ʜᴇʀ ɢᴇçᴇɴ sᴀɴɪʏᴇ ʙüʏüʏᴇɴ ɪɴᴛɪᴋᴀᴍ ᴀʀᴢᴜsᴜɴᴜɴ ғᴀʀᴋıɴᴅᴀʏᴅı,ᴏ ʙüᴛüɴ ʙüʏüᴄü ᴅüɴʏᴀsıɴᴅᴀɴ ɪɴᴛɪᴋᴀᴍ ᴀʟᴍᴀᴋ ɪsᴛɪʏᴏʀᴅᴜ ᴠᴇ ʙᴜɴᴜɴ ɪçɪɴ ᴇʟɪɴᴅᴇɴ ɢᴇʟᴇɴɪ ʏᴀᴘᴀᴄᴀᴋᴛı!" 1→Black 4 sırada yer aldı. 2→Slytherin 4 sırada yer aldı. 3→...