3

36 5 32
                                    

 Zorunda olduğumuz seçimler, seçim falan değildir. Tek şerit yolda araba sürmek gibi, yolda bir dönemeç ya da ayrım olmadan gidebileceğin başka yer de yoktur. En fazla yolun ortasında durursun ve diğer araçların seni parçalamasını beklersin. Bunlar olmasın diye aldığım kararlardan pişman değildim elbette ama seçim şansım olmadığı için boğuluyor gibi hissetmekten kendimi alamadım. 

 Birden boynumun iki yanından sarmaşıklar dolanmaya başladığında nefesimin gerçekten kesildiğini hissettim. Ellerim onları koparmaya çalışsa da çok güçlüydü. Hava artık vücudumu terk ettiğinde gözlerim açıldı. Harika, Asır Balaban şimdi de rüyalarıma girmişti

 Uyandığımda her şey dünden daha parlak göründü gözüme. Sanki etrafımı sarmalayan sarmaşıklar uyanabilmem için biraz gevşemişler ve nefes almama izin vermişlerdi. Kalkıp büyük banyoya gittim. 

''Alexa sabah listesini çal'' dedim ve Eminem'in sesi evi doldurdu. Sabah sabah mükemmel figürlerimi sergileyerek soğuk suyla kendimi kendime getirme işlemini tamamladım. Bazen başıma ağrı girdiriyor ama bayılıyorum yine de soğuk suya. Anlık zamanı da beynim gibi dondurduğunu düşünüyorum. Telefonum canından can gidiyormuş gibi titremeye başladığında yüzümü havluyla kurulayıp lavabonun kenarından aldım. Bir whatsapp grubuna dahil edildiğimi görünce başta anlayamadım. Mesajlara girdim.

Kerem Göktürk sizi Sadece İş Ortakları grubuna ekledi.

Kerem Göktürk: Ortak olmuşsunuz, kutlayalım diye grup açtım.

Çağ Balaban gruptan ayrıldı.

Kerem Göktürk Çağ Balaban kişisini ekledi.

Çağ Balaban: Bunu sen istedin.

Çağ Balaban Defnem kişisini ekledi.

Defnem: Bu ne be? Bu sevimsizlerle niye aynı gruptayım ben?

Kerem Göktürk gruptan ayrıldı.

Defnem: Salak bu çocuk.

Çağ Balaban Kerem Göktürk kişisini ekledi.

Kerem Göktürk: Sen benim sandığımdan daha kötüymüşsün. 

Kerem Göktürk: Şeytan korkumu kullanmak yakışmadı sana jhfrıwfrıgerhth

Defnem: Bana mı diyorsun sen şeytan diye?

Defnem: Bana bak iki tane yapıştırırım ağzına.

Siz: Sabah sabah hiç çekilmiyorsunuz.

 Telefonu kapatıp dolaba gittim. Süt ve mısır gevreği çıkardım. Hiç yiyesim olmasa da sırf şu midemdeki ekşilik gitsin istiyordum. Whatsapp grubu hatırlamak istemediğim acı gerçeği yüzüme vurdu. Bundan sonra bir süre de olsa beraber çalışmaya başlayacağımız gerçeği. Mısır gevreğine süt ekleyip kaseyi masaya bıraktım. En iyisi biraz bekledikten sonra yumuşadığında yemekti. Yalın cumhuriyet şarkısı çalmaya başladığında birden kalkıp eşlik etmeye ve dans etmeye başladım. En sevdiğim türkçe pop şarkısı, yalından daha iyisi yok. 

 Şarkı bittiğinde kalktığım sandalyeye tekrar oturdum ve gevreği yemeye başladım. Hamur gibi olmadan yediğimde damağımda oluşan ufak uyuşmadan nefret ediyordum. Son kaşığı alacağım sırada telefonum çalmaya başladı. Son lokmamı da ağzıma atıp telefonun üstündeki isme baktım.

 Kerem beni aramayalı yıl olmuştu neredeyse, bu ortaklık yüzünden tekrar musallat olmasından korktuğumu hissettim. Kerem Göktürk bir kere musallat olduğunda her gecenizi zorla doldurur ve yakanızı bırakmazdı. Aslında iyi çocuk yani bana karşı, ama cidden yordu bunca zaman. Ben düşünmeye dalmışken telefon sustu. Kurtuldum diye sevinmişken önce bir mesaj geldi sonra telefon tekrardan çalmaya başladı. 

MİNTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin