epilogue

678 58 60
                                    

Pozoroval jsem výhled na sněhem a ledem obalený fjord, zatímco mi po tvářích stékaly slzy štěstí. Stál jsem na balkoně Jeonggukem zamluveného hotelu a nedokázal se nabažit pohledu na barevné, přístavní město kdesi v Norsku. Srdce zpívalo zamilované a radostné melodie, které se doopravdy rozezněly, když jsem ucítil Jeonovy silné paže obmotávající mé útlé tělo. Chvíli na to mi na rameno položil svojí bradu a tváří se otřel o tu mojí. Nedokázal jsem uvěřit tomu, že mě doopravdy vzal do vysněného Norska. Popotáhl jsem a jednou rukou jsem slzy setřel, druhou rukou přikládaje na ty jeho.

"Je to krásné," vydechl jsem hlasem plným úžasu. Stál jsem na půdě dokonalé země s dokonalým mužem po svém boku. Mé tělo nedokázalo tolik štěstí udržet. 

Otočil jsem se směrem k Jeonggukovi. Znovu jsem ucítil to podivné pouto, které mě táhlo směrem k němu v tom nejrkásnějším slova smyslu. Jeho oči mě pozorovaly spolu s hřejivou láskou a něhou a já poznal, jak moc mě vlastně miloval. Zkousl jsem si spodní ret a položil mu své ruce na ramena, snaže se mu vlastním pohledem odpovědět. Miloval jsem jej víc, než jsem si kdy myslel, že bych někoho milovat mohl. 

Sledoval jsem křivky a rysy v jeho tváři, aniž bych se jeho krásy mohl vynadívat. Jeho láska byla něžná a čistá. Neposkrvněná nenávistí ani záští bez smítka žárlivosti. 

Neodolal jsem a spolu se zavřenýma očima jsem jej políbil vychutnávaje si chuť jeho rtů. Mimoděk jsem si vzpomněl na Jimovo přání. Vezmi ho za mě na měsíc. Netušil jsem, co přesně tím měl na mysli, ale já v tu chvíli dostal možná až šílený nápad. "Jeone?" broukl jsem mu do rtů mezi polibky. "Ano?" šeptl, zatímco mi dlaněmi přejížděl po těle. Oddálil jsem se od jeho rtů a sledoval jeho tvář a vlhké rty. Uměl jsem ho vzít na měsíc. Vrhl jsem na něj vyzývavý úsměv a pomalu klesl na kolena.

----

----

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

----

!!!! Jsme na konci příběhu aaaa !!!!

Kdysi na toto navazoval i hodně ~detailní~ bonus, ale z osobního přesvědčení jej vydávat nebudu ksks 

KAŽDOPÁDNĚ!!!

Moc vám všem zas a znovu děkuji za úžasnou podporu! Ať už za veškerá přečtení, podporující hvězdičky nebo úžasné komentáře - prostě moc děkuji ♥♥

Tento příběh mi neskutečně přirostl k srdíčku a těžko se mi od něj opouští, ale... všechno krásné přeci jen někdy končí a myslím, že kdyby byl příběh delší, ztratil by tím na své jisté zajímavosti heh 

Pokud se rozhodnete si přečíst nějaké mé další příběhy, budu moc ráda!

Ještě jednou vám moc děkuji, mám vás moc ráda a všem přeji krásný den! ♥

btw; girlwhoisalien 
* vaše objednávka s názvem happy end byla doručena*  ^~^

- Vaše Calagvi


Sadness/ᵗᵃᵉᵍᵘᵏKde žijí příběhy. Začni objevovat