4. Harold Kenbeck

473 31 10
                                    

Severus Snape pochodoval po okolím ředitelny a vyčkával, až ten mladý záhadný čaroděj, který ho tak učaroval vyjde ven. Už byl u Brumbála skoro dvě hodiny. ,,Co asi řeší? Kvůli čemu je tam tak dlouho?" Severu skoro nadskočil když se ten mladík objevil na chodbě. ,,Bože," pomyslel si Severus ,,ani jsem si prve nevšiml jak překrásně vypracovanou má postavu." Severusovi oči se teď nemohly, toho stvoření co šlo před ním po chodbě, nabažit.

,,Prosím, chtěl jsem se vám omluvit za mé neslušné chování vůči vám." pronesl Severus, když vyšel zpoza rohu a stoupl si před Harryho.

Harry byl i přes svou neutrální masku překvapený. Snape se mu právě omluvil a byl na něj dokonce milý! No nikdy by si nemyslel, že uvidí milého Snapea. ,,No nejspíš bych se měl také omluvit, přece jenom tu teď spolu budeme žít." pomyslel si Harry.

,,I já značně přestřelil," pronesl klidně Harry ,,proto se vám také omlouvám za své chování." Upřeně se na Snapea zadíval.  Snape si ho měřil svým zvídavým pohledem a Harry mu pohled oplácel stejným dílem.

,,Kampak teď máte namířeno?" zeptal se ho se zájmem Severus ,,Pokud vám to nevadí, mohl bych vás doprovodit." 

,,Vlastně jsem už na odchodu, ale vyprovodit, mě můžete, jestli chcete." pronesl samolibě Harry. Na nic nečekal a pokračoval dál k východu ze školy. Snape také na nic nečekal, zaujmul místo po mladíkově boku a srovnal s ním krok.

,,Jak se vlastně jmenujete, smím-li se zeptat?" zeptal se nenuceně Harryho.

Sakra! Co to sním je, vždyť je to jen otázka. Až moc se mu tenhle milý Snape zamlouval. Harry si dokonce všiml, že když se přestane mračit, je celkem i pohl...NE! Vždyť je to Snape a navíc, až se dozví kdo skutečně je, bude ho opět nenávidět.

,,Ptát se samozřejmě smíte, ale já vám pouze odpovím, že se to už velmi brzo dozvíte." řekl tajemně Harry a zadíval se na Snapea neprostupným pohledem.

,,Takže Pán je tajemný, nu což, budu to muset tedy těch pár dnů vydržet. Doufám, že pokud budu hrát tuto vaši hru tak se mi to vyplatí." Musí zkusit toho mladíka svést...NE! Bože, vždyť ho zná sotva pět minut, co to s ním je!

,,Snape se mnou flirtuje?!"  to bylo to první co mu přišlo na mysl. Ale horší bylo, že si to užíval. Musí se rychle vzpamatovat!

