Beni sakın bırakma!

99 6 1
                                    

Merhaba size dediğim gibi iki bölüm yayinliyacağim.
Yorumlarinizi (!) ve votelerinizi bekliyorum...

1 Ay Sonra

Herşey gerçekten güzel gidiyodu ve ben artik karar verdim. Berke aşigim. Ama seda durmadan Berkin yaninda bunda hiç rahatsizmiş gibi değil.

Biz sohbet ederken telefonum çaldı. Arayan annemdi.

-Alo annem nasılsin.

-Iıı şey ben .....hastanesinden ariyorum. Az önce anneniz trafik kazasindan buraya getirildi ve malesef hayatini kaybetti üzgünüz...

Gerisini duymamiştım çunkü telefonu düsurmuştüm ve ağlıyodum. Hemde o kadar kötü ağliyodum ki. Bunu fark etmeleri kolay oldu.

-Nehit iyimisin? Diyen Berke baktim.

-annem...annem o öldü. Hemen hastaneye gidiyorum.

Bunu demele herkez śaşkin bi şekilde bakiyodu önce babamın yanina gittim. Babam daha öğrenmedi heralde.

-Baba...Baba

Bizimkilerde arkamdaydi yani. Zaten heran bayikcak gibiydim.

-noldu kizim iyimisin?

-annem..

-noldu annene

-annem öldü baba hemde aptal bi trafik kazası yüzünden.

Zaten devamini hatirlamiyorum. Gözlerimi açtiğimda kendimi sedirde buldum.

-noldu bana ya

-sadece bayildin

-annem annem nerde. Yataktan kalktim ve giderken önüme Berk ve Mert geçti (ne kadar uyumlu isimler ya)

-çekilin be önümden. Dedim ve ittirdim onları. Hemen sordum gittim ama beni içreri almadılar. En sonunda morga girmiştim.

-annnnnneeeeeeeeeeeeeeee

Diye bagirdim bağirdiğimda resmen ağliyodum. Annem ölmüş olamaz dimi ya annem öldü resmen öldü. Zar zor çikardilar beni babam kenarda ağliyodu. Bende Berke sarildim.

-beni sakın birakma!

-seni asla birakmam istesende istemesende. Dedi ve saçlarıma öpücük kondurdu. Bense hala ağliyodum. Ağlamaktan yine bayildim. Bu sefer ayildiğimda beni resmen yatağa bağkicaklardı.

-napiyosunuz ya. Mert yine sululuklariyla

-ahahaha canim seni buraya bantliyoruz. Tamam hepimiz Zeynep teyze için uzulduk ama napicaksin. Baban sana cic bi anne bulur.

Bunu demesiyle gozlerimden yaşlare akti. Annem ölmustu. Resmen ölmüştü.

Berk Mertin kafaya iki tane sertçe cakti. Suda cimcikledi. Kalktim ve Suya sarildim. O ksdar iyi geliyodu ki.

Baban odaya girmesiyle onun resmen üstüne atlicaktim.

-kizim toparlan hadi anneni defnedicez. Hadi prensesim hadi. Güçlü ol.

Kendimi ağlamamak için kasmaya başladım. Elimin tersiyle göz yaşlarımı sildim. Ama ne kadar kendimi siksamda olmuyodu. Yine gözümden bi yaş aktı. Of ya of

1 Hafta Sonra

Annemi defnetmiştik. Artik birazda olsa iyidim. Yani azcik. Ama bu hafta içinde benim sinirimi bozan tek şey Berkin Sedayla çıkmaya başlamasıydı.

Bunu neden yaotiğini bilmiyorum. Bilmekte istemiyorum. Demekki beni hiç sevmemiş. Halbuki ben ona aşik olmaya başlamistim.

Berk'in Bakiş Açısı

Sedayla çikmaya baslamistim. Nehirin en hassaz zamanlarinda. Ona bunu yapmak istemezdim ama yaptim işte içeriye Mert daldı.

-lan mal sen Nehiri seviyosun neden Sedayla cikiyosun.

-sorma ya

-noldu hemen anlat Nehiri gördünmü ateş püskürüyo kız ya...

-bu psikopat Seda Nehiri öldürmekle tehdit etti.

-öyle bisey yapamaz Nehirin bizim 10 katimiz kayar korumalari var.

-salak kuzenini öldürmuş

-ne ne ne?

-öyle işte ghelme üstume.

Mertle aşaği indiğimizde Seda yanima geldi ve sarıldı.

Nehirin bize baktiğini gordüm resmen ateş püskürüyodu. Ah Nehir bi bilsen herşeyi.

Biz bi masaya oturduğumuzda Sedada oturdu yanimiza. Ona dondugumde kiz yapisti dudaklarima. Ah ben fazla sert bir kaya vurmuştum.

Yapisti sülük gibi. Nehire göz ucuyla baktiğinda cantasini hizla aldi ve disari çikti. Sedadan kurtulup yanina gittiğimde yoktu. Şöförude yoktu.

Nereye gitti ki hah buldum sahile.

Sahile gittiğimde tam tahmin ettiğim gibi orda oturuyodu. Her sinirlendimi böyle sahile gelirdi. Yanina gidip oturdum.

-ne var!?

-farkindamisin bu aralar hep ne var kelimesini kullaniyosun.

-sanane

-NEHİR!!!

-ne ya ne! Niye geldin.

-sen oyle cikinca

-ne yapmami bekliyosun benden sizi izlememi mi ama kusura bakma. Bir sürtükle playboyu o şekilde izleyemem. Dedu ve yürümeye başladi. Onu kolundan tuttum ve.

-bi bilsen gerçekleri

Şuan o kadar yakindik ki her an onu öpebilirim. Ama tabiki böyle bişey yapmam tikadi carpar. Kolunu benim elimden kurtarip yürümeye başladı. Arkamdan bri geldi

-ben sana ne dedim

-salakmisin kizim sen?

-sana dediğim cikti elime düşüceksin. Ama daha Nehirden kurtulamadim. Şuan ne kadar saf ve temiz bi şekilde yürüyo dimi. Ama iyi izle eğer sen böyle ona yakin davranmaya devam edersen Nehirin sonu olur.

Amma konuştun kizim be. Nehire baktigimda kendini rüzgara vermiş bi şekilde denizi izliydu. Birden bize dogru bakinca sinirke ordan ayrildi. Ah ah ah!

-hadi sevgilim gidelim

-bana sevgilim falan deme

-tamam aşkım

Ah sülük gibi yapisti ya. Arkadaşim sen doğarken seni yere falanmi dusurduler ya. Sevilmediğin halde ne zorla kendini sevdirmeye çalisiyosun malmisin sen?

İmdat kutarin beni diye haykirasim var...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 26, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Okuldaki FıstıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin