1.0 (S)

2.8K 96 524
                                    

Tekrar bu bölümü yazacağım. Bu sefer kendim yapacağım.

Severus, James'in ciddi olup olmadığını ölçmek için bir bakış attı. Ama James son derece ciddiydi ve bu Severus'un aklındaki ilk bahaneyi dile getirmesine sebep oldu.

"Ah! Banyo yapmam lazım James, belki sonra."

"Peki Severus."

Severus Jamesin yardımıyla ortak salondaki banyoya girmişti. James ise Severus'u orada bırakmak yerine onunla birlikte banyo yapma kararı almıştı bile. O yüzden kabinlerden birine Severus'la birlikte girdi. Severus onunla birlikte kabine giren çocuğa baktı ve konuşmaya başladı.

"Çık dışarı James. Niye kabine girdin."

''Eh, banyo yapabilirsin dedim ama nasıl olacağını söylemedim. ;-)''

Severus'un gözleri sonuna kadar açıldı ama nerede olduklarını hatırlayınca derin bir nefes aldı. Onlar her an birinin gelebileceği ortak banyodaydı.

James bir anda Severus'un üzerindeki Temizleme büyüsü yapılmış eski cüppeyi çıkardı ve suyun asla geçemediği kısma fırlattı sonrasında Severus'un bir şey demesine fırsat bile vermeden genç çocuğu tamamen soymuştu.

Her fırsatta süzdüğü bedeni bu sefer ayrı bir dikkatle incelemişti. Hatta o kadar dikkatli bakmıştı ki çocuğun çok az belli olan birkaç benini bile görmüştü. Ama sonrasında suyu bir anda açtı ve Severus'un utandığı için kızaran yanaklarındaki kir katmanı yavaşça akmaya başladı. James onun yüzündeki kızarıklığı farkettiğinde çok tatlı olduğunu düşünmüştü.

Aklına onun sevişirken nasıl görüneceği sorusu geldiğinde yavaş yavaş azmaya başladığını anladı. Elini hızlı  tutmazsa şu anda onu hazırlamadan içine girebilirdi ve bunun sonu hiç iyi bitmezdi. O yüzden kenarda duran sabunla yavaş yavaş Severus'u yıkadı, Çocuğun tozdan çoğu zaman görülmeyen her şeyi ortadaydı ve bu James'i azdırıyordu.

Severus'un kalçalarını sabunlarken elinde olmadan sıkmıştı se bu Severus'unda tahrik olmasına sebep olmuştu. James akan suyun altında dizlerinin üzerine çöktü ve izin istermişcesine Severus'a baktı. Severus James'in ne yapmak istediğini abladı ama cevap veremeyece kadar utandığı için kafasını çevirmekle yetindi.

James Severus'un izin verdiğini anladığı için genç olanın kızarmış penisinin başında dilini dolandırdı
James'in dili Severus'un ağzından büyük bir inilti bıraknasını sağladı. James iniltiyke birlikte neredeyse boşalacak kıvama gelmişti.

Severus'un penisini sonuna kadar ağzına aldı. Sanki yemek istermiş gibi emiyordu. Severus daha önce yaşamadığı bu hisse dayanamayarak James'in ağzına geldi.

James Severus boşalınca boğazına akan sıvıyı yuttu ve ikinci bir defa düşünmeden kıyafetlerini giyin Severus'u da giydirdi. Severus'u kucağına alıp yatakhaneye götürdü.

Odaya girdiklerinde James Severus'u yatağına bıraktı. Severus James yatamtan kalkmak üzereyken kolundan tutu.

''James zor durumda olduğunu görebiliyorum. Kendini tutma ve izlerini üzerime bırak. Bir daha kimse üzerime iz bırakabileceğini düşünmesin. ''

''Severus bugün zaten yorgunsun. Sen dinlen, iyi olduğunda senin üzerinde öyle bir iz bırakacağımki kimse ikinci defa bakamayacak. ''

"James lütfen. Şuan sana o kadar ihtiyacım varki. Lütfen."

James aldığı cevapla birlikte hızla Severus'un dudaklarına yapıştı, uzun süredir bunu beklediği için o kadar aç bir şekilde öpüyordu ki Severus'un nefesinin kesilmesine sebep olmuştu. James sonunda dilini de devreye sokmuştu. Yaklaşık beş dakika boyunca öpüştükten sonra James bir anda Severus'tan ayrıldı ve küçük bedeni yatağa itti.

Lenta Caritate (SNAMES)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin