4. KiriBaku HP 1/2 ✓

431 19 2
                                    

Hogwarts AU
Kirishima
Bakugou

,,Vážně letos nejedeš na vánoce domů Bakubro?" Řeknu překvapeně. To už jsou druhé vánoce, kdy Baku zůstává tady v Bradavicích.

,,Nic ti do toho není! Prostě chci zůstat tady!" Zavrčím. Proč tu chci zůstat? Ta stará fúrie, co si říká moje matka už mě nechce ani vidět. Proč? Protože je její jediný syn buzerant. Hezké, že? ,,Běž si za tou svojí růžovou holkou Shittyhair." Řeknu otráveně. Kdybys jen věděl, ty idiote.. Kdybys nebyl hloupý a koukal jsi okolo, kdyby sis všiml..

Povzdechnu si. ,, Chápu Baku.. Nechceš jet se mnou k mám? Abys tu nebyl sám." Podívám se na něj. Nedává to na sobě znát, ale je divný poslední dobou. Vidím, že není ve své kůži, ale když se snažím mu pomoct, tak se naštve a více se uzavře. I tak si k tělu pustí jen mě. Nesmím to pokazit. Co je s tebou Katsu? Bojíme se o tebe.. Všichni.

,,K tvé rodině mudlů? Tsch. Zůstává tu víc lidí. Třeba ten fialovej z havraspáru. Bude tu aspoň míň idiotů." Řeknu a zamračím se. Nemůžu se rozkecat! ,,Pohni si už, neumíš to pořádně?!" Zavrčím. Já už se na tebe nemůžu koukat.. Když beztak miluješ růžovku!
Půlej zmrd má tu černovlasou s kozama, Jirou je s Pikachu, Páska ani nevím s kým je a je mi to u prdele. Jak mě ten plesnivý starý klobouk mohl dát do stejné koleje, jako tu zelenou odpornost? Nebelvír. Super. Ale on sem ten blbej klobouk dal i jeho! Kirishima Eijirou. Jak dlouho, že na něj mám crush? Už dva debilní roky!

Rozloučil jsem se s Denkim, Serem a Minou, kteří už museli jít. Ještě mám čas. Co s Bakugem je? Jako ano, zůstává tu pár lidí, ale on vždy jezdil domů, i když říká, jak to tam nenávidí a nadává na svou mámu. Na vánoce nikdo nemá být sám..
Šel jsem za Shinsem (pls, nezabíjejte mou osobu za skloňování jap. jmen😅) aby se na tebe občas přišel podívat, nebo tak. Přeci jen, jeho otcové tu zůstávají, takže i on a malá Eri.

Když odešel, tak jsem se uvolnil. Za pár hodin už tu bude jen minimum lidí. To je nejlepší. To se i já změním na tichou osobu, když tu není zelená odpornost, jeho parta a spol. Je tu vlastně jen ten půlený hajzl. Asi taky problémy doma, na to, že je jeho otec známý bistozor. Idk. Idiot. Obrazem té tlusté otravné ženské jsem vyšel do chodeb. Málem jsem se ztratil kvůli tomu blbému schodišti, ale došel jsem až okolo sadistického stromu, který je dobrá svině momichodem! Ale tak, když mě jednou chytl, tak jsem mu dal zabrat a pokousal jsem mu větvičky! Na mě si nebude dovolovat kytka! Sednul jsem si a povzdechnul. Už jsi někde doma. Doufám, že si užiješ vánoce. Chci ti poslat sovou dárek.. Tak dlouho jsem nad tím přemýšlel..

Uvítal jsem se s mámou. Usmíval jsem si a užíval domácí pohody, ale myslel jsem na Bakuga.. ,,Copak zlatíčko?" Řekne máma. ,, Ale nic mami." Usmál jsem se a šel jsem pomáhat s přípravami. Je občas zábava mít rodinu mudly, myslí si, že dojíždím na střední do Londýna.. Uchechnu se. Baku je jako takový skřítek.. U lidí se tomu říká gremlin. Vaří skvěle, zakládá si na úklidu, ale je výbušný a prostě se projevuje jinak, jako domácí skřítek z bradavic. Ostatním to vadí, ale já.. Vím že to tak nemyslí, že se jen neumí jinak projevovat..

Byl jsem na večeři, bylo nás tu asi jen dvacet pět, což mi vyhovuje. Ale zase jsme museli všichni sedět u jednoho stolu a učitelé nám oznámili, že můžeme štědrý den strávit spolu v hlavní síni. Byl tu i obrovský stromek, nádherně ozdobený. Také, že prý nemusíme mít během vánočních svátků oficiální úbor, ale aspoň něco co ukáže, kam patříme. Pokrčím rameny. Seděl jsem vedle toho fialovýho 'bez spánku'z havraspáru. Štoural jsem se v jídle. Není tu zábava.. Bez něj. Chybí mi ty jeho barvené vlasy a žraločí zuby. Za dva dny je štědrý den..

Adventní kalendář YaoiKde žijí příběhy. Začni objevovat