1.9

459 48 53
                                    

oylar azalmasın ama :(

"Kolumu bıraksana yah!" Bileğimden tutup çekiştirerek götürüyordu beni. Peşinden koşuyordum resmen. Üzerine üstlük tuttuğu bileğim de acımaya başlamıştı. Derdi neydi onun?! Bizimkilerle buluşmak için geldiğim parkta onunla karşılaşmıştım. Ardından kolumdan tuttuğu gibi yürümeye, ah hayır, koşmaya başlamıştı. Elimi kurtarma çabalarım boşa gidiyordu.

"Sana bırakmayacağım demiştim."

"Norishi!!" Duymazlıktan gelmeye devam ediyordu. En sonunda eve girdiğimizde kapıyı sertçe kapatıp bana döndü. Sinirle yüzüme bakıyordu. Sanırım annesi evde değildi, ah doğru ya. Bu gün haftasonu. Annesi yine ablasının yanına gitmiş olmalıydı. Kafamı yavaşça kaldırıp ona baktım. Onu tanımasaydım beni döneceğini düşünürdüm.

"Bu saçlar ne?!" Sessiz kalıp kafamı yana çevirdiğimde çenemden tutup yine ona bakmamı sağlamıştı. "Bu dudaklar ne Sahi?!"

"Sana ne!"

"Demek öyle." Yüzüme iyice yaklaşıp sertçe dudaklarımı öpmeye başlamıştı. Önce ne tepki vereceğimi bilememiştim. Özlem dolduğum o dudaklar şimdi dudaklarımın üzerindeydi. Kokusu burnuma doluyor, nefesi yüzüme çarpıyordu. Ama affetmeyecektim onu! Fakat ittirmeye çalışmam hiçbir sonuç vermiyordu. Kollarını belime sarıp kendine sıkıca yaslamıştı. İşte şimdi asla kurtulamayacaktım ondan.

Öpüşü arasında dudaklarını ısırıyor ve emiyordu. Tamam, işte yine vücudumun bağımsızlığını ilan ettiği bir an daha. Ona karşılık veriyordum. Kollarımı boynuna sarıp ellerimi saçlarına daldırdım. Kafasını eğip öpücüklerini boynuma indirdi.

"O saçlara göz ucu ile bile bakan olursa," Sertçe boynumu ısırdığında acıyla inlemiştim. "hepsini sikerim." Yoshi'nin böyle konuşması... ne kadar korkutucu olursa olsun tahrik ediyordu. Kıskanıyordu beni. Bunu seviyordum; onu ve onun bana yaşattığı hisleri seviyordum.

"T-tamam."

"O dudakların var ya." Kafasını kaldırıp yüzüme baktı. "Şu kırmızı ruj sürdüğün dudakların." Nefes nefese onu izliyordum. "O dudaklar benim." Eğilip yine uzunca öpmüştü sahip olduklarını. Tekrar ve tekrar. Dudaklarımın şiştiğine emindim. Kalçalarımda hissettiğim acı ile gözlerimi araladım.

"Şu beni tuvalete kilitlediğin zaman, ellerimin üzerine koymuştun kalçanı." Yüzüm kızarırken ona bakmaya devam ettim. Öyle bir salaklık yapmıştım, ama pişman değildim! Uzun ve ince parmakları vardı. Kendi kısa ve hafif toplu parmaklarıma göre oldukça güzellerdi.

"E-evet."

"O günden beri istediğim bir şey var.

"N-neymiş o?"

"Popon kızarana kadar seni dövmek. Ne demek oluyor da Jaehyuk ile beni kıskandırmaya çalışıyorsun?!"

Asahi sorry but Yoshi dövmek seni

Yeni treasure kurguma da göz atabilirsiniz :*

thanx. yoshisahi ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin