Adsız Bölüm 1

255 32 10
                                    

okulun ilk günü. ve benimde bu okuldaki ilk  günüm. ne yapacağım tek başıma. hayır olamaz biri yanıma geliyor..gelme lütfeenn.. ve işte malum soru:''hey o üstündeki de ne öyle.?? gözün bile görünmüyor. onun içinde ne hatlar karıştırıyorsun bebeğim.'' aslında içimden sanane lan sanane demek geliyor ama O bunu hoşgörmez..''üstümdeki ferace. başımdaki peçe. elimdeki eldiven.ayağımdaki de ayakkabı..'' sanırım böyle bir cevap beklemiyordu. halbüki olması gereken buydu..''biliyorum da'' şuuuttt ve gooll ''da sı ne? bildiğim kadarıyla insanlar bilmedikleri şeyi sorarlar birbirlerine. dur o zaman ben sana sorayım. senin üstündekiler ne !!??''biraz mırın biraz kırın ve kaçamak bir cevap..''sanane pis yobaz'' evet banane onun üstündeki dizaltı etekten,bacağa geçirilmiş ten rengi çoraptan,kafasındaki deve hörgücünden,üstündeki bi şişe parfümden.. BANANE!!!

hızla yoluma devam ettim ve koşuştururcasına  kütüphaneyi sordum gördüklerime. ama kimse benim gibi öcüye cevap vermedi-doğal olarak-.. eveeet sonunda geldik. ayıp olmazsa kocaman bir subhanallah çekmek istiyorum. ''SUBHANALLAH'' ve bütün gözler bende. senin neyine ki saçma bir üniversitede okumak.. Allahım yardım et. '' sakin ol burası kütüphane'' çok yumuşak naif ve güzel bir ses tonuyla kütüphane görevlisi varsaydığım biri bunları söyledi. sabahtan beri gördüğüm insanların aksine daha güzel gülüşlü biriydi bu.gözlerim birden irileşti. ve ''tamam'' dedim. ''yenisin buralarda. halinden belli. istersen sana okulu gezdireyim'' dedi. çantamdan bir kağıt çıkardım ve küçük bir not yazdım ona.hızlıca masay koydum ve koşar adımlarla boş bir masaya oturdum. notumda ''Ben Müslüman'ım'' yazıyordu. şaşırmış olmalıydı ki tekrar yanıma geldi ve kağıdın altına ''bende'' yazdı. gözlerim tekrar irileşti ve başka bir kağıt çıkarıp ''o zaman benimle bu şekilde konuşmanızın haram oldugunu biliyorsunuzdur'' dedim. ve ''tabi ki biliyorum ama sadece yardım etmek istedim'' dedi.bende '' ALLAH VAR YA '' yazdım aynı kağıda ve telefonumdan yol tarif eden bir amcaya soru sordum.'' evime nasıl gidebilrim''

 selamunaleykum.. umarım beğenirsiniz. ilk bölümün yorumlarına ve beğenisine göre diğer bölümleri yayınlamak istedim. VESSELAM :)))

Mu'MerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin