Yeeun dinlenme tesisine vardıkları gibi arabadan indi. Jaehyun da aynı şekilde. Yol boyunca Jang ailesini takip etmişti. Aynı anda dinlenme tesislerine varmışlardı. Yeeun babasından korkusuna Jaehyun'u görmezden gelerek tesislerde bulunan büyük ve hemen hemen her şeyin bulunduğu yere girdi.
Özel kokulu sabun, hazır pirinç kekleri, gimbap tarifleri için yosunlar vs. birçok şeye bakıyordu.
Bay Jang ve Bayan Jang başka bir kısma gidip seramik ev eşyalarına bakarken bu durumdan faydalanıp Yeeun'un yanına gitti Jaehyun. "Neden kaçıyorsun?"
Yeeun anne ve babasına bakmak için kafasını kaldırdı Jaehyun'a cevap vermeden önce. Anne ve babasını görmemesinden ötürü uzakta olduklarını düşünerek rahatladı."Babamdan korkuyorum Jaehyun. Sizin birbirinize bir şey yapmanızdan çok korkuyorum."
Jaehyun omuz silkti. "Her insan katil olmaz Yeeun. Ya da psikopat mı demeliyim? Babana neden zarar vereyim ki? Sevdiğim birinin sevdiği birine yine zarar veremem."Yeeun omuz silkti. "Aslında sana güveniyorum bu konuda." Yeeun rahatsız bir tavırla alt dudağını dişledi. "Babamın sana zarar vermesinden korkuyorum."
Jaehyun omuz silkti. "Böyle bir şeyi yapamaz."Yeeun boş gözlerle Jaehyun'a bakarken Jaehyun sanki Yeeun'ın içini okumuş gibi konuştu tekrar. "Sebebi yok çünkü."
Bay Jang kızının yanına gördüğü bedenle göz devirdi ve kızının yanına gitti.
Bayan Jang korkarak eşini takip ederken Jaehyun ve Yeeun eşyalara bakınıyorlardı.Bay Jang vardığı gibi konuştu. "Eğer önümde diz çökersen seni sevebilirim."
Kore düşünce yapısına göre birinin önünde diz çökmek -bir de baş eğmek tabii- isteniyorsa, o kişinin affedilmesi zor bir hata yapıldığı düşünülmekteydi. Bu yüzden Jaehyun sadece başını çevirip bakmakla yetinmişti Bay Jang'a. Tabii bir de doğada çok gereksiz yere bulunan bu abartılı erkek gururu yüzünden çoğu Koreli erkek bu eylemi gerçekleştirmekten uzak yaşıyordu.
Gururlarına yediremiyorlardı. Tıpkı Jaehyun gibi.
Yeeun, Jaehyun'un kolunu tutup sıktı. Ardından mırıldandı sakince. "Gerek yok Jaehyun. Yapma." Jaehyun tek kaşını kaldırdı ve Yeeun'ı duymamazlıktan geldi. "Eğer istediğiniz şeyi yaparsam, Yeeun rahat edecek mi?"
Bay Jang omuz silkti. "Eğer şimdi istediğimi yerine getirirsen, aranızdan çekileceğim."Bay Jang aklınca Jaehyun'un bunu yapmayacağını düşünse de Jaehyun dizleri üzerine çöküp elleriniz dizlerinin üzerine yerleştirdi. Ardından da başını eğdi ve gülümseyerek konuştu. "Buradan çıktıktan sonra Yeeun'ı evine, sizin arabanızı takip ede ede, ben bırakacağım..." Jaehyun başını kaldırıp Bay Jang'a baktı. "... Bay Jang."
Shop için pembepantermer çok çok teşekkürler ❤
Final saçma oldu sanki. Emin değilim nasıl bir kitap olduğundan. Yazmayı bitirirsem kısa bir kitap yayınalayacağım, bir de one shot. Bunlar muhtemel tabii ama yarın inşAllah yepyeni bir kitapla geri dönüyorum.
Güzel bir ship olduğuna eminim ama güzel bir kitap mıydı? Sanmıyorum.
Çok öpüyorum hepinizi canlarım. ❣
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Screams Of Mermaid 💠 jaehyun + yeeun ✔
FanfictionYeeun babasından, hiçbir erkekle arkadaş dahî olamayacak kadar, korkuyordu. 2020 | duestrade© 「@monoita」 ↪Wattpad'de ki ilk JaeEun kitabıdır.