"Hey!" Jeno, Yeeun'un dikkatini çekmesinin ardından kocaman gülümseyerek el salladı. "Yine karşılaştık."
Jeno kafa salladı. "Evet. Bir şey söyleyebilir miyim?"
Yeeun kafa salladı. "Tabii."Jeno iç çekti. "Benden büyük müsün bilmiyorum ama sana abla diye hitap edebilir miyim?"
Yeeun güldü. "Tabii. Söyle bakalım kaçlı olduğunu. Belki kardeşim de diyebilirsin ona göre."
Jeno anında konuştu. "2000 doğumluyum."Yeeun gülümsedi. "Güzel. Senden üç yaş büyükmüşüm. Bana abla diye hitap edebilirsin."
Jeno elini uzattı. "Ben Jeno."
Yeeun, Jeno'nun elini tuttu. "Ben de Yeeun."Yeeun kaşlarını çattı. "Dün ki arkadaşın yok mu?"
Jeno gözlerini kıstı. "Bugün market sırası ben de olduğu için o evde."
Yeeun gülümsedi. "Anladım. Neyse, şimdi çiçekleri sulamalıyım. Görüşürüz minik kardeşim."Jeno gülümseyerek konuştu. "Görüşürüz Yeeun abla!"
...Yeeun eve adım attığı gibi Bay Jang karşısına dikildi. "O kimdi Yeeun?"
Yeeun gülümsedi, zorla. "Jeno mu? Benim küçük kardeşim baba. Çok tatlı birisi, arkadaşım sayılır."
Bay Jang kaşlarını çattı. "Arkadaş olduğunuza emin misin?"Yeeun kafa salladı anında. "Hem de yüde yüz!"
Bay Jang kafa salladı. "Öyle olsun bakalım."
Yeeun koşarak odasına girdi. Kapıya kapattığı gibi kendisini yayağına bıraktı. "Tanrım, senden yalnızca bir şey istiyorum."
Yeeun iç çekti. "Artık babamdan korkmadan, aşık olmak istiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Screams Of Mermaid 💠 jaehyun + yeeun ✔
FanfictionYeeun babasından, hiçbir erkekle arkadaş dahî olamayacak kadar, korkuyordu. 2020 | duestrade© 「@monoita」 ↪Wattpad'de ki ilk JaeEun kitabıdır.