2.Bölüm

4.1K 91 4
                                    

Sabah ağzımda beş dakika önce bok çiğnemişim gibi bir tatla uyandığımda ellerimle gözlerimi ovuşturdum. Yatakta doğrulduğumda sırtımda ve omuzlarımın arkasında ağrı hissettim. Küçük bir esneme gözlerimi yaşarttığında tekrar ovuşturup elimi komodine attım. Çekmecedeki sigara paketini ve çakmağı çıkartıp içinden bir dal aldım ve yaktım. Kendimi tekrardan yatağa saldım ve üflediğim dumanın havaya karışmasını izledim. Bir duman daha çektiğimde aklıma dün akşam olanlar geldi.

Yapılı vücudunun her ayrıntısını gösteren tişörtü gözlerimin önünden gitmiyordu. Teninin pürüssüzlüğü ve kollarını adeta sarmaşık gibi çevreleyen damarları aklımı alırken ereksiyon olduğumu gizlemek için hafif kambur oturmak gerekmişti ve benim canım cingöz ablam çarpılır gibi hareketlerle çaktırmadan bana kaş göz etmişti. İrem'in o 90-60-90 vücudunu sergileyen mini elbisesine nazaran ben kot-tişört avamlığımla tabii ki hazırlıksız yakalanmıştım. Anlayacağınız bütün gece ereksiyonumu gizlemek zorunda kalmış, ablamın bakışlarından kaçmış ve Yavuz'la yüzyüze gelmemeye çalışmıştım.

Sigaramın son dumanını da içime çektikten sonra yavaşça yataktan kalktım ve pencereyi açıp şekil bir hareketle izmariti fırlattım.

"Lan! N'oluyor lan! Kim fırlattı lan bunu kafama?!"

Hassiktir! Deli Nuriye'ydi bu. Elimin ayarına tüküreyim dedim içimden ve kendimi göstermeden hızla perdeyi çektim.

"Ulan Serkan! Ulan ben o çektiğin perdeyi dolayıp sana sokmaz mıyım!? Deliklerine tek tek sigara sokup yakmaz mıyım?! Gel ulan buraya!"

Ablam pataküte içeri dalıp "Noluyor ya?" dedi uyku sersemi. Ablam diye pek övmüyordum ama güzel kızdı. Bir insan yataktan kalktığında gecelik çekimine gider gibi uyanabilir miydi? Benim ablam tam olarak öyle uyanıyordu. Sarı saçlarının tek bir teli bile kusurlu durmuyordu. Gözaltı denen şey sanki onun vücuduna işlenmemişti ve spor yapmadığı halde o vücudu fazlasıyla fit tutmayı başarabiliyordu.

Onun sorusuna ben donmuş bir ifadeyle bakarken Deli Nuriye aşağıdan bağırmaya devam ediyordu.
"Hiiç" dedim en sonunda dışardan gelen sesleri bastırmaya çalışarak. "Bir şey yok abla. Hadi git güzellik uykunu bozma se-"

"Lan Serkaaan!" diye yırttı bir anda kendini adam. Ablam gözlerini pörtleterek üzerime doğru yürürken perdeyi çekti ve kafasını camdan uzattı.

"Ne oldu Nuri Bey?" dedi duyması için hafif bağırarak. Kafamı ablamın arkasından uzattığımda Deli Nuriye zar zor yutkunuyordu ve kel kafasıyla birlikte bütün suratı kıpkırmızı olmuştu. Sokaktan geçen birkaç kişi ve top oynayan çocuklar da durmuş onu ve ablamı izliyordu.

"Şey... Kardeşiniz olacak şere-öhöm sigarasını kafama attı da." dedi zar zor bulduğu sesiyle adam. Hala yutkunuyor sanki ablam Dua Lipa'ymış gibi davranıyordu.
"Nuri Beey." dedi ablam sesini biraz incelterek. "Görmemiştir o sizi, siz iyi misiniz?" dedi ilgiliymiş gibi.

"Yok efendim, turp gibiyim çok şükür." dedi Deli Nuriye takma dişleriyle sırıtarak. Vücudunu dikleştirmeye çalıştığından birkaç çocuk kahkaha attı. Ablamın arkasından ben de öküz gibi sesler çıkararak gülmemi bastırmaya çalışıyordum. Ablam çaktırmadan dirseğini karnıma geçirdi ve küçük bir inleme dudaklarımdan döküldü.

Ablam kafasını yana yatırarak "O zaman size iyi günler Nuri Bey." dedi tatlı tatlı ve kafasını geri çekip pencereyi kapattı. Perdeyi çekti ve bana döndüğünde "Oğlum ben bıktım lan sana sataşacak adamlara yürümekten." dedi bağırarak.

Kendimi yatağa atıp ellerimi ensemde birleştirdim. "Eee sabret ablacık. Sözleşmemiz bitiyor bu ay." dedim rahat rahat.

"Hay senden yardım isteyen kafama tüküreyim." dedi odadan çıkarken her seferinde olduğu gibi. Geçen sene finalden geçmesi için hocasıyla flört etmemi istediğinde önce bir kadınla flört etmek bana itici gelse de 1 senelik başımı her beladan kurtaracağını söylediğinde hemen kabul ettim. O sınavdan geçti ben keyfini sürdüm kısacası.

Telefonu elime aldım ve instagrama girdim. Anasayfa bana garezi varmış gibi İrem ve Yavuz un fotoğrafını karşıma çıkardı. Etiket yoktu. İremin sayfasına girdim diğer fotoğraflara baktım. Beraber oldukları iki fotoğraf vardı ilk fotoğraf atılalı 3 hafta olmuştu. İkisinde de etiket yoktu. Takip ettiklerine girdim ve Yavuz ismini arattım. Tek bir profil vardı. Tıkladığımda karşıma gizli hesap çıktı. 177 Takip ettiği ve 208 takipçisi vardı. Demek az takipçili gizli hesap yakışıklısıydı. Bu adam işte şimdi dikkatimi daha çok çekiyordu.

Üstten gelen bir bildirimle kafamdaki düşüncelerden kurtuldum ve mesaja tıkladım.

"Morning sex e ne dersin? Sevişsek mi?"

Profile tıklayıp koyduğu fotoğraflara baktım. Tamamı kaslı vücut fotoğrafıydı. Gözlerimi devirip klavyeye dokundum.
"Konum at."

HELALİMSİN (boyxboy)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin