Gerçekler

109 5 0
                                    

Merhaba arkadaşlar kitabıma yeni başlamama rağmen hiç vote göremiyorum. Diğer kitaplara bakinca açikcasi kiskaniyorum.
Medya'da Berk...

-Berk!?

-gel benimle

-nereye ya

-gelirmisin

-gelmiyorum söyleyene kadar gelmiyorum.

-ormana

-orda napcaz

-susacakmısin

-hayir. Dememle beni kucağina aldı Allah belanı vermesin Berk napiyosun desemde durmadı.

-salak indirsene beynime kan gitmicek. İndirmedi gerizekali böyle ilanı askmi edilir mal! Ah kusmal üzereyim. Neyseki durduk.

Çok şükür Berk bey

-Nehir sus ve beni dinle tamammi

-sence şuan dinleyecek durumda gibimiyim salak kuscaktim ya midem bulaniyo ah ölüyorum

-ne konuştun ne Nehir ya

-huyum kurumasın. Demele yüzünde siritiş artti. Çok tatlı ya yok kendine gel nehir. Ne diyosun ya aşıksın aşıksın diye bağiran iç sesime küfür ediyorum. Defol lan.
-Salak ben senin içindeyim.
-O zamam en derinliklere git

Ah galiba erken yaşta deliriyorum

-Nehir bak ben sana ortaokuldan beri aşigim. Oh be evet aşığım.

-ne!? Nediyosun ya ben seni kardeşim arkadaşim diye...

Derken yapistigi dudağima ittirmeye çalışyorum. Ama olmuyo salak hayvan gibi olunca en sonunda birakti ve caktim tokadı. Oh be içim rahatladı. Ve arkamı döndüm ağlamaya başladım. Odama girdiğim beni şaşkınlıkla izleyen bir çift göz vardı karşimda heh anlat şimdi bakalım Nehir hanım...

Berk'in Bakış Açısı

Oh be sonunda söyledim. Benden her ne kadarda nefret edeceğini bilsemde söyledim. Ama söylememlede büyük bedel ödedim. Çakti suratima tokatı.

Elide ne kadar ağir oyle ya sanki var tavayla çaktı. Ah hala aciyodu. Ben böyle düşünürken arkadan bir cırtlak ses.

-beeeeeeeeeeerk

Ah sese bak kargalar bile terk etti o derece

-ne var

-nehire sonunda soyledin ha ama yedinde tokadi. Hahahhaha çok komik ve tatliydin.

Kolunu sıkıca tuttum ve

-bana bak kizim benden uzak dur. Hatta Nehirdende.

-birak kolumu. Dedi ve çekti kolunu

-sen varya Berk eninde sonunda elime duşeceksin. Ama önce bir nehirden kurtulayim. Hah ikinizin sonunu görebiliyorum mutsuz son.

-sen kendini evliya falanmı sandın.

Bunu dememle arkasini dondu gitti. Hadi naş canim. Ah deliriyorum hayir siyirdim.

Saate baktimda akşam yemeği vakti kaçirmam asla. O derece yani. Yemeğe gittiğimde Mertin yanina oturdum. Nehire bakindim ama yoktu.

Heryere baktim ve merdivenden inerken gördüm. Nehir yüzüme bir defa bakti. Oda nefretle. İnanmiyorum. Keşke söylemeseydim. Ve gitti Burakin yanina oturdu. Ben bu Buraki döverim varya.

Nehir'in Bakış Açısı

Olayı hemen Suya anlattim oda sevinmişe benziyodu.

-o zaman hemen sevgili olun

-malmisin kizim sen ben ona kardesim gibi barken o-o bana asik cikti.
-hehe kardeş dimi salak sen ona aşıksın
-kes be defol
-salakmisin sen ben senin içindeyim

Gerçekten siyirdim ben delirdim ya. İç sesimle konuşuyorum resmen.

Yemek yemek için aşagi indiğimizde göz ucuyla Berke baktim oda bana bakiyodu.

Hemen gittim Burakin yanina oturdum. Onu sinir etmek için herşeyi yaparim artik.
-salak diyorum sanada bana inanmiyosun. Kiskandirmaya çalisiyosun işte. Aşıksın aşık
-defol bi ya
-yetti be aa ben senin içindeyim gerizekalı
-derinliklere git o zaman.

Kafamı bidaha kaldirdiğimda karşimda Berk ve Sedayı öpüşürken gördüm. Napiyo bu ya amaç ne? Ama gerçekten ona karşı artik nefret besliyorum. İğrenç bişeysin Berk...

Arkadaşlar uzatmiyorum.
Yorumlarinizi ve votelerini bekliyorum...:-)

Okuldaki FıstıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin