Projekt Grupowy #2

677 40 24
                                    

Poprzednio: klasa została podzielona na 4-5 osobowe grupy, wylądowałaś w grupie z Bakugo, Kirishimą, Shoto i Izuku, co powoduje kompletną rozwałkę u ciebie w domu
------------

- Oczywiście że nie jesteśmy źli, lecz mogłaś nam powiedzieć znacznie wcześniej zanim wróciłaś do domu ze szkoły z gościami, a teraz idź z nimi robić ten projekt, i nie bądźcie za głośno Dobrze..?

-dobrze, kocham was!- krzyknęłaś biegnąc do chłopaków

-dobre wieści! Rodzice pozwolili nam zostać u mnie i robić ten projekt, pod warunkiem że nie będziemy głośno - podeszłaś do nich w podskokach uradowana.

- TO TY WCZEŚNIEJ NIE SPYTAŁAŚ O ZGODĘ?! PRZYSZLIŚMY TUTAJ LICZYĆ NA SZCZĘŚCIE TAK?! - blondyn znów unosi się ze swoim głosem

- Nie słuchałeś co dopiero mówiła..? - Todoroki spojrzał kątem oka na blondyna z zimnym głosem jak i wzrokiem.

- Powiedziała "pod warunkiem że nie będziemy głośno" dzbanie! - Izuku walnął swego "wroga" w tył głowy

-NIE DOTYKAJ MNIE TY- - Kirishima zakrył Bakugo usta

- [T.I] może zaprowadź nas do pomieszczenia gdzie będziemy ten projekt robić?

- Jasne, zdejmijcie kurtki i buty i chodźcie za mną

Wszyscy zdjęli z siebie buty i kurtki i poszli za tobą do twojego pokoju gdzie nie za bardzo było ogarnięte, próbowałaś jak najszybciej doprowadzić do minimalnego porządku.

Gdy chłopcy weszli do twego pokoju zaczęli się rozglądać jak ładnie masz udekorowany pokój, oprócz Izuku, on akurat już tu był nie raz i obserwuje uważnie resztę, każdy krok jaki robią.

Wzięłaś zszywacz, kartki, długopisy i ołówki, dałaś każdemu po dwie kartki i długopis

- okej więc, znajdźcie se miejsce do pisania i napiszcie wszystkie przydatne informacje na temat waszych mocy, ja będę leżeć na dywanie.

Katsuki i Ejiro oboje postanowili że będą pisać na biurku, Todoroki wziął se podkładkę i pisze na kolanach, za to Midorya..

...

Pov. Izuku

Spojrzałem najpierw na [T.I] i potem na resztę, każdy sobie elegancko siedzi żeby było im wygodnie.. [T.I] ustępiła nam miejsca by było nam wygodniej niż jej samej. Uśmiechnąłem się do niej ciepło i położyłem się na dywanie obok niej dając jej też trochę miejsca, ok. 30 cm jest między nami. Gdy zobaczyłem jej odsyłający spowrotem uśmiech poczułem coś dziwnego, jakby ktoś bliski z kim straciłem kontakt na kilkanaście lat chciałby mnie objąć w swe ramiona, co to za uczucie..? Dawno cokolwiek takiego czułem możliwe gdy byłem jeszcze małym dzieckiem lecz teraz mam 15 lat.. Co się ze mną dzieje?!

Wkońcu się uspokoiłem lecz nadal nie wiem co się dzieje, żeby się nie domyślali i myśleli że coś jest nie tak, wziąłem telefon i ukradkiem wpisałem "jak działa Moc All might'a", Oczywiście żadnych sensownych wyników nie było.
Zostało mi jedno wyjście, znów napisać do All might'a w tej sprawie.. lecz czy na pewno chce to robić..? Co jeśli chciałby się spodkać i zabrać mi Moc i dać komuś bardziej odpowiedzialnemu..?
...
Co ja wygaduje, przecież możliwość oddania tej mocy jest tylko przez DNA, do tego muszę też chcieć mu oddać, lecz nadal pewnie chciałby się spodkać co byłoby mega stresujące z faktu że nie wiadomo jakby zareagował..

Pov. Narrator

Minęła godzina pisania, każdy skończył lecz izuku bez przerwy ma pustą kartkę i pełne myśli.

-Deku..? Nie masz żadnego pojęcia jak działa twoja moc..? - zauważyłaś jego pustą kartkę

- uh- ja- um- e-em.. - chłopak nie mógł się nawet wysłowić ponieważ było mu w pewnym stopniu wstyd

- nie mógłbyś się kogoś z swej rodziny spytać..? Na przykład rodziców?

Izuku pokręcił głową na nie

-w takim razie będzie problem.. - odezwał się Shoto zbierając kartki innych i siadając na dywanie obok ciebie i izuku

-moze jakoś wytlumaczymy panu Aizawie i zaprezentujemy tylko nasze..?- powiedział Kirishima siadając na dywanie z innymi

-----------------------------------------
Serio mi się kończy wena i chyba nawet i chęć do pisania- lecz może jeszcze będę pisać..

Będą tego rozdziału chyba jakieś 3/4 części co trochę źle dla was z czekaniem hah, sorki

606 słów

Do nexta.. tak myślę-

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Nov 17, 2020 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Zmień mą przyszłość | Villain Deku x Reader Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz