Canım kankam

278 8 0
                                    

Merhaba ilk defa hikaye yaziorum. Tabletten yazdigim için yanlis anlasilmalar olabir.
Medyada Nehir...

Merhaba ben Doğa kolejinden Nehir. Nehir yilmaz. İsmimle hava atmayi seven tiplerden değilimdir. En yakin arkadaşimin adı Su. Biliyorum fazla suluyuz. Bu iğrenç espriden sonra hikayeme başliyorum.

-Nabersin gençler.

-iyi fistik

-bana fistik deme Berk

-tamam kanla ama herkez sana okulumuzun fistigi diyo

-kes sesini okulun playboyu demekle morardi salak. Berkim ya ilkokuldan beri arkadasiz. Babalarimiz arkadaş olunca dolayisiyla bizde arkadaş oluyoruz.

-şittt lan Mert sevgilin olan Su nerde.

-ne biliyim ya.

Bunu demekle kulagima berk eğildi. (Fistik galiba kavga etmişler) bunu demesiyle yanagini optum çok seviyorum bu çocuğu ya ama yanlis anlasilma olmasin o bénin kankim

-he bok kankin diyen iç sesine küfürler yagdiriyorum.

-aha geldi prenses dedi ve ben Berki cekistirdim.

Napiyon deyince bu kadar kusluk bana fazla geldi kusarim simdi dedim ve güldü. Bi kaç kiz çekiştirmeye başladı bende. Git hadi deyince sinirle bana vakti. Naptim ben simdi.

Biri rakamdan dokunarak.

-selam nehir naber?

-git Caner buradan ya hem benimle cikiyosun. Hem aldatiyosun, hem de selam diyorsun ya.

-fistik sen bana laf diyeceğine etrafındakilere bak hele o kiymetli kankana.
What dedin gülüm?

Dedi ve yanagimdan öptü gitti. Anca gidersin pislik. Bunu gören Berk sinirle geliyordu. Sakin ol bi şampiyon...

Berk'in Bakış Açısı

Ah bu Canerin neyşi var pislige bak bide dokunuyor ya oha bide öptü ben bu çocuğu benzetirim ha. Şuan kankalik görevimi yapriyum. Asik bir adam olarak görevimi yapiyorum. Siktir. Ben Nehire asigim hem de ortaokuldan beri.

Hep onun gittigi okullara gittim. Taki Canerle cikamaya başlayana kadar. Onla cikmaya basladiginda gerçekten Canere asikti. Beni gozù bile gormuyodu. Ağlamak uzereyim.

Cikmaya basladiginda artik ondan uzak durmak istedim ve playboy oldum.

Ama unutamadim. Kahretsinki unutamadı.

-kanka ne bu sinir

-Caner napiyo yaninda

-aman salla

-soylermisin

-sen iyimisin.

-iyi degilim o pislik yuzunden.

-sakin ol canim kankam

Ah koca bi siktir cekiyorum kendime canim kankam ne ya. Artik dogrulari bilmen lazim Nehir.

-nehir artik doğrulari öğrenme vakti...

Okuldaki FıstıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin