,,Vítám vás v novém školním roce. Mé jméno je Harry Potter a jsem váš nový profesor Obrany proti černé magii." pronesl Harry, když procházel lavicemi ke své katedře. ,,V mých hodinách se budete pokoušet naučit ubránit všemožným kouzlům, zaklínadlům a občas i nebezpečným tvorům." Harry sjel celou třídu ledovým pohledem. ,,Tak tedy začneme!" ušklíbl se.
Pro Harryho to byl velmi úspěšný týden. Jen studenti z něj byly značně zaraženi. Nejspíš doufaly, že na ně bude Harry milí, protože je bývalým studentem, nebelvírem a navíc je tak mladý. To se ale hluboce spletly. Harry si je nechtěl nijak pustit k tělu, měl pocit že by toho akorát zneužili a vyhýbaly se své práci. Konečně Harry pochopil chování svého bývalého profesora lektvarů. Již ke konci týdne zaslechl svou novou přezdívku, říkali mu Snape 2.0 a to nejen kvůli jeho chování (přestože krutosti svého bývalého mistra zdaleka nedosahoval), ale i kvůli jeho vzhledu. Byl sice menší a v obličeji naprosto odlišný, ale měl stejné černé dlouhé vlasy, dokonce delší než měl samotný Snape a často studenty propaloval stejným ledovým pohledem, nosil černé oblečení a dokonce byl i trochu sarkastický.
Harry si svou novou práci opravdu užíval, jen jedna věc tedy spíše osoba mu dělala starosti. Nebyl to nikdo jiný, než obávaný Severus Snape. Harry byl nešťastný. Už k tomu muži necítil nenávist, ba naopak mu byl velice sympatický, což Harry nechápal a ta představa ho ničila. Pokaždé co Snapea potkal na chodbě nebo usedl po jeho levici ve Velké síni se mu rozbušilo srdce a celé tělo ho podivně brnělo. Nejhorší však bylo pro Harryho vědomí, že ho Snape nenávidí. Musí to změnit! Musí mu ukázat jaký skutečně je!
~~~~~
Severus byl v koncích. Měl takový vztek. Potter ho celé dny vodí za nos a využije ho aniž by tušil kým skutečně je. Taková drzost! A navíc vedle něj musí sedět ve Velké síni. Nejhorší na tom pro Severuse byl fakt, že se mu Potter líbil. Pokaždé když vedle něj seděl po očku ho sledoval. Zkoumal jeho smaragdové oči, skoro neviditelnou a tak proslulou jizvu na jeho čele, jeho nádherné lícní kosti a plné, hebké rty. Ještě teď Severus vzpomínal na ten okamžik, kdy se ho ty měkké rty...NE! Proč na to myslí, kdyby tehdy věděl že se jedná o Pottra, ani by mu svou pozornost nevěnoval, ale teď.
Z jeho úvah ho vytrhly hodiny, které právě odbíjely sedm hodin večer, byla sobota, za hodinu se měl opět setkat s Haroldem jak se dohodli.
Harold mu jakožto milenec naprosto vyhovoval. Sice byl jeho vzhled naprosto průměrný, ale v posteli byl naprosto nepřekonatelný. Navíc spolu neřešili osobní život, což mu vyhovovalo. Žádné dotěrné otázky na rodinu, práci, minulost a to ani z jedné strany. Jaké měl tehdy štěstí když do Harolda v New Yorském gay baru vrazil, celého ho polil, ale Harold místo aby soptěl vzteky se začal smát na celé kolo. Když si ten smích teď Severus připomněl i on sám se nad tím musel usmát.
~~~~~
Severus se na Harolda po prvním polibky, který jim sloužil jako pozdrav, usmál.
,,Nevím jak dlouho tohle vydržím, vídat tě jen o víkendech."
,,Aspoň se máš celý týden na co těšit." zašvitořil Harold, mávnul rukou a stínovou magii si odstranil všechno oblečení. Široce se na Severuse usmál, když udělal otočku, aby si ho jeho milenec mohl pořádně prohlédnout.
,,Ty mě nepřestaneš udivovat." řekl zasněně Severus. ,,Jak by asi takhle vypadal Potter?"
Mladík se zasmál, když ho Severus chytl za ruku a přitáhl si jej do žhavého polibku. Harold se lehce odtáhl a začal Severusovi rozepínat jeho černou košili. Když už si Severuse jeho milenec celého vysvlékl vyrhl se na něj v prudkém polibku, který je srazil na postel za ním.
~~~~~
Harry nepřestával Spema líbat, ale bodlo jej u srdce že tu nemůže být se Severusem.
Svalil se na něj a do ruky chytl jeho naběhlou erekci. Nechtěl na nic čekat. Štíhlými prsty pomalu přejížděl po celé jeho délce, zatím co pod jeho doteky Spem kňučel. Lehce se usmál a uchopil jej celou svou rukou a začal pomalu pumpovat.
,,Prosím, Harolde, prosím." zakňučel Spem. Harry mu tedy vyhověl, otočil jej na záda a políbil jej na krk, zatím co nasával jeho vůni. Harry tu vůni bylinek miloval. Zatím co se věnoval Spemovu krk, stínovou magií si přivolal lubrikant a pak už jen jemně vsunul jeden prst do Spemova vstupu, postupně přidal druhý a nakonec i třetí. Když si byl jist, že je jeho milenec dostatečně připraven, přiložil svou erekci k vrásčitému otvoro a jemně do něj vstoupil. Spem pod ním zalapal po dechu. Harry začal pomalu přirážet a jak zrychloval, zvýšila se i intenzita Spemových vzdechů. Nakonec prudce přirazil a oba naráz vyvrcholili. Harry opatrně ze Spema slezl a lehl si vedle něj.
Chvíli tam tak leželi a Harry celou dobu přemítal nad tím, jak je ke Spemovi neupřímný, vždyť ani nezná jeho pravou podobu a jméno, hlavní však je, že teď Harry místo na Spema myslel na Snapea a jak s ním toto nikdy nezažije.
~~~~~
Severus byl naprosto vyřízený, když z něj Harold pomalu vystoupil a lehl si vedle něj. Severus přemýšlel jaké by to asi bylo zažít něco takového s Harrym...počkat vždyť právě pomyslel na Pottera jako na Harryho a jak s ním chce šukat. Co to sním je. Vždyť ho celý život nesnášel. Ano v tom to právě je on ho nesnášel, jenže to slovo je v minulém čase, protože teď ani neví co k němu cítí. Jedno však věděl, nenávist to není.
Zdravím Vás mí milí čtenáři, chci vám poděkovat za čtení mého příběhu, povídky nebo co to vlastně je. Neuvěřitelně si vážím, že si čtete zrovna můj příběh. Doufám, že vás baví a snad vás bude bavit i nadále.
lou
ČTEŠ
Osud neošálíte Páni profesoři! (Snarry)
FanficSeverus Snape a Harry Potter, no kdo by tuto dvojici naprosto neznal? Je po válce, Harryho již nebaví práce bystrozora a tak chce zkusit něco nového...no nebude muset čekat dlouho. Základní informace k příběhu: Brumbál přežil, jeho smrt byla pouze...