0.9

425 51 46
                                    

"Norishi, uykum geldi." Gamzeli çocuk somurtup karşısında keyifle uzanan çocuğa baktı. Ailesinden izin alıp haftasonunu arkadaşı ile birlikte geçirmek için onun yanına gelmişti. Yoshi kafasını ona çevirdi.

"O zaman odaya gidelim." Gamzeli çocuk başını olumlu anlamda sallayıp yerinden kalktı. Yoshi ile birlikte aynı odada kalacaklardı. Tek sorun, bir yatağın olmasıydı. Neyse ki Yoshi misafir geldiğinde annesinin yer yatağını nasıl yaptığını öğrenmişti. Televizyonu kapatıp Asahi'nin peşinden odasına doğru ilerledi. Kısa bir sürede yatağı hazırlamıştı. İkisi de yorganların altına girip tavanı izlemeye başlamışlardı.

"Norishi." dedi gamzeli çocuk kısık çıkan sesi ile.

"Hmm?"

"Belki de, dedikodular doğrudur."

"Sevgili olduğumuz dedikoduları mı?" Yüzünde çapkın bir sırıtış ile kafasını uzatmıştı Yoshi yataktan. Yerde yatan çocuk saf saf ona baktı. "Belki de sevgiliyizdir." Göz kırptığı anda yüzüne yastık yemesi bir olmuştu. Gamzeli bebek sinirlenmişti belli ki.

"Kanemoto Norishi!" Yoshi gülerek geri çekildi.

"Hamada Asahi~! Hadi beni köşeye sıkıştır!"

"Aishh! Aptal çocuk!" Yoshi şimdi kahkaha atıyordu. Gamzeli çocuk bir süre kaşları çatık onu izlese de, gülmesine engel olamamıştı. Kahkahalar bittikten sonra kısa süreli bir sessizlik oldu odada.

"Norishi." Gamzeli çocuk yine sessizliği bozmuştu.

"Hmm?" Dejavu.

"Belki de, gay olduğum ile ilgili olan dedikodular doğrudur."

"Sahi, sana bunu düşündüren şey ne?"

"Şey, sanırım... Sanırım şimdiye kadar kimseden hoşlanmamış olmam. Norishi ben sanırım gayim?"

"Ahh, o zaman bende gayim."

"Ne? Nerden çıkardın bunu?"

"Şimdiye kadar senden hoşlanıyor olmam." Odada oluşan sessizlik bu sefer daha uzun sürmüştü. İkisinden de tık çıkmıyordu. Bir süre sonra ise Yoshi'nin hafiften horlama sesleri duyulmaya başlamıştı. Gamzeli çocuk her ne kadar üzerindeki şoku atamasa da gülmüştü. 'Aptal Norishi' diye geçirdi içinden. Yerinden yavaşça doğrulup yatakta uyuyan çocuğa yaklaştı. Yüzüne vuran loş ışık ile dudakları ve burnu açıkça belli oluyordu. Yaklaşıp yanağına öpücük kondurmak istedi. Yani, Yoshi kafasını çevirip, uzattığı dudakları onun dudaklarına değmeden hemen önce.

Kızaran yüzü ile hızla geri çekilip yerine uzandı ve yorganı kafasına kadar çekti. Belki de utançtan ölüyordu. Gözlerini kapattığı sıra Yoshi'nin mırıltılı sesini duydu.

"Popişini örtmeyi unutma."

-

bu bölümü sana ithaf ediyorum treasure_effect

thanx. yoshisahi ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin