Nemohl jsem si pomoct a zasmát se při pohledu na Jeonggukův zděšený výraz. Předstíral jsem, že jsem mu omylem ustříhl více vlasů, než po mně chtěl a nasadil jsem smutný obličej. Možná jsem trochu přeháněl, ale to Jeon naštěstí nepostřehl.
Místo toho začal vyšilovat a podávat mi telefon, abych mu to sakra vyfotil, že potřebuje vědět, jak moc zlé to bylo. V tu chvíli jsem se rozesmál tak moc, že jsem musel udělat krok vzad, abych se nějak ukočíroval. "Ty jsi mi to- fakt uvěřil," začal jsem jásat. V Jeonově tváři se po mých slovech pomalu, ale jistě začal objevovat na oko uražený výraz, ale mně neunikly jeho cukající se koutky. "Jsi neskutečně zákeřný Kim Taehyungu," zamručel, načež se také zasmál a v jeho očích proběhla něha. Poté pokračoval: "Ale jsem moc rád, že tě vidím se smát."
Uculil jsem se a pokynul jsem mu, aby natočil hlavu tak, abych měl k jeho vlasům lepší přístup. Skoro jsem mu však ustříhl ucho, když poznamenal: "Máš krásný úsměv."
Zamračil jsem se na něj a lehce ho kulatým koncem nůžek praštil po hlavě, aby sebou přestal cukat. Uvnitř jsem však pocítil zachvění. Poté, co mi vyprávěl o své práci v posilovně jsem si nemohl pomoct a představit si ho jako trenéra. Musel jsem ty myšlenky však rychle zahnat, protože se mi až moc začaly zamlouvat. Já si však nemohl dovolit k němu začít něco cítit.
Zavrtěl jsem hlavou a začal se věnovat stříhání jeho vlasům. On zavřel oči a já si neslyšně oddechl. Bylo jen dobře, že se na mě nedíval, protože bůh ví jak by jeho vlasy, které byly na dotek neskutečně jemné a až ke mně doléhala jejich jemná, mužná vůně, potom dopadly.
Ale po celou tu dobu jsem se nemohl zbavit jediné otázky - Jaké by to asi bylo randit s Jeonggukem?
----
----
V jedné hodině jsem vypila celou lahev soju a dva panáku jablečného Jacka Danielse... a za celý den snědla půl pytlíku křupek
Jsem opilá? netušímchce se mi zvracet?AnO♥ krásný večer přeji ♥
-Calagvi
ČTEŠ
Sadness/ᵗᵃᵉᵍᵘᵏ
Fanficlifeless - nechci se zabít lifeless - jen nechci žít život, který mám jeongguks - to je jeongguks - asi horší, než kdybys chtěl umřít - boy x boy start - 09. 11. 2020 end - 07. 12. 2020 correction start - 25. 01. 2022 correction end - 28. 09. 202...