Harry pochodoval po svém pokoji a naštvaně si mrmlal pod fousy. Bylo pět ráno a on nedokázal myslet na nic jiného, nebo spíše na nikoho jiného než na svého kolegu Severuse Snapea.
,,Ty idiote, to se vážně musíš zamilovat do Snapea! Můžeš mít kohokoli jiného, ale né, ty jako největší pako se zamiluješ do někoho, kdo tě nenávidí!"
Praštil sebou do pohovky a složil tvář do dlaní, za necelé dvě hodiny ho opět uvidí při snídani. Harry nevěděl jestli se má těšit nebo proklínat. Tak moc ho chtěl vidět. Chtěl by si prohlédnou každý detail jeho tváře. Sledovat jak ty dlouhé bledé prsty ovinou hrnek s kávou. Jak se jeho nádherné vlasy zatřepotají při závanu větru z otevřených oken. Na druhou stranu ho boleli Snapeovi neustálé narážky a to jak moc ho Snape nenáviděl. Byl z toho neštastný.
,,Jak mám toho blázna přesvědčit, aby mě přestal nenávidět?" to byla otázka, která ho trápila už několik dní. Má ho prostě svést? Flirtovat s ním? No může to alespoň zkusit a když se to nepovede tak co se může stát. Snape ho nenávidí už teď tak ho bude jednoduše nenávidět dál.
,,Prostě se ho pokusím svést!"
~~~~~
Severus dnes přišel na snídani opravdu brzy, nechtěl propásnout Pottera. Usedl za profesorský stůl a čekal až se objeví jeho oběť. Za nedlouho dorazil Brumbál s Minervou a udiveně si měřil Severuse. Nebylo pro něj zvykem aby byl na snídani dříve než oni. Po chvíli se už Velká síň začala zaplňovat prvními studenty a nakonec dorazil i Harry. Měl na sobě dobře padnoucí černé kalhoty, které obepínaly jeho svalnaté nohy. Zelenou košili a rozepnutý černý, přiléhavý hábit. Své černé dlouhé vlasy měl částečně sepnuté melou, železnou sponou v podobě draka.
Severus zalapal po dechu. Tak překrásného muže, ještě neviděl. ,,Ten Potter to snad dělá naschvál. Musí pořád vypadat tak zatraceně sexy?!" Prostě ho musí mít!
Když si Harry sedal lehce se svým stehnem "omylem" otřel o Snapeovu paži. Severus sebou lehce škubl. Harry se na něho lehce usmál.
,,Dobré ráno kolego, mohl byste mi prosím podat dýňový džus?" Harry se tvářil naprosto normálně, ale uvnitř něj to vřelo vzrušením. Severus se na něj ušklíbl, natáhl se pro džus a podal mu ho. Když ho Harry přebíral lehce Severuse konečky prstů pohladil po ruce. Snapeovi mále spadla čelist až na zem, jen díky jeho dokonalému ovládání pocitů dokázal udržet klid. Rozhodl se to ale Harrymu vrátit.
,,Koukám kolego že jste dnes přišel na snídani přišel dříve než obvykle. Co vás k tomu vedlo?" ,,No víte Severusi už mě nebavilo válet se jen tak v posteli. Nikdy bych si nemyslel, že to řeknu, ale v posteli dokáže být opravdu nuda, když jste tam sám." Kdyby se Severus nedokázal ovládat, nejspíše by mu právě vyletěli oči z důlků.
,,To se teda diví, že zrovna chlapce-který-přežil-a-porazil-pána-zla má nouzi o děvčata. Vždyť Vám musí na každém kroku nadbíhat?" ,,Možná že o ně zlatý chlapec nemá zájem." Severus strnul. ,,ON je gay?"
,,Ale i tak nejspíš nemáte o pánskou společnost nouzi." ,,Proč si bych mít neměl? Vlastně nikdo to o mě neví. Nechtěl jsem aby to lidé věděli. Přesto že to naše společnost bere jako normální, by si na tom bulvár smlsnul." ,,A to se nebojíte, že teď pošlu sovu Denímu věštci?" Harry si ho s lehkým pobavením prohlížel.
,,Myslím, že vy jste ten poslední, který by na mě chtěl upřít pozornost tisku. Vždy vám vadilo, že se o mě píše, stehně jako mě. A navíc máte myslím stejný problém." ,,Jak jste na to přišel?" zeptal se trochu opatrně Severus. ,,No vzhledem k tomu, že jsem vás za celých sedm let neviděl s jedinou ženou je to celkem jasné. A navíc i vy jste slavný a to nejen díky válce, ale i jako jeden z nejlepších Mistrů lektvarů v Británii." usmál se trochu potutelně Harry. ,,Třeba si jen chráním své soukromí a vy nad tím jen moc přemýšlíte?" Severus si rukou podepřel tvář aby na Harryho měl lepší výhled naneštěstí se mu při tomto pohybu svezlo pár pramínků černých vlasů do tváře. Než ale stihl zvednou ruku aby si je z tváře odsunul, Harry byl rychlejší. Jemný pohybem vzal ten neposedný pramínek a ladně mu jej zasunul za ucho, přičemž mu po něm nezapomněl přejet něžně a svůdně prstem. Severus zatajil dech a v jeho očích se zablískalo.
,,Spíš bych řekl že jsem všímavý a samozřejmě i já si hlídám své soukromý, jako každý s jinou orientací." zamrkal svůdně Harry ,,Každopádně už vás dále nebudu vyrušovat. Mám první hodinu třeťáky, mezi kterými si ještě stále pár tupců myslí, že se bubáci nacházejí pod postelí. Ale byla to velmi příjemná snídaně, myslím, že bych měl chodit takto brzo častěji. Přeji Vám hezký den." S tím se Harry zvedl a nechal za sebou Severuse, který ještě stále nebyl sto se nadechnout.
Severus byl šťastný jako nikdy předtím. ,,On se mnou flirtoval." Stále cítil to pohlazení na svém uchu. Teprve při pohledu na Brumbála, který se usmíval jako měsíček na hnoji si uvědomil, že se rovněž lehce usmívá. ,,Co to se mnou ten kluk dělá?"
~~~~~
Severus míchal svou whisky ve sklence s ledem a nepřítomně zíral před sebe. Uběhly tři dny od oné snídaně, která vše změnila. Každé ráno od té proklaté snídaně, vstal brzo aby byl u stolu první a Harry rovně přicházel velmi brzo. Společně spolu flirtovaly a dvojsmyslné narážky se staly každodenním chlebem. Severus se těšil na každou chvíli, kdy se s Harrym uvidí. Ano v myšlenkách už to nebyl Potter, ale Harry.
Severus se zamračil. Teď ho čeká jedna nepříjemná záležitost. Byla sobota a tak jako každou přechozí sobotu se měl setkat s Haroldem, ale jednoduše nemohl. Ne když celé dny myslel jen a jen na Harryho. Musí to ukončit, i přestože byl Harold v posteli naprosto božský nemohl pomyslet na to, že by to s ním nebyl Harry. Přišlo mu to neslušné vůči oběma.
~~~~~
Harry stál opět v jednom z pokojů motelu "Zlatá hráz" a na mysli měl jediné. ,,Musím to ukončit!" nemohl se Spemem dál pokračovat. Minule si celou dobu představoval, že místo se Spemem šuká se Severusem. Přišlo mu to odporné k oběma.
Dveře se otevřeli a do místnosti vstoupil Spem. Nervózně se na Harryho usmál. Harry se nadechl, vzal svou veškerou nebelvírskou odvahu a spustil:
,,Speme je mi to opravdu líto, ale víš, no někoho jsem potkal a" Harry odvrátil pohled, nechtěl mu ublížit ,,zkrátka jsem se do něj zamiloval a přijde mi to vůči tobě neslušné abych s tebou nadále spal, ale nechci aby ses urazil, nebo nějak naštval. Opravdu se mi to s tebou líbilo, ale zkrátka do něho jsem se zamiloval." Harry se zadíval do Spemovi udivené tváře. Měl spoustu obav.
,,Vlastně jsem ti chtěl říci to samé. Také jsem někoho potkal a po uši jsem se do něj zbláznil." Severus se na Harolda usmál a ten mu úsměv oplatil. ,,Smím se zeptat kdo je ten šťastlivec?" ,,Jeden kolega z práce. A co ty, kdopak ukradl srdce Spema Lericka?" Harry se na Spema šťastně úsmál, opravdu měl štěstí, nikdy by si nepomyslel, že to půjde tak snadno.
,,Taky kolega, někdy si říkám, jestli nejsme dvojčata. Nejdříve oba potřebujeme trávit více času v práci a pak se ve stejný moment zamilujeme a navíc oba do našich kolegů." zasmál se Spem. ,,Taky tomu nemůžu uvěřit, možná v jiné době a kdybych byl někdo jiný by jsme spolu skončili." řekl tajemně Harry spíše sám pro sebe. ,,Možné by to bylo, ale jak si řekli opět jsem na tom stejně i já bych musel být někdo jiný." usmál se nevinně Severus.
Oba se nakonec rozloučili a oba vyšli vstříc nové, staré lásce. Kdyby jen Harry stejně jako Severus tušili, jaký je ten osud šprýmař.
ČTEŠ
Osud neošálíte Páni profesoři! (Snarry)
FanficSeverus Snape a Harry Potter, no kdo by tuto dvojici naprosto neznal? Je po válce, Harryho již nebaví práce bystrozora a tak chce zkusit něco nového...no nebude muset čekat dlouho. Základní informace k příběhu: Brumbál přežil, jeho smrt byla pouze...