,,Vyplatí o tom nepochybujte!" řekl svůdně a zároveň tajemně Harry. ,,Do hajzlu, co jsem to řekl?!" Ještě, že už byly u brány bradavických pozemků, a tak ještě než se Snape stačil vzpamatovat se Harry přemístil.

~~~~~

Harrymu zbývalo ještě pět minut, než měl Spem přijít. Dnes se vše vyvedlo lépe než očekával. Bude učit v Bradavicích, vyřídil si svůj odchod od bystrozorů a teď už jen čekal až příjde Spem. Do motelu "Zlatá hráz", který se nacházel na okraji kouzelnického Londýna vždy chodil o deset minut dříve než na kolikátou byly domluveni. 

Zbývaly dvě minuty a tak popadl lahvičku mnoholičného lektvaru a naráz ji do sebe překlopil. Cítil jak se jeho tělo postupně mění. Postava se v podstatě nezměnila, i když nebyla tak osvalena jako Harryho. Z jeho zelených očí se staly hnědé a z jeho dlouhých černých vlasů, krátké a hnědé. Jeho zrak se spravil a tak uložil své brýle s kulatými obroučkami do pouzdra a to schoval do kapsy černého cestovního kabátu. Teď už nebyl Harry, byl z něj Harold Kenbeck, nezajímavý úředníček z ministerstva. Nebyl na sebe zrovna dvakrát pyšný, ale i po pěti letech byl stále slavný a nechtěl, aby se mu vnucoval někdo jen proto, že je Chlapec-který-přežil-a-porazil-Pána-zla.

Se Spemem spolu jen spali, možná by mezi nimi bylo i něco víc, jenže o to ani jeden neměl zájem, proto si navzájem vyhovovali. Byla mezi nimi určitá vášeň, možná i láska, ale ani jeden nestál o vztah. Navíc jak by se asi Spem tvářil, kdyby zjistil, že už dva měsíce spí s někým úplně cizím.

Někdo zaklepal, Harry přešel ke dveřím a pootevřel, vzápětí už jeho rty uvěznily rty jeho milence v puse na přivítanou. Harry popadl Spema za ruku a přitáhl si ho k tělu, při tom zavřel dveře. Stéle se k sobě tiskly a hleděli si do očí. Spem tiše zašeptal "Ševelissimo a následně "Perfendi". Teď už je nikdo nevyruší. Jen co Spem dokouzlil Harry si ho přitáhl do vášnivého polibku. 

,,Tolik si mi chyběl." zvrčel mu něžně do ucha. 

,,Tak jako ty mně." odvětil Spem.

Pak už nemluvili, ani nemohly. Jejich jazyky se proplétaly, snažili se dostat převahu jeden nad druhý. Na zlomek vteřiny se od sebe odtáhly, ale jen aby popadli dech. Harry cítil Spemovi silné ruce na svých zádech jak putovali níž a níž. Harry zavzdychal. Ano, přesně po tomhle tak toužil. Harry chytil svého milence jednou rukou za šíji a druhou mu obtočil kolem pasu, toho svůdného štíhlého pasu. Nemohl to už vydržet, natiskl se na Spema a za doprovodu polibků se přesunuli k nedaleké posteli. Harry byl rychle přišpendlen dvěma silnými pažemi v posteli, nestihl zaprotestovat, pusu mu ucpal Spemův neposedný jazyk. Harry mu svérázně vyšel vstříc, chtěl prozkoumat každé místečko těch smyslných rtů, každé místečko tohoto otvoru, který mu tak chyběl. Který celé dlouhé čtyři dny neviděl. 

Byl tak nažhavený a už ho provokovala, tak dlouhá předehra. Shodil Spema pod sebe a strh z něho jeho modrou košili. Spemovi bradavky okamžitě ztvrdly okolním chladem. Harry na nic nečekal a už si pohrával s tím narůžovělým hrbolkem svého milence. Spem zavzdychla a pro Harryho to bylo jako rajská hudba. Svým teplým jazykem pomalu obkroužil Spemovu pravou bradavku, zatímco levou jemně mnul mezi prsty. Spem na nic nečekal, jeho hbité prsty se rychle začali věnovat Harryho košili a než se Harry nadál, letěla jeho černá košile do rohu pokoje. Harry nasál Spemovu bradavku a jemně jí okusoval. Teď už to pro změnu nemohl vydržet Spem. Rychle svalil Harryho pod se, zabořil palce za lem jeho kalhot a začal pomalu tahat. Harry mu věnoval stejnou péči. Potom co jejich kalhoty i se spodní prádlem letěli do kouta, se na sebe natisky. Spem se "nevědomky" otřel o Harryho klín, kde se už vzdouvala silná erekce. Spem se na Harryho usmál a ihned sklouzl do jeho klína. Svými hbitými prsty obmotal Harryho ztopořený penis a jazykem lehce olízl špičku. Harry zavzdychal, div že se hned neudělal. Musel se opravdu hodně krotit, nechtěl aby to tak rychle skončilo. Spem teď už jezdil svým jazykem po celé Harryho délce, rukou mu jemně mnul varlata. A pak ho najednou celého pohltil. Harry se vzepjal v pase v zápalu silného orgasmu a udělal se Spemovi přímo do jeho líbezné pusy. Spem celou svou odměnu do poslední kapičky spolknul. Pak se přesunul k Harrymu a divoce ho políbil. 

Harry ho strhl pod sebe, teď byla řada na něm. Skousl opět Spemovu bradavky, při čem se dotyčný prohnul a odhalil tak svůj krk, na který se Harry okamžitě vrhl. Líbal, kousal, hryzal, dělal cokoliv aby se jeho milenec octl v ráji. Pomalu, za stálých polibků se přesunul až k ohanbí Spemova podbřišku. Harry si s těmi neposlušnými chloupky trochu pohrál, pak se už jeho celá pozornost věnovala jen erekci svého milence. Ruku obtočil okolo kořene údu a jemně jej vzal do úst. lehce pohyboval hlavou dopředu a dozadu, jazykem jezdil sem a tam. Spem vzdychal a Harry si to užíval. Už ho nebude trápit. Zapojil tedy i trochu zuby a pak si ho vzal celého. Harry cítil, jak se boky jeho milence vymrštili a pak už jen polykal svoji odměnu. Přesunul se zpátky nahoru ke Spemovi. Lehce ho políbil a Spem tak ochutnal sám sebe.

Tak a teď si musí promluvit.

Osud neošálíte Páni profesoři! (Snarry)Kde žijí příběhy. Začni objevovat