Pohled Izuka
Jednou jsem byl venku a zahlídl jsem svého bývalého spolužáka Todorokiho. Líbil se mi, ale já jsem se mu to vždy bál říct. Tak jsem na něho chvilku koukal jak si povídá s Ashidou a Denkim. Po chvilce si mě všiml a zamával mi. Já jsem zčervenal a zamával zpátky. Nevím proč ale hlavou mi přeletělo že by jim to s Ashidou slušelo. Ale Ashida chodí s Denkim. Také jsem si všiml že se s nima loučil a rovnou šel ke mě. Chtěl jsem někam jít, protože jsem byl červený jak rajče. To jsem prostě celý já. Chtěl jsem vzít nohy na ramena, ale když mě tak hodně přitahoval. Je tak nádherný a sexy. Když byl skoro u mě tak jsem rychle zašel do uličky kde nikdo nebyl. Ale Todoroki za mnou přišel. Nevěděl jsem co mám dělat. Tak jsem začal pískat a dělal jsem jako by nic. Byl jsem opřený o zeď a on jenom viděl mě dal ruku vedle mě a koukal na mě. Potom na mě promluvil.
T: Ahoj Izuku, copak tady děláš?
Nemohl jsem odpovědět protože jsem se na tolik styděl a byl jsem i vzrušený že jsem prostě ze sebe nevydal ani hlásek. Vím že to říkám furt dokola ale byl jsem prostě červený jak rajče :D.
T: Ty se semnou nebavíš?
I: B b bavím.
T: A proč pak koktáš?
I: n no já už budu muset jít tak um ahoj.Chtěl jsem utýct ale Todoroki mě nepustil.
T: Izuku, ale já to vím.
I: C co víš?
T: Já nejsem zas tak blbý jak se na první pohled zdá.
I: Umm já nevím o čem mluvíš.
T: Už i na škole jsem si toho všiml.
I: A a a čeho?
T: Ty moc dobře víš.Todoroki se najendou ke mě přiblížil, nedělilo nás ani 5cm. Ale potom se odblížil. Já jsem v tu ránu běžel rychle domů. Byl jsem doma. Zabouchl jsem za sebe dveře, sedl jsem si k nim. A myslel na Todorokiho. Byl tak nádherný. Šel jsem do kuchyně se napít sklenici vody. Někdo mi potom zaklepal na dveře. Podíval jsem se kukátkem a tam stál Todoroki. Nevěděl jsem co mám dělat. Tak jsem mu že slušnosti otevřel dveře. Já jsem zpátky zavřel dveře. Todoroki se šel posadit do obýváku. Já jsem mu přinesl sklenici vody. Sednul jsem si vedle něho.
T: Izuku, pročpak to prostě nepřiznáš?
I: Nepřiznám co?
T: Na to přijdeš. No nic já už budu muset jít ahoj.Když Todoroki odešel, tak se mi rozbušilo srdce. Je tak pěknej a sexy že chci s ním mrdat každý den. Proč jsem mi to neřekl já debil.. mohl jsem s ním dneska mrdat. Po několika hodinách. Byl už večer. Byl jsem na sebe naštvaný že jsem mu to neřekl. Skusím mu to říct zítra. Byl jsem nadržený. Tak jsem si začal honit.
Pohled Todorkiho
Byl jsem doma. Vím že mě Izuku miluje a chce se mnou mrdat jen to nechce přiznat. Ale, začnu dělat jako bych o tom nevěděl. Chci ho tím tak trošku trápit. Když to nechce přiznat. Lehnul jsem si do postele a přemýšlel jsem nad ním. Jako taky ho miluju ale na škole jsem chodil s Urarakou. Tak vždycky když se na nás podíval tak jsem mu v očích viděl tu naštvanost. Ale teď to tak není. S Urarakou už nechodím. Urarako chodí s mím bratrem Dabim. A teď když jsem sám tak mu v očích vidím jak mě moc chce. Začal jsem myslet na Izuka. Má tak roztomilou tvář a pěkně vlásky, které mu chci rozcuchat každé ráno :D. Taky ho miluju, ale on si možná toho nevšiml že ho miluju. Ale jak jsem mu řekl že přijde na to sám. Zítra ráno za ním zajdu možná bude ještě spinkat, ale to mi nevadí. Bude to takové překvapení. Přemýšlel jsem jestli jo nepolíbím až vstane ale ne je to brzo on na to přijde. Je chytrý klučina. Usnul jsem. Ráno. Probudil jsem se, šel jsem se napapat, a vyčistit zuby. Převléknul jsem se, a vyrazil z domu za Izukem. Byl jsem u jeho dveřích nezaklepal jsem. Byl jsem překvapený že si je nezamkl protože byli odemčený. Tak jsem potichu vešel dovnitř. Na stolku jsem viděl klíče od dveří. Tak jsem zamkl dveře aby mi nikam neutekl. Potichu jsem se vyzul. Šel jsem do pokoje kde spí. Měl velkou postel takže jsem si lehl věděl něho. Byl tak roztomilí. Chtěl jsem ho přikrýt protože byl odkrytý. Ale on se začal probouzet. Tak jsem ho začal hladit po jeho nádherných vláskách. Potom začal něco munlat. Ale já jsem mu nerozuměl.
Pohled Izuka
Spal jsem. Začal jsem se probouzet. Ale pak jsem ucítil jak mě někdo hladí po vlasech. Možná že přijela mamka se za mnou podívat jak si žiju. Ale najednou ten někdo mě přestal hladit po vlasechm. Miluju to když mě někdo hladí po vlasech. Je to příjemné.I: Ještě.
T: Nene musíš vsávat. Řekl Potichu
I: Ještě ne, já chci ještě spát.
T: Vstáváme.Rozpoznal jsem hlas. Otevřel jsem oči
T: No dobré ráno.
Když jsem ho uviděl tak jsem spadl z postele, protože jsem se lekl. Kurva já jsem nezamkl dveře.
I: C c co tu děláš?
T: Přišel jsem tě navštívit. Tak co už ti to došlo?Došlo mi to až teď že mě Todoroki taky miluje. Ale jak? Zeptal jsem se sám sebe. Todoroki mě šel zvednout. Když mě zvednul. Tak jsem se mu podíval do očí.
Pohled Todorokiho
Šel jsem Izuka zvednout. Všiml jsem si že mi zase kouká do očí. Jeho výraz vypadal tak že mě miluje ale jenom to neřekne.I: M m mě už to došlo.
T: A copak ti došlo?
I: T ty mě taky miluješ?
T: Chytrý klučina.
I: O o opravdu?
T: Už nekoktej, už to víš.
Pohled Izuka
Nečekal jsem že mě taky miluje. Byl jsem určitě zase červený jak rajče. Chtěl jsem něco říct miluju tě. Ale bál jsem se potom mě Todoroki pustil. A já jsem stál, a díval se do jeho nádherných očí. Byl jsem hodně dost nervózní. Nevěděl jsem co mám dělat.T: Izuku halooo.
I: N n no?
T: Už nekoktej a běž se napalat.Šel jsem se najíst. Ale po chvilce jsem si uvědomil že řekl napapat. Bylo to tak roztomilí od něho. Samozřejmě že on šel za mnou. Rozcuchal mi vlasy a já jsem se usmál. Když jsem jedl furt na mě koukal, tak jsem se k němu otočil zády. Když jsem dojedl šel jsem si umýt po sobě nádoby. Převléknul jsem se a sedl si na gauč vedle něho. Dělal jsem jako by nic že vedle něho nesedím.
I: Tak umm, jak dlouho tady ještě budeš?
Todoroki neodpověděl.
Pohled Todorokiho
Když se mě Izuku na to zeptal tak jsem neodpověděl. Chtěl jsem mu říct že odejdu ale bylo mi ho líto. Tak jsem seděl a čuměl na něho.I: Odpovíš mi?
T: Jo, budu tady.
I: Umm dobře.
T: Když už ti to došlo.
I: Jo chci.
T: Chlapeček jde na to moc rychle.
I: Todoroki, já tě miluju chci jenom tebe nikoho jinýho.Když to Izuku řekl tak jsem ho políbil.
Pohled Izuka
Když jsem to řekl, tak jsem se mega styděl. Potom mě ale políbil. A já, já jsem se usmál a byl za to rád.T: Tak já už půjdu pa Izu.
I: Ne ještě nechoď.Když Todoroki odešel, tak jsem byl najednou smutný. Chtěl jsem ho tu mít. Sedl jsem si na gauč a začal jsem brečet. Nevím co se semnou děje ale jak mě políbil, tak jsem ho chtěl mít u sebe a líbat ho. Ale on odešel. Tak dneska za ním odpoledne zajdu. Vím kde bydlí. Ještě mi cestou koupím medvídka a nějakou čokoládu. Mě to příde roztomilé. Seděl jsem a brečel jsem.
Pohled Todorokiho
Odešel jsem od Izuka přímo k sobě domů. Zamkl jsem a šel jsem do obýváku na gauč. Začal jsem na něho myslet, a na to jak jsem ho políbil a on se krásně usmál. Možná že se mu dneska ještě ukážu ale asi ne. Začalo se mi po něm stýskat. Miluju ho. Odpoledne. Byl jsem pořád na gauči a myslel na Izuka. Furt jsem ho viděl před sebou. Najendou někdo zazvonil tak jsem se šel podívat kdo to je. A tam stál Izuku! Joo! Tak jsem mu otevřel dveře a v ruce měl medvídka a čokoládu.
ČTEŠ
Že by pravá láska? (Tododeku) [CZ]
FanfictionIzuku a ostatní měli hotovou školu. (chápeme xd). Byl dlouho době zamilovaný do Todorokiho. Chtěl mu už na škole říct co k němu cítí ale bál se toho. Todoroki věděl že ho Izuku miluje, všichni to věděli. Byla bych moc ráda kdyby jste příběh sdíleli